Tot zo hequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om naar huis te gaan.
Fijne avond allemaal
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
Fijne avond allemaal
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
Fijne avond allemaal
Ik ken je een beetjequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gezegd of het ging om de pannenkoeken of de heels
Nee jij tochquote:
quote:
Als dit maar goed gaat...quote:
Ik heb ook niks aan jequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk weer kroegbaas spelen
Ja idd.quote:
Rimpelmuts....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan daar toch van maken wat je wil?!quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet dol op pannenkoeken.
We moeten toch eens beter gaan plannen hoorquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Rimpelmuts....Gelukkig weet je beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dan nog vind ik pannenkoeken helemaal niets. Ik eet ze ook vrijwel nooit. Hoogstens als met een feestje iemand die dingen maakt, anders echt niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:05 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je kan daar toch van maken wat je wil?!
Met spek en kaas, met ui, met appel en kaneel, met stroop... je kan er vanalles opgooien!
je moet die dingen ook niet alleen eten. Dat is meer iets voor in gezelschap.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan nog vind ik pannenkoeken helemaal niets. Ik eet ze ook vrijwel nooit. Hoogstens als met een feestje iemand die dingen maakt, anders echt niet.
Hoezo is dat iets voor in gezelschap? Lekker eten is lekker eten, daar geniet ik ook wel alleen van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:09 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
je moet die dingen ook niet alleen eten. Dat is meer iets voor in gezelschap.
Als ik soms pannekoeken maak, proef je niet eens meer dat t een pannekoek is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |