Ja, hoiquote:
Misschien eerst wat chatten samen om het ijs te brekenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
Ik, eh...
...moet nog wel even tot het besluit komen dat het tijd is om weer te gaan daten überhaupt, enzo![]()
*awkwaaard*
Of je date er met een man bij zodat het wat veiliger voelt. Ik offer me wel opquote:Op zondag 15 mei 2011 15:51 schreef Thornado het volgende:
Haha, dit blijft een interessant topic om te volgen.
Mera en Seven: graag snel daten enzo en ons laten weten hoe het was!
lol...knipoogje vraagt verkapt om een trioquote:Op zondag 15 mei 2011 17:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of je date er met een man bij zodat het wat veiliger voelt. Ik offer me wel op [ afbeelding ]
Ze moet wel haar mondeling nog doen bij Mera natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar waarom dan laten weten, gewoon wat videobeelden schieten is ook wat makkelijker voor Seven hoeft ze hier niet meer mondeling haar verhaal te doen.
Jaloers?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Altijd weer uhm 'grappig' om te zien hoe mannen reageren op twee vrouwen
Precies, zo is er zelfs iemand die het heeft over "nieuwschierig"quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
En als ie dan beet heeft zeker doorgaan met die meidquote:Op zondag 15 mei 2011 13:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daarom betaal ik hem er toch ook voor?
Ik zal serieus veel zelfvertrouwen hier door krijgen mocht hij iemand vinden die niet meteen "offline" gaat na het zien van mijn pics, dan weet ik dus voor het eerst in 27 jaar dat het toch niet onmogelijk is.
Geen probleem, chica.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, hoi![]()
Ik, eh...
...moet nog wel even tot het besluit komen dat het tijd is om weer te gaan daten überhaupt, enzo![]()
*awkwaaard*
Laten we er een fok! meet van maken, reserveer maar vast de tafel naast die van mij en Mera!quote:Op zondag 15 mei 2011 15:51 schreef Thornado het volgende:
Haha, dit blijft een interessant topic om te volgen.
Mera en Seven: graag snel daten enzo en ons laten weten hoe het was!
want ik was serieusquote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Oeh, ernaast...dan kan ik alle details volgens terwijl ik achter mijn krant verstopt zitquote:Op zondag 15 mei 2011 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Laten we er een fok! meet van maken, reserveer maar vast de tafel naast die van mij en Mera!
4 juni in Utrechtquote:Op zondag 15 mei 2011 20:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een Fok-meet ben ik altijd voor te vinden btw, ideeheehee!
Stel het voor, mij maakt het niet uitquote:Op zondag 15 mei 2011 20:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weet niet of dat zo'n goed idee is om te combineren
Nee, maar jij bent een open en sociaal persoon.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stel het voor, mij maakt het niet uit
Vind jij dat echt?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent een open en sociaal persoon.
Maak me meer zorgen om de rest.
Een meet van dit topic zou geen slecht idee zijn, sowieso, dat dan weer wel.
Op een andere datum want dan kan Techno ook komen.![]()
Vind ik wat echt? Dat je open en sociaal bent?quote:
Ik geloof dat eigenlijk niet. Ik vind mijzelf eigenlijk niet sociaal. Eerder gesloten.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind ik wat echt? Dat je open en sociaal bent?
Naja, zo kwam je op die meet op me over, en hier op Fok ook.
Dus ja, gebaseerd daarop vind ik dat.Niet mee eens?
Dan lag het misschien aan het bier ofzoquote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof dat eigenlijk niet. Ik vind mijzelf eigenlijk niet sociaal. Eerder gesloten.
Bier helpt jaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan lag het misschien aan het bier ofzoIk weet niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |