Ja en dan dacht ik dat ik zielig was met mijn naald-in-achterhoofd verhaalquote:
Ook dat is best zieligquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en dan dacht ik dat ik zielig was met mijn naald-in-achterhoofd verhaal
Juist relaxed toch? Merkt dat kind helemaal niets van. En onthoud het ook niet. Hoe goed wil je het hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:00 schreef JoeBravo het volgende:
Ja, nu moet denken aan m'n neefje die een week of 10 na z'n geboorte aan z'n oog is geopereerd.
true, maar dat we nu al weten dat hij na z'n 14e nog een keer aan dat oog geopereerd gaat worden is ook niet echt fijn. En dat gaat hij wel merken wss.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Juist relaxed toch? Merkt dat kind helemaal niets van. En onthoud het ook niet. Hoe goed wil je het hebben
Nee, HUUUUHHHH dus.....quote:
de enige naald die echt pijn deed ging mijn gehemelte inquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef Watertornado het volgende:
De naarste injectie die ik heb gezien is toch de injectie voor de onderkant van de tong. Die moest door je kin (of ik weet eigenlijk niet hoe dat stuk hoofd heet tussen je kin en nek) heen.
quote:
Die in mijn achterhoofd dus. En die tussen mijn wervels in mijn nek. Die delen denk ik de eerste plaats.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:59 schreef Watertornado het volgende:
De naarste injectie die ik heb gezien is toch de injectie voor de onderkant van de tong. Die moest door je kin (of ik weet eigenlijk niet hoe dat stuk hoofd heet tussen je kin en nek) heen.
Oh ik zie net dat dat was waar het vorige topic mee eindigdequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:02 schreef Spirit82 het volgende:
Vriend van me krijgt nu al maanden lang injecties in zijn oog
Ja bij de ene kreeg ik wel verdoving, maar goed, dat waren ook prikken in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh ik zie net dat dat was waar het vorige topic mee eindigdeMaarehm, die kreeg verdovende druppels in zn oog dus voelde er niets van. Alleen hoofdpijn achteraf en soms een eng rood oog, thats all
Achja, leuk is anders natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja bij de ene kreeg ik wel verdoving, maar goed, dat waren ook prikken in mijn achterhoofdEn bij die andere kon dat niet, want ik moest aan kunnen geven of het pijn deed
Zekers!quote:
Nee, was allebei voor mijn hoofdpijnklachten door mijn whiplash.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Achja, leuk is anders natuurlijkMaar heeft het uiteindelijk wel geholpen? Wat er ook mis met je was?
Mijn eerste reactie op deze post was: Wat heb ik NU weer gedaan?!quote:
Waar zat je aan te denken, lief?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:16 schreef Royco1 het volgende:
Kunnen we het nu weer over leuke onderwerpen hebben?
Geen idee schat, maar alles beter dan naaldenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken, lief?
Nee, ik kan gewoon niet typenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie op deze post was: Wat heb ik NU weer gedaan?!
Maar je bedoelt een andere engel
enge bedoelde je toch?quote:
Oooh, hij noemde me een "schat"!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee schat, maar alles beter dan naalden
quote:
Oh die mogen ze ook wel een keer afschietenquote:
quote:
Speciaal voor julliequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die mogen ze ook wel een keer afschieten
quote:
Nee, dat helptquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Ter compensatie heb ik even heel hard Lady Gaga aan.
Mijn video was niet bedoeld om je te complimenteren met je ogen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Pas quote iemand Kane om aan te geven dat ie vond dat ik zulke mooie ogen had. Ik kon alleen maar denkenKane
leuk setje jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef STING het volgende:
Zeg Royco en MissB, wanneer gaan jullie nu eens daten?
Daaaaaaaaaaaamn thoooose eeeeeyes, keep me toooorn iiiinsiiiiiide! (met geklemde kaken)quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Pas quote iemand Kane om aan te geven dat ie vond dat ik zulke mooie ogen had. Ik kon alleen maar denkenKane
Oei, ik heb geen bier!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
WT, wat doe je vanavond? Ik pak rond half 7 weer de trein van Doetinchem naar Utrecht
Daten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef STING het volgende:
Ik kan denk ik alleen iets simpels (Gall&Gall) nog regelen, Bert's Bierhuis is te ver!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef STING het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaamn thoooose eeeeeyes, keep me toooorn iiiinsiiiiiide! (met geklemde kaken)
We hebben iets op wat voor eten door moest gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
We hebben al gegeten en gedronken, maar daten nee.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben iets op wat voor eten door moest gaan.
En jij hebt gedronken
Ja niet mijn schuld he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja.
Er was me vleesch beloofd en ik kreeg lamme tapas
Too obvious?quote:
Ja ja, bla bla...quote:
Ik heb ook niks, maar geeft niet. Vanaf Arnhem komt er een vriendinnetje mee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan denk ik alleen iets simpels (Gall&Gall) nog regelen, Bert's Bierhuis is te ver!
Nee.quote:
Misschien een Karmelietje ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ook niks, maar geeft niet. Vanaf Arnhem komt er een vriendinnetje mee.
BIj G&G hebben ze niet echt iets wat te moeite waard is toch?
The knife the knife the knie the knife! Ik hou van je ik wil met je trouwen wil je mijn babies dragen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:34 schreef Mystikvm het volgende:
Thuiskomplaat van vandaag:
Als daten samen biertjes drinken is, dan. If not, dan
Is goed. Kom je dan tot Doetinchem of tot Arnhem? Zal ik de glazen (ja, nu meervoud) meenemen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien een Karmelietje ofzo?
Je bent een schatquote:
Dus alleen maar zielloos batsen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
We hebben al gegeten en gedronken, maar daten nee.
Als je ervoor ruimte hebt . . . Anders kijk ik of ik wat kan ronselen dat uit het flesje gedronken kan worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed. Kom je dan tot Doetinchem of tot Arnhem? Zal ik de glazen (ja, nu meervoud) meenemen?
dat merk je toch wel Peu?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent een schatKwam je zaterdag nog trouwens?
Nee, dan kan ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent een schatKwam je zaterdag nog trouwens?
Ik wil ze wel even voor je vasthoudenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The knife the knife the knie the knife! Ik hou van je ik wil met je trouwen wil je mijn babies dragen?
Brand!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan mee begonnen?
Ik heb zin om te dansen![]()
Iemand die een leuk feestje weet?
Popjequote:
Oke, tot straksquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je ervoor ruimte hebt . . . Anders kijk ik of ik wat kan ronselen dat uit het flesje gedronken kan worden.
Maar dan ga ik nu wel weg! Mijn mobiel is verder ook nog eens op, dus doe geen moeite.
En Doetinchem trouwens. Als die lijn weer eens niet naar de pleuris is.
Ik neem aan dat je Fever Ray ook leuk vindt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil ze wel even voor je vasthouden
Zelfs dat niet.quote:
JA!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Fever Ray ook leuk vindt?
Mijn medelevenquote:
Kwam natuurlijk omdat we Spun gingen kijken.quote:
Ik denk het jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kwam natuurlijk omdat we Spun gingen kijken.
Mmmmm, pannenkoekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Als kleine man zo thuis is ga ik pannenkoeken bakken. Met katenspek
Fixedquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ik dacht vroeger dat het gemaakt werd van kattenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat het gemaakt werd van katten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, MissB. Vandaag toffe sleehakken gescoord voor wel vijf euro
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jij die standaard had als je katenspek at?
Zal vanavond even kijken of ik er een foto van kan maken. Ze zijn blauw met crème kleurige, zo'n apart gevlochten zool, if you know what I meanquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nice! Pic?
En ik weet het nog niet voor morgen
Ja van dat sisal spul?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal vanavond even kijken of ik er een foto van kan maken. Ze zijn blauw met crème kleurige, zo'n apart gevlochten zool, if you know what I mean![]()
Voor vijf euro kan ik er geen buil aan vallen en ze zijn nog leuk ook
Welke schoenen heb je al geselecteerd?
ik zou voor de zwart witte gaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja van dat sisal spul?
Ik heb het teruggebracht tot fuchsia roze en zwart-witte. Ik neig naar de roze. Met dus zwarte jurk en fuchsia nagellak.
Geen idee hoe het heetquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja van dat sisal spul?
Ik heb het teruggebracht tot fuchsia roze en zwart-witte. Ik neig naar de roze. Met dus zwarte jurk en fuchsia nagellak.
Ga anders morgen met 1 van ieder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nu van allebei de paren 1 schoen aan, om te kijken welke het lekkerst loopt
Ja de ballerina's gaan in mijn tasquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heetMaar dat zou wel kunnen, het is naturelkleurig en van dat stugge spul, heeft wel wat van jute weg.
Ik zou voor fuchsia gaan. En misschien flatjes meenemen voor als je 't niet meer houdt
Nee dat loopt niet lekker, de één is iets hoger dan de ander.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga anders morgen met 1 van ieder.
Heb je in ieder geval bekijks.
Slimquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja de ballerina's gaan in mijn tas
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat loopt niet lekker, de één is iets hoger dan de ander.
Wie MOOI wil zijn ja. Twee verschillende schoenen is per definitie niet mooiquote:
Ik weet wat je bedoelt. Echt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim
Ik heb mooie pumps gezien. Blauw. Maar ik wil eigenlijk een knalkleurtje... Maar ze zijn zo mooi
Smaken verschillenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie MOOI wil zijn ja. Twee verschillende schoenen is per definitie niet mooi
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik begin ook n schoenentic te krijgen net dus nieuwe sneakers binnen
Daarom kan ik dit ook makkelijk aan jou kwijtquote:
festivalsneakers zijn ze bij voorbaat alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
festivalsneakers zijn ze bij voorbaat alJa ik had ze van de week al gezien, ze zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
Help!de zwart witteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help!Oh. Zwart wit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Help!Zwart witte althans als t in combi met de spijkerbroek isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee icm een zwart strapless cocktailjurkje-achtigsquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zwart witte althans als t in combi met de spijkerbroek is
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
mn voeten doen al pijn als ik daar naar kijk trouwens![]()
Help!Wat is de rest van de outfit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
wil je voor opvallend of juist ingetogen gaan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee icm een zwart strapless cocktailjurkje-achtigs
In het echt zijn ze toch echt fuchsiaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die fuchsia niet fuchsiaMeer paars.
en watvoor kleur is dat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee icm een zwart strapless cocktailjurkje-achtigs
Mjah, geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wil je voor opvallend of juist ingetogen gaan?
Ehm, zwart?quote:
dat in mijn schoenen is paars, dit is fuchsia hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die fuchsia niet fuchsiaMeer paars.
Op de foto nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In het echt zijn ze toch echt fuchsia
Zeiksnorquote:
Gadver, ik krijg ineens een mental image bij dat woordquote:
Je hebt maar een tint paars? Dit is imo echt paars, op de foto tenminste.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat in mijn schoenen is paars, dit is fuchsia hoor
Dat ligt dan geheel aan jouquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gadver, ik krijg ineens een mental image bij dat woord
Geloof me nu maar dat ze fuchsia roze zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt maar een tint paars? Dit is imo echt paars, op de foto tenminste.
Niet! Internet is tof!quote:
ik vind dit eerder naar roze neigen dan paars hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt maar een tint paars? Dit is imo echt paars, op de foto tenminste.
Ja, ik word er niet goed van. Valt steeds weg hier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou nou, dat is toch geen taalgebruik voor een dame
Thuis of on the move?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik word er niet goed van. Valt steeds weg hier.
Thuis. Draadloos. Maar hij doet 't alweer goed.quote:
quote:
Draadloos is hier ook niet altijd even denderend. Reboot van laptop en/of router fikst het meestal wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thuis. Draadloos. Maar hij doet 't alweer goed.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wanneer je in de stoel bij de kapper zit, in de supermarkt....everywhere
Mja, geen mogelijkheid toe hier. Laptop met draadloos dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Draadloos is hier ook niet altijd even denderend. Reboot van laptop en/of router fikst het meestal wel.
Desktop pc blijft gewoon lekker via een draadje gaan. Max snelheid, max stabiliteit
Niets mis met oudere vrouwen, toch blijft wel het criteria 'lekker' van hoogste prioriteit natuurlijk. Lekker en ouder is in die zin ook prima.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij een oudere vrouwen-tic?
Ah, dus dit gaat 'm niet worden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met oudere vrouwen, toch blijft wel het criteria 'lekker' van hoogste prioriteit natuurlijk. Lekker en ouder is in die zin ook prima.
Nee, die zal zichzelf maar moeten vermaken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, dus dit gaat 'm niet worden?
[ afbeelding ]
als je te lang naar die rimpels kijkt, is het net alsof ze beweegtquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat ws nog aan haar beweegtquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je te lang naar die rimpels kijkt, is het net alsof ze beweegt
Die kabels trekken zich zelf niet nee. Maar ik heb het altijd de moeite waard gevonden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, geen mogelijkheid toe hier. Laptop met draadloos dus
Helpdeskmeisje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Eerst modem+router van stroom. na 20 sec eerst modem op laten starten, als modem online is router op de stroom
En als ze zo'n oude kletsoma is dan beweegt haar kunstgebit ook gewoon door in het glas water op het nachtkastje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige wat ws nog aan haar beweegt
Mijn foto, wat doe jequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar eens pannenkoekenbeslag maken. Nog steeds op de heels trouwens
Twee verschillende he..quote:
Tot zo hequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om naar huis te gaan.
Fijne avond allemaal
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
Fijne avond allemaal
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
Fijne avond allemaal
Ik ken je een beetjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gezegd of het ging om de pannenkoeken of de heels
Nee jij tochquote:
quote:
Als dit maar goed gaat...quote:
Ik heb ook niks aan jequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk weer kroegbaas spelen
Ja idd.quote:
Rimpelmuts....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan daar toch van maken wat je wil?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet dol op pannenkoeken.
We moeten toch eens beter gaan plannen hoorquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rimpelmuts....Gelukkig weet je beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan nog vind ik pannenkoeken helemaal niets. Ik eet ze ook vrijwel nooit. Hoogstens als met een feestje iemand die dingen maakt, anders echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je kan daar toch van maken wat je wil?!
Met spek en kaas, met ui, met appel en kaneel, met stroop... je kan er vanalles opgooien!
je moet die dingen ook niet alleen eten. Dat is meer iets voor in gezelschap.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan nog vind ik pannenkoeken helemaal niets. Ik eet ze ook vrijwel nooit. Hoogstens als met een feestje iemand die dingen maakt, anders echt niet.
Hoezo is dat iets voor in gezelschap? Lekker eten is lekker eten, daar geniet ik ook wel alleen van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je moet die dingen ook niet alleen eten. Dat is meer iets voor in gezelschap.
Als ik soms pannekoeken maak, proef je niet eens meer dat t een pannekoek is
In gezelschap vind ik ze ook nog steeds niet lekker. Ik stond thuis ook nooit tegen mn ouders te zeuren dat ik pannenkoeken wouquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je moet die dingen ook niet alleen eten. Dat is meer iets voor in gezelschap.
Als ik soms pannekoeken maak, proef je niet eens meer dat t een pannekoek is
Voel ik hier een interventie aankomen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo is dat iets voor in gezelschap? Lekker eten is lekker eten, daar geniet ik ook wel alleen van.
Ik ben het eens met deze man!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In gezelschap vind ik ze ook nog steeds niet lekker. Ik stond thuis ook nooit tegen mn ouders te zeuren dat ik pannenkoeken wou
Spinazie a la creme.quote:
Met roomquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spinazie a la creme.
Je had vroeger een reclame. Daarin zeiden ze spinazie met een bloepje![]()
Dat is blijven hangen
HET MYSTERIE IS ONTRAFELD!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:16 schreef xFriendx het volgende:
Van spinazie krijg je wel spierballen, of hele grote tieten.
Die reclame ken ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spinazie a la creme.
Je had vroeger een reclame. Daarin zeiden ze spinazie met een bloepje![]()
Dat is blijven hangen
ja goed hequote:
Ja maar ook door verse spinazie kan je een bloepje doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Die reclame ken ik niet.
En ik hou niet van diepvriesspinazie.
Spinazie moet gewoon in bladvorm gegeten wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Die reclame ken ik niet.
BOOBIES!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:25 schreef xFriendx het volgende:
En dan lees ik weer: maar ook door versie spinazie kan je een boobje doen
Verse wilde spinazie roerbakken, met geroosterde pijnboompitjes en geitenkaas en honingquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Die reclame ken ik niet.
Vind ik echt véél lekkerder!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spinazie moet gewoon in bladvorm gegeten worden
omdat ik geen pannekoeken kan maken voor 1 persoon. Het is altijd te veel. En dat merk ik bij meer mensen, vandaar. Verder vind ik pannekoeken gewoon gezelschapseten, net als taart ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo is dat iets voor in gezelschap? Lekker eten is lekker eten, daar geniet ik ook wel alleen van.
Er moet wat meer smaak gebracht worden hier juist, tussen alle poep en pies en kut en lul verhalen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef L-E het volgende:
Soms vraag ik me af of we niet gewoon in CUL onze recepten moeten uitwisselen ipv in Singles.
Ik eet ook wel eens in mijn eentje taart ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
omdat ik geen pannekoeken kan maken voor 1 persoon. Het is altijd te veel. En dat merk ik bij meer mensen, vandaar. Verder vind ik pannekoeken gewoon gezelschapseten, net als taart ofzo.
quote:
Vooruit dan. Ik vertel straks weer over mijn chocoladetaart met aardbeien dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet wat meer smaak gebracht worden hier juist, tussen alle poep en pies en kut en lul verhalen.
Dan ben ik snel uit gepostquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef L-E het volgende:
Soms vraag ik me af of we niet gewoon in CUL onze recepten moeten uitwisselen ipv in Singles.
Oh, please do!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Vooruit dan. Ik vertel straks weer over mijn chocoladetaart met aardbeien dan.
Nu krijg ik weer trek terwijl ik net gegeten hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren pasta met spinazie en pesto
Oh, lekker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren pasta met spinazie en pesto
Echt vet lekker en heel gezondquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer trek terwijl ik net gegeten heb
'Mountainbiken'? Kun je dat ook eten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Overigens ga ik zaterdag mountainbiken in de duinenLekker buiten bezig zijn.
quote:
Waarom?quote:
Oh, klinkt goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, lekker!
Ik eet zo pasta met pesto en pijnboompitjes en gegrilde groenten uit de oven.
Paniekaanvallen zijn weer terugquote:
Echt welquote:
Balenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Paniekaanvallen zijn weer terug
Terwijl het werk echt super rustig en haast autistisch was
Kut gewoon.
Yup, a la creme vind ik eerlijk gezegd niet te vreten. Niet "niet lekker" maar echt "niet te vreten gadverdamme, wtf is dit voor varkensvoer"quote:
Mee eens. Dat is voor mensen die niet weten wat eten is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, a la creme vind ik eerlijk gezegd niet te vreten. Niet "niet lekker" maar echt "niet te vreten gadverdamme, wtf is dit voor varkensvoer"
Damn, das niet leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Paniekaanvallen zijn weer terug
Terwijl het werk echt super rustig en haast autistisch was
Kut gewoon.
Groene asperges passen er ook wel bij in dat gevalquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
Barb, ik hou niet van artisjok, heb je een leuke vervanger?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:14 schreef Barbusse het volgende:
Maarre...MissB, wat voor jurkje trek je precies aan? Ergo: pics![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Boh, showstopper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*and the crowd goes wild*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, showstopper!*and the crowd goes wild*
quote:
Nu gewoon echt flink balen, sta op het punt van janken.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu gewoon echt flink balen, sta op het punt van janken.
Verder ging het eigenlijk wel hartstikke goed.
Vandaar dat het nu gewoon flink kut is dat ik weer niet kan werken.
Sterktequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's wel mooiquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Ik heb eigenlijk weinig te klagen op dit moment
Nog steeds superverliefd jullie ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:13 schreef Lotusss het volgende:
Oeh en vriendje is weer thuis
Hij is echt een supergozer!
Die 2 zijn met geen explosie uit elkaar te krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds superverliefd jullie ja?
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's wel mooi![]()
Hoop dat het doorzet voor je!
Nog helemaal superverliefd. Volgens vrienden lijken we nu gewoon al een getrouwd stelquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds superverliefd jullie ja?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die 2 zijn met geen explosie uit elkaar te krijgen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog helemaal superverliefd. Volgens vrienden lijken we nu gewoon al een getrouwd stel
Maar sinds eind december officieus samenwonen, sinds april officieel. En het gaat ontzettend goed, ondanks mijn ups en downs af en toe
En hij heeft zijn draai helemaal gevonden hier weer terug in NL
Geluksvogeltjevrouwtjequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zojuist een marlies dekkers set gewonnen
Nou, volg het voorbeeld van missb en post een foto van jezelf in die set.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zojuist een marlies dekkers set gewonnen
Ziet er nieteens slecht uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.marliesdekkers(...)ies-dekkers_1708.png
limited edition voor magnum
hij moet nog gemaakt worden, moet tot oktober wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, volg het voorbeeld van missb en post een foto van jezelf in die set.
Je neemt me weer eens de woorden uit mijn mond, mijn waarde AirwiNquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, volg het voorbeeld van missb en post een foto van jezelf in die set.
Dat is geen 'nee' begrijp ik maar een 'nog even geduld'.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij moet nog gemaakt worden, moet tot oktober wachten
Oh, die is wel mooiquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.marliesdekkers(...)ies-dekkers_1708.png
limited edition voor magnum
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik win nooit iets en dit wilde ik ECHT graag winnen en tis gelukt, zo happy, zit te stuiteren van blijheid
Ik zou een staatslot kopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik win nooit iets en dit wilde ik ECHT graag winnen en tis gelukt, zo happy, zit te stuiteren van blijheid
Dan heb ik weer een vraag voor iedereen:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is leuk ja. Zeker aangezien het redelijk algemeen bekend is hoe fan jij bent van MD.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn vrijheidquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan heb ik weer een vraag voor iedereen:
Wat is het mooiste wat je ooit hebt gewonnen?
Ja ik ook. Als in rechtzaakquote:
mijn allereerste keer dat ik een 180 mans pokertoernooi speelde en meteen won. 200 dollar geloof ik. Meteen 's avonds mijn vriendin mee uit eten genomenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn zelfrespectquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij voor moord of wat dan ook terecht hebt gestaanquote:
De bitterste gevechten leveren de glorierijkste overwinningen, MissBquote:
Picknickend in de Zen-gardenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Mystikvm het volgende:
Denk ik met een stel materialisten te maken te hebben, krijg ik allemaal van die esoterische antwoorden over niet tastbare zaken
Laat ik er maar niet verder op ingaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij voor moord of wat dan ook terecht hebt gestaanDus je vrijheid had je al.
True, very true. Duurde wel even voor ik het zo kon zien trouwens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bitterste gevechten leveren de glorierijkste overwinningen, MissB
Dat hoort toch zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Mystikvm het volgende:
Denk ik met een stel materialisten te maken te hebben, krijg ik allemaal van die esoterische antwoorden over niet tastbare zaken
Wromnounie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat ik er maar niet verder op ingaan.
Wat een diepgang hebben we stiekem hequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Mystikvm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |