Gast, een aantal jaar terug begon 1 op de 8 relaties al via internet. Dat percentage zal tegenwoordig alleen maar zijn gestegen gok ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:36 schreef Monco10 het volgende:
Geloven jullie echt in datingsites? De hele intentie is dan toch al verkeerd?
As je nou iemand toevallig tegenkomt online en leert kennen dan is dat een heel ander verhaal, maar geforceerd via een datingsite kan nooit werken als je het mij vraagt.
De intentie is verkeerd omdat het gaat om mensen die geforceerd op zoek zijn naar iemand. Leuk dat je dan emails stuurt over en weer, maar beiden maken zichzelf dan vooral wijs dat de ander het helemaal is, terwijl je gewoon de druk voelt om maar iemand te hebben om niet meer single te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Licht alsjeblieft even toe, want ik volg je niet helemaal.
• De hele intentie is verkeerd? Hoezo? Wat is er verkeerd aan de intentie om een date te hebben als beiden daar aanleiding toe zien na e-mails?
• En wat is het verschil met iemand online "toevallig" tegenkomen? Behalve dat datingsites een stuk praktischer zijn, want je verspilt geen tijd aan mensen in oost-Groningen of mensen die stiekem bezet zijn.
• het kan "nooit" werken volgens jou, ik hoop dat dit een stijlmethode van overdrijving is in plaats van dat je het oprecht denkt
Flauwekul, mensen zijn wel op zoek naar iemand maar daar is verder niets geforceerd aan. Tenzij je het idee dat je iets moet "doen" geforceerd vind, maar dan vallen sowieso een berg alternatieven af voor je (dan is elke move natuurlijk al helemaal geforceerd!).quote:Op zondag 15 mei 2011 11:17 schreef Monco10 het volgende:
De intentie is verkeerd omdat het gaat om mensen die geforceerd op zoek zijn naar iemand.
Is ook onzin. Er zullen vast lieden zijn die een relatie zoeken omdat ze niet alleen kunnen zijn, maar dat heeft niets met datingsites te maken. Of denk aan de relaties die in stand blijven omdat ze niet alleen verder durven. Bij het sturen van emails over en weer tast je af of de ander bij je zou kunnen passen, om vervolgens een date af te spreken. Als je jezelf wijsmaakt dat de ander het helemaal is ben je meestal na de eerste desillusie wel genezen. Het gaat om de date, niet om internet.quote:Leuk dat je dan emails stuurt over en weer, maar beiden maken zichzelf dan vooral wijs dat de ander het helemaal is, terwijl je gewoon de druk voelt om maar iemand te hebben om niet meer single te zijn.
Gast, dream on.quote:Het verschil met iemand online tegenkomen is dat de intentie anders is, bijvoorbeeld omdat je allebei op een forum zit tav een gemeenschappelijke interesse waarbij de insteek niet is om iemand te daten.
Blijf jezelf maar lekker voor de gek houden danquote:Op zondag 15 mei 2011 12:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Flauwekul, mensen zijn wel op zoek naar iemand maar daar is verder niets geforceerd aan. Tenzij je het idee dat je iets moet "doen" geforceerd vind, maar dan vallen sowieso een berg alternatieven af voor je (dan is elke move natuurlijk al helemaal geforceerd!).
[..]
Is ook onzin. Er zullen vast lieden zijn die een relatie zoeken omdat ze niet alleen kunnen zijn, maar dat heeft niets met datingsites te maken. Of denk aan de relaties die in stand blijven omdat ze niet alleen verder durven. Bij het sturen van emails over en weer tast je af of de ander bij je zou kunnen passen, om vervolgens een date af te spreken. Als je jezelf wijsmaakt dat de ander het helemaal is ben je meestal na de eerste desillusie wel genezen. Het gaat om de date, niet om internet.
[..]
Gast, dream on.
Wat loop je nou te zeiken man, je lijkt wel een wijf. Het is niet jouw ding, prima. Mijn ding is het wel, leukste relatie die ik ooit had was via internet.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:35 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Blijf jezelf maar lekker voor de gek houden dan
Als je desperate bent dan snap ik datquote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
leukste relatie die ik ooit had was via internet.
Kom je hier nou om te trollen of denk je: valt hier wat te neuken (toch..) ?quote:
Mee eens, toch is de ene plaats meer geaccepteerd dan de ander.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap het verschil ook niet tussen iemand tegenkomen die je kent vanuit de kroeg, sportschool, werk, internet of weet ik veel wat.
2 mensen komen bij elkaar en doen hun ding. De reden van totstandkoming is niet relevant toch?
Hij mag het mijn pic gaan proberen via paiq desnoods tegen betaling.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Kastanova dat voor elkaar kan krijgen met mijn pic, als ik hem ervoor betaal?
Kasta heeft wel wat beters te doen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 13:30 schreef richard_prf het volgende:
Is Kastanova al wakker? IK was bloedserieus met mijn vraag van gisteren.
[..]
Hij mag het mijn pic gaan proberen via paiq desnoods tegen betaling.
Dit idd, en op een datingsite rondkijken is gewoon makkelijk & duidelijk, want er zitten allemaal mensen die openstaan voor daten, handig hoor!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef BeamofLight het volgende:
Ik snap het verschil ook niet tussen iemand tegenkomen die je kent vanuit de kroeg, sportschool, werk, internet of weet ik veel wat.
2 mensen komen bij elkaar en doen hun ding. De reden van totstandkoming is niet relevant toch?
Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar ben je lesbisch of is dit een experiment?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:38 schreef Seven. het volgende:
Ik heb geloof ik wat vrouwendateadvies nodig. Volgende week een afspraakje met leuk meisje.
Daarom betaal ik hem er toch ook voorquote:Op zondag 15 mei 2011 13:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasta heeft wel wat beters te doen hoor
100% biseksueel. Maar in de praktijk is het heel wat makkelijker om een vent te scoren en ik kom zelf ook makkelijker overeen met mannen. 1 op de 10 is een vrouw, zo'n beetje. Ik zou ook oud kunnen worden met een vrouw en zo, is niet alleen seks.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vergeef me mijn nieuwsgierigheid, maar ben je lesbisch of is dit een experiment?
Dus Mera, als je mannen zat bent en eens iets anders wil proberen, hier is je kansquote:Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
100% biseksueel. Maar in de praktijk is het heel wat makkelijker om een vent te scoren en ik kom zelf ook makkelijker overeen met mannen. 1 op de 10 is een vrouw, zo'n beetje. Ik zou ook oud kunnen worden met een vrouw en zo, is niet alleen seks.
Gisteren was het Gaypride in Brussel.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het de laatste tijd wel vaak in me op komt om het eens over de andere boeg te gooien, jaquote:Op zondag 15 mei 2011 13:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus Mera, als je mannen zat bent en eens iets anders wil proberen, hier is je kans
Gewoon een keer proberen. Als je echt nieuwschierig bent of het wat is.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het de laatste tijd wel vaak in me op komt om het eens over de andere boeg te gooien, jaMaar ik heb geen idee of ik echt verliefd kan worden op een vrouw.
Wel een aantal keer vrouwen versierd en gezoend op feestjes enzo, en dat was leuk
Maar ik weet niet, durf niet zo goed denk ik ofzo
Hoi.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het de laatste tijd wel vaak in me op komt om het eens over de andere boeg te gooien, jaMaar ik heb geen idee of ik echt verliefd kan worden op een vrouw.
Wel een aantal keer vrouwen versierd en gezoend op feestjes enzo, en dat was leuk
Maar ik weet niet, durf niet zo goed denk ik ofzo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |