Geen idee schat, maar alles beter dan naaldenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken, lief?
Nee, ik kan gewoon niet typenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie op deze post was: Wat heb ik NU weer gedaan?!
Maar je bedoelt een andere engel
enge bedoelde je toch?quote:
Oooh, hij noemde me een "schat"!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee schat, maar alles beter dan naalden
quote:
Oh die mogen ze ook wel een keer afschietenquote:
quote:
Speciaal voor julliequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die mogen ze ook wel een keer afschieten
quote:
Nee, dat helptquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Ter compensatie heb ik even heel hard Lady Gaga aan.
Mijn video was niet bedoeld om je te complimenteren met je ogen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Pas quote iemand Kane om aan te geven dat ie vond dat ik zulke mooie ogen had. Ik kon alleen maar denkenKane
leuk setje jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef STING het volgende:
Zeg Royco en MissB, wanneer gaan jullie nu eens daten?
Daaaaaaaaaaaamn thoooose eeeeeyes, keep me toooorn iiiinsiiiiiide! (met geklemde kaken)quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Pas quote iemand Kane om aan te geven dat ie vond dat ik zulke mooie ogen had. Ik kon alleen maar denkenKane
Oei, ik heb geen bier!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
WT, wat doe je vanavond? Ik pak rond half 7 weer de trein van Doetinchem naar Utrecht
Daten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef STING het volgende:
Ik kan denk ik alleen iets simpels (Gall&Gall) nog regelen, Bert's Bierhuis is te ver!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:28 schreef STING het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaamn thoooose eeeeeyes, keep me toooorn iiiinsiiiiiide! (met geklemde kaken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |