Vooruit dan. Ik vertel straks weer over mijn chocoladetaart met aardbeien dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er moet wat meer smaak gebracht worden hier juist, tussen alle poep en pies en kut en lul verhalen.
Dan ben ik snel uit gepostquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef L-E het volgende:
Soms vraag ik me af of we niet gewoon in CUL onze recepten moeten uitwisselen ipv in Singles.
Oh, please do!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Vooruit dan. Ik vertel straks weer over mijn chocoladetaart met aardbeien dan.
Nu krijg ik weer trek terwijl ik net gegeten hebquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren pasta met spinazie en pesto
Oh, lekker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
Ik had gisteren pasta met spinazie en pesto
Echt vet lekker en heel gezondquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu krijg ik weer trek terwijl ik net gegeten heb
'Mountainbiken'? Kun je dat ook eten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Overigens ga ik zaterdag mountainbiken in de duinenLekker buiten bezig zijn.
quote:
Waarom?quote:
Oh, klinkt goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, lekker!
Ik eet zo pasta met pesto en pijnboompitjes en gegrilde groenten uit de oven.
Paniekaanvallen zijn weer terugquote:
Echt welquote:
Balenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Paniekaanvallen zijn weer terug
Terwijl het werk echt super rustig en haast autistisch was
Kut gewoon.
Yup, a la creme vind ik eerlijk gezegd niet te vreten. Niet "niet lekker" maar echt "niet te vreten gadverdamme, wtf is dit voor varkensvoer"quote:
Mee eens. Dat is voor mensen die niet weten wat eten is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, a la creme vind ik eerlijk gezegd niet te vreten. Niet "niet lekker" maar echt "niet te vreten gadverdamme, wtf is dit voor varkensvoer"
Damn, das niet leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Paniekaanvallen zijn weer terug
Terwijl het werk echt super rustig en haast autistisch was
Kut gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |