In gezelschap vind ik ze ook nog steeds niet lekker. Ik stond thuis ook nooit tegen mn ouders te zeuren dat ik pannenkoeken wouquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je moet die dingen ook niet alleen eten. Dat is meer iets voor in gezelschap.
Als ik soms pannekoeken maak, proef je niet eens meer dat t een pannekoek is
Voel ik hier een interventie aankomen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo is dat iets voor in gezelschap? Lekker eten is lekker eten, daar geniet ik ook wel alleen van.
Ik ben het eens met deze man!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In gezelschap vind ik ze ook nog steeds niet lekker. Ik stond thuis ook nooit tegen mn ouders te zeuren dat ik pannenkoeken wou
Spinazie a la creme.quote:
Met roomquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spinazie a la creme.
Je had vroeger een reclame. Daarin zeiden ze spinazie met een bloepje![]()
Dat is blijven hangen
HET MYSTERIE IS ONTRAFELD!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:16 schreef xFriendx het volgende:
Van spinazie krijg je wel spierballen, of hele grote tieten.
Die reclame ken ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spinazie a la creme.
Je had vroeger een reclame. Daarin zeiden ze spinazie met een bloepje![]()
Dat is blijven hangen
ja goed hequote:
Ja maar ook door verse spinazie kan je een bloepje doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Die reclame ken ik niet.
En ik hou niet van diepvriesspinazie.
Spinazie moet gewoon in bladvorm gegeten wordenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Die reclame ken ik niet.
BOOBIES!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:25 schreef xFriendx het volgende:
En dan lees ik weer: maar ook door versie spinazie kan je een boobje doen
Verse wilde spinazie roerbakken, met geroosterde pijnboompitjes en geitenkaas en honingquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Die reclame ken ik niet.
Vind ik echt véél lekkerder!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spinazie moet gewoon in bladvorm gegeten worden
omdat ik geen pannekoeken kan maken voor 1 persoon. Het is altijd te veel. En dat merk ik bij meer mensen, vandaar. Verder vind ik pannekoeken gewoon gezelschapseten, net als taart ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo is dat iets voor in gezelschap? Lekker eten is lekker eten, daar geniet ik ook wel alleen van.
Er moet wat meer smaak gebracht worden hier juist, tussen alle poep en pies en kut en lul verhalen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:31 schreef L-E het volgende:
Soms vraag ik me af of we niet gewoon in CUL onze recepten moeten uitwisselen ipv in Singles.
Ik eet ook wel eens in mijn eentje taart ja.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:32 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
omdat ik geen pannekoeken kan maken voor 1 persoon. Het is altijd te veel. En dat merk ik bij meer mensen, vandaar. Verder vind ik pannekoeken gewoon gezelschapseten, net als taart ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |