SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Schilderijtje op 13-05-2011 14:28:32 (Nog een ervaringdeskundige....) ]
Nou, licht eens toe?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:22 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden...
*snel weg rent...
Dit soort reacties kreeg ik ook van een exvriendin over dierendiscussie's..quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou ook maar eens in laten slapen dan
Die 38 is er, maar ik settle niet voor less. Waarom zou je dat doen als je 38 (ofzo) bent?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oftewel, houdt het nog even vol tot een jaartje of 38 en ga dan pas genoegen nemen met "minder."
Daar sla je de spijker wel een beetje mee op de kop. Maar aan de andere kant heb ik haar wel overal mee heen gesleept, en dan is ze super easy going met iedereen. Was blij met haar. Nou ja, geslotenheid heeft vast ook voordeel dat het geen tranendal zal worden straks.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat ze nooit zeurt komt waarschijnlijk omdat ze nooit ergens over praat, zowel wat jou als zichzelf betreft.
Lijkt me echt een dodelijk saai gezapig thingie.
Hoogstens snijdt ze je ballen af in je slaap na een ruzie...quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker wel een beetje mee op de kop. Maar aan de andere kant heb ik haar wel overal mee heen gesleept, en dan is ze super easy going met iedereen. Was blij met haar. Nou ja, geslotenheid heeft vast ook voordeel dat het geen tranendal zal worden straks.
Hoezo? Je blijft toch niet slapen nadat je een relatie afbreekt....quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoogstens snijdt ze je ballen af in je slaap na een ruzie...
Nee, begreep ook al niet wat godshand bedoelde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hoezo? Je blijft toch niet slapen nadat je een relatie afbreekt....
Ohja, het ging niet door op het relatie afbreken hoor. Meer ivm haar gesloten persoonlijkheid. Maar goed, ik wens macondo alvast succes, hoop dat het lukt goed af te sluiten!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hoezo? Je blijft toch niet slapen nadat je een relatie afbreekt....
Zorgen dat je een nieuw deel moet openen en dan je avatar erbij moffelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef Iannn het volgende:
Hoe kom je trouwens in het rijtje ervaringsdeskundigen? Niet dat ik mijzelf nu zo goed vind, maar doe dit nu al wel een jaartje of vijf al
Dat of Schilderijtje vragen of ze hem aan de huidige OP toevoegd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:01 schreef Turbomuis het volgende:
Zorgen dat je een nieuw deel moet openen en dan je avatar erbij moffelen
Je mag mijn plekje wel hebben, als je er gelukkig van wordt. Man o man..quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef Iannn het volgende:
Hoe kom je trouwens in het rijtje ervaringsdeskundigen? Niet dat ik mijzelf nu zo goed vind, maar doe dit nu al wel een jaartje of vijf al
Je had toch ooit 1 date gehad?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoef er niet in. Ik heb geen ervaring met daten
Klopt, dat maakt mij nog geen ervaringsdeskundigequote:
Oh ja, die fanatieke veganist toch?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit soort reacties kreeg ik ook van een exvriendin over dierendiscussie's..
Daarom is het ook een ex, ze werd me dan toch een drama queen
Ik hoop dat je dat ook tegen haar zegt trouwens, dat je denkt dat het geen stand zal houden omdat jullie na 3 maanden nog nergens openheid over hebben. Wie weet wat voor een reactie je dan krijgt, maar zou wel de eerlijkste weg zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar sla je de spijker wel een beetje mee op de kop. Maar aan de andere kant heb ik haar wel overal mee heen gesleept, en dan is ze super easy going met iedereen. Was blij met haar. Nou ja, geslotenheid heeft vast ook voordeel dat het geen tranendal zal worden straks.
OK. Misschien wel iets om werk van te maken. Buiten de jongen waarmee ik nu omga geen potentieel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |