Niet! Internet is tof!quote:
ik vind dit eerder naar roze neigen dan paars hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt maar een tint paars? Dit is imo echt paars, op de foto tenminste.
Ja, ik word er niet goed van. Valt steeds weg hier.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou nou, dat is toch geen taalgebruik voor een dame
Thuis of on the move?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik word er niet goed van. Valt steeds weg hier.
Thuis. Draadloos. Maar hij doet 't alweer goed.quote:
quote:
Draadloos is hier ook niet altijd even denderend. Reboot van laptop en/of router fikst het meestal wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thuis. Draadloos. Maar hij doet 't alweer goed.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wanneer je in de stoel bij de kapper zit, in de supermarkt....everywhere
Mja, geen mogelijkheid toe hier. Laptop met draadloos dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Draadloos is hier ook niet altijd even denderend. Reboot van laptop en/of router fikst het meestal wel.
Desktop pc blijft gewoon lekker via een draadje gaan. Max snelheid, max stabiliteit
Niets mis met oudere vrouwen, toch blijft wel het criteria 'lekker' van hoogste prioriteit natuurlijk. Lekker en ouder is in die zin ook prima.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb jij een oudere vrouwen-tic?
Ah, dus dit gaat 'm niet worden?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met oudere vrouwen, toch blijft wel het criteria 'lekker' van hoogste prioriteit natuurlijk. Lekker en ouder is in die zin ook prima.
Nee, die zal zichzelf maar moeten vermaken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, dus dit gaat 'm niet worden?
[ afbeelding ]
als je te lang naar die rimpels kijkt, is het net alsof ze beweegtquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat ws nog aan haar beweegtquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je te lang naar die rimpels kijkt, is het net alsof ze beweegt
Die kabels trekken zich zelf niet nee. Maar ik heb het altijd de moeite waard gevonden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, geen mogelijkheid toe hier. Laptop met draadloos dus
Helpdeskmeisje!quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Eerst modem+router van stroom. na 20 sec eerst modem op laten starten, als modem online is router op de stroom
En als ze zo'n oude kletsoma is dan beweegt haar kunstgebit ook gewoon door in het glas water op het nachtkastje.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enige wat ws nog aan haar beweegt
Mijn foto, wat doe jequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
Maar eens pannenkoekenbeslag maken. Nog steeds op de heels trouwens
Twee verschillende he..quote:
Tot zo hequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om naar huis te gaan.
Fijne avond allemaal
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
Fijne avond allemaal
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
Fijne avond allemaal
Ik ken je een beetjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gezegd of het ging om de pannenkoeken of de heels
Nee jij tochquote:
quote:
Als dit maar goed gaat...quote:
Ik heb ook niks aan jequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk weer kroegbaas spelen
Ja idd.quote:
Rimpelmuts....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan daar toch van maken wat je wil?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet dol op pannenkoeken.
We moeten toch eens beter gaan plannen hoorquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rimpelmuts....Gelukkig weet je beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan nog vind ik pannenkoeken helemaal niets. Ik eet ze ook vrijwel nooit. Hoogstens als met een feestje iemand die dingen maakt, anders echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je kan daar toch van maken wat je wil?!
Met spek en kaas, met ui, met appel en kaneel, met stroop... je kan er vanalles opgooien!
je moet die dingen ook niet alleen eten. Dat is meer iets voor in gezelschap.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan nog vind ik pannenkoeken helemaal niets. Ik eet ze ook vrijwel nooit. Hoogstens als met een feestje iemand die dingen maakt, anders echt niet.
Hoezo is dat iets voor in gezelschap? Lekker eten is lekker eten, daar geniet ik ook wel alleen van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je moet die dingen ook niet alleen eten. Dat is meer iets voor in gezelschap.
Als ik soms pannekoeken maak, proef je niet eens meer dat t een pannekoek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |