quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat het gemaakt werd van katten
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, MissB. Vandaag toffe sleehakken gescoord voor wel vijf euro
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jij die standaard had als je katenspek at?
Zal vanavond even kijken of ik er een foto van kan maken. Ze zijn blauw met crème kleurige, zo'n apart gevlochten zool, if you know what I meanquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nice! Pic?
En ik weet het nog niet voor morgen
Ja van dat sisal spul?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal vanavond even kijken of ik er een foto van kan maken. Ze zijn blauw met crème kleurige, zo'n apart gevlochten zool, if you know what I mean![]()
Voor vijf euro kan ik er geen buil aan vallen en ze zijn nog leuk ook
Welke schoenen heb je al geselecteerd?
ik zou voor de zwart witte gaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja van dat sisal spul?
Ik heb het teruggebracht tot fuchsia roze en zwart-witte. Ik neig naar de roze. Met dus zwarte jurk en fuchsia nagellak.
Geen idee hoe het heetquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja van dat sisal spul?
Ik heb het teruggebracht tot fuchsia roze en zwart-witte. Ik neig naar de roze. Met dus zwarte jurk en fuchsia nagellak.
Ga anders morgen met 1 van ieder.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nu van allebei de paren 1 schoen aan, om te kijken welke het lekkerst loopt
Ja de ballerina's gaan in mijn tasquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heetMaar dat zou wel kunnen, het is naturelkleurig en van dat stugge spul, heeft wel wat van jute weg.
Ik zou voor fuchsia gaan. En misschien flatjes meenemen voor als je 't niet meer houdt
Nee dat loopt niet lekker, de één is iets hoger dan de ander.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga anders morgen met 1 van ieder.
Heb je in ieder geval bekijks.
Slimquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja de ballerina's gaan in mijn tas
Wie mooi wil zijn moet pijn lijdenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat loopt niet lekker, de één is iets hoger dan de ander.
Wie MOOI wil zijn ja. Twee verschillende schoenen is per definitie niet mooiquote:
Ik weet wat je bedoelt. Echt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim
Ik heb mooie pumps gezien. Blauw. Maar ik wil eigenlijk een knalkleurtje... Maar ze zijn zo mooi
Smaken verschillenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie MOOI wil zijn ja. Twee verschillende schoenen is per definitie niet mooi
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ik begin ook n schoenentic te krijgen net dus nieuwe sneakers binnen
Daarom kan ik dit ook makkelijk aan jou kwijtquote:
festivalsneakers zijn ze bij voorbaat alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
festivalsneakers zijn ze bij voorbaat alJa ik had ze van de week al gezien, ze zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:28 schreef missbehavin het volgende:
Help!de zwart witteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help!Oh. Zwart wit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Help!Zwart witte althans als t in combi met de spijkerbroek isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee icm een zwart strapless cocktailjurkje-achtigsquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zwart witte althans als t in combi met de spijkerbroek is
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef Memento-Mori het volgende:
mn voeten doen al pijn als ik daar naar kijk trouwens![]()
Help!Wat is de rest van de outfit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
wil je voor opvallend of juist ingetogen gaan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee icm een zwart strapless cocktailjurkje-achtigs
In het echt zijn ze toch echt fuchsiaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die fuchsia niet fuchsiaMeer paars.
en watvoor kleur is dat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee icm een zwart strapless cocktailjurkje-achtigs
Mjah, geen ideequote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wil je voor opvallend of juist ingetogen gaan?
Ehm, zwart?quote:
dat in mijn schoenen is paars, dit is fuchsia hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die fuchsia niet fuchsiaMeer paars.
Op de foto nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In het echt zijn ze toch echt fuchsia
Zeiksnorquote:
Gadver, ik krijg ineens een mental image bij dat woordquote:
Je hebt maar een tint paars? Dit is imo echt paars, op de foto tenminste.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat in mijn schoenen is paars, dit is fuchsia hoor
Dat ligt dan geheel aan jouquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gadver, ik krijg ineens een mental image bij dat woord
Geloof me nu maar dat ze fuchsia roze zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt maar een tint paars? Dit is imo echt paars, op de foto tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |