Groene asperges passen er ook wel bij in dat gevalquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
Barb, ik hou niet van artisjok, heb je een leuke vervanger?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:14 schreef Barbusse het volgende:
Maarre...MissB, wat voor jurkje trek je precies aan? Ergo: pics![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Boh, showstopper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*and the crowd goes wild*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, showstopper!*and the crowd goes wild*
quote:
Nu gewoon echt flink balen, sta op het punt van janken.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu gewoon echt flink balen, sta op het punt van janken.
Verder ging het eigenlijk wel hartstikke goed.
Vandaar dat het nu gewoon flink kut is dat ik weer niet kan werken.
Sterktequote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's wel mooiquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Ik heb eigenlijk weinig te klagen op dit moment
Nog steeds superverliefd jullie ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:13 schreef Lotusss het volgende:
Oeh en vriendje is weer thuis
Hij is echt een supergozer!
Die 2 zijn met geen explosie uit elkaar te krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds superverliefd jullie ja?
Ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's wel mooi![]()
Hoop dat het doorzet voor je!
Nog helemaal superverliefd. Volgens vrienden lijken we nu gewoon al een getrouwd stelquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds superverliefd jullie ja?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die 2 zijn met geen explosie uit elkaar te krijgen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nog helemaal superverliefd. Volgens vrienden lijken we nu gewoon al een getrouwd stel
Maar sinds eind december officieus samenwonen, sinds april officieel. En het gaat ontzettend goed, ondanks mijn ups en downs af en toe
En hij heeft zijn draai helemaal gevonden hier weer terug in NL
Geluksvogeltjevrouwtjequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zojuist een marlies dekkers set gewonnen
Nou, volg het voorbeeld van missb en post een foto van jezelf in die set.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb zojuist een marlies dekkers set gewonnen
Ziet er nieteens slecht uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.marliesdekkers(...)ies-dekkers_1708.png
limited edition voor magnum
hij moet nog gemaakt worden, moet tot oktober wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, volg het voorbeeld van missb en post een foto van jezelf in die set.
Je neemt me weer eens de woorden uit mijn mond, mijn waarde AirwiNquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, volg het voorbeeld van missb en post een foto van jezelf in die set.
Dat is geen 'nee' begrijp ik maar een 'nog even geduld'.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij moet nog gemaakt worden, moet tot oktober wachten
Oh, die is wel mooiquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.marliesdekkers(...)ies-dekkers_1708.png
limited edition voor magnum
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik win nooit iets en dit wilde ik ECHT graag winnen en tis gelukt, zo happy, zit te stuiteren van blijheid
Ik zou een staatslot kopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik win nooit iets en dit wilde ik ECHT graag winnen en tis gelukt, zo happy, zit te stuiteren van blijheid
Dan heb ik weer een vraag voor iedereen:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is leuk ja. Zeker aangezien het redelijk algemeen bekend is hoe fan jij bent van MD.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn vrijheidquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan heb ik weer een vraag voor iedereen:
Wat is het mooiste wat je ooit hebt gewonnen?
Ja ik ook. Als in rechtzaakquote:
mijn allereerste keer dat ik een 180 mans pokertoernooi speelde en meteen won. 200 dollar geloof ik. Meteen 's avonds mijn vriendin mee uit eten genomenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn zelfrespectquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij voor moord of wat dan ook terecht hebt gestaanquote:
De bitterste gevechten leveren de glorierijkste overwinningen, MissBquote:
Picknickend in de Zen-gardenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Mystikvm het volgende:
Denk ik met een stel materialisten te maken te hebben, krijg ik allemaal van die esoterische antwoorden over niet tastbare zaken
Laat ik er maar niet verder op ingaan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij voor moord of wat dan ook terecht hebt gestaanDus je vrijheid had je al.
True, very true. Duurde wel even voor ik het zo kon zien trouwens.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bitterste gevechten leveren de glorierijkste overwinningen, MissB
Dat hoort toch zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Mystikvm het volgende:
Denk ik met een stel materialisten te maken te hebben, krijg ik allemaal van die esoterische antwoorden over niet tastbare zaken
Wromnounie?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat ik er maar niet verder op ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |