Mr Rugzakje, jij bent oprecht geboeid door geld bij de zoektocht naar een leuke vrouwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Check die adresje van die lui eerst even gek. Misschien wonen ze wel in Laren of Aerdenhout. Kun je je alsnog bedenken
Probeer je me (weer) uit de tent te lokken of ben je echt zo dom?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Mr Rugzakje, jij bent oprecht geboeid door geld bij de zoektocht naar een leuke vrouw
(en nog wel geld van haar ouders ook..)
Ik vraag me af of Kastanova dat voor elkaar kan krijgen met mijn pic, als ik hem ervoor betaal?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt, geef je foto aan kasta en dan maakt ie paiqprofiel aan en lult hij maar zoals hij altijd doet en zien we dan of hij een date weet te regelen.
Dat is een van de redenen om het niet te doen. En als Kastanova het gaat proberen hoef ik de afwijzingen verder niet te weten.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef VacaLoca het volgende:
Nou, ik ga na 1,5 maand eens een chat aan met een paiq match. Had haar al weken als match maar nooit tegelijk online. 99% match en keer fotocheat en vond op oog hele leuke meid,
Had eigenlijk geen tijd nu om te chatten maar toch ff aangesproken.
Nu half uur erg leuk gechat.
En zodra ze mn fotos ziet; offline.
Goed voor het zelfvertrouwen weer
Leg maar uit hoor, waarom je de link legt met geld dat een vrouw aantrekkelijk zou maken. Zelfs als grapje denk ik : hoe komt dat in je opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Probeer je me (weer) uit de tent te lokken of ben je echt zo dom?
Uhmm een Canadese Belgische neem ik aanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:19 schreef Dizorn het volgende:
Had ook nog een aanbieding om zaterdag koffie te drinken met een Canadese Belg in Amsterdam! Maar ik moet helaas nee zeggen
Een Belg is een kerel en een Belgische een vrouw, inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:44 schreef Dizorn het volgende:
Mannelijke Golddiggers!
Een vrouwelijke belg is altijd een Belgische? Of hoe werkt dat?
Ik ben ook een vieze ouwe kerel. Niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wel een account op Lexa gemaakt een keer maar na een paar vieze ouwe kerels gesproken te hebben was die pret ook snel voorbij.
Je hebt nog even, voordat je Z bereiktquote:Op zondag 15 mei 2011 01:02 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, heb dit topic ook weer gevonden
De 'score' dit jaar... 2x date met dame A, 2x date met dame B, 2xdate met dame C, 1x date met dame D en volgende week waarschijnlijk een date met dame E. 3 via paiq, 1 via knuz en 1 via RP.
Geen blijverdje, maar ik blijf gewoon vrolijk doordaten, al wordt dat hele riedeltje wel een beetje hetzelfde elke keer. Zit er hard over te denken om gewoon eens te melden 'joh, we kunnen wel weer het hele riedeltje afgaan, maar ik vind je gewoon een leuke kop hebben..neuken?'
Als ik voorgaande internetdate-jaren meetel zit ik al voorbij Zquote:Op zondag 15 mei 2011 01:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt nog even, voordat je Z bereikt
Spreek je over een jaar of 30 wel weer, over hoe jong en vitaal je toen (nu) nog was (bent)quote:Op zondag 15 mei 2011 00:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben ook een vieze ouwe kerel. Niks mis mee toch?
Lolwhut?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Spreek je over een jaar of 30 wel weer, over hoe jong en vitaal je toen (nu) nog was (bent)
Je bent geen vieze ouwe lul is wat ik wilde zeggenquote:
Alles is relatief..quote:Op zondag 15 mei 2011 01:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent geen vieze ouwe lul is wat ik wilde zeggen
...nog niet
Je bent gewoon een jonge Godshand.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alles is relatief..
Maar toch bedankt (geloof ik)
Jep, wonen op vijf minuten fietsen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou dat belooft wat
Zijn jullie eig beide uit dezelfde stad?
Licht alsjeblieft even toe, want ik volg je niet helemaal.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:36 schreef Monco10 het volgende:
Geloven jullie echt in datingsites? De hele intentie is dan toch al verkeerd?
As je nou iemand toevallig tegenkomt online en leert kennen dan is dat een heel ander verhaal, maar geforceerd via een datingsite kan nooit werken als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |