Als je ervoor ruimte hebt . . . Anders kijk ik of ik wat kan ronselen dat uit het flesje gedronken kan worden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed. Kom je dan tot Doetinchem of tot Arnhem? Zal ik de glazen (ja, nu meervoud) meenemen?
dat merk je toch wel Peu?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent een schatKwam je zaterdag nog trouwens?
Nee, dan kan ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bent een schatKwam je zaterdag nog trouwens?
Ik wil ze wel even voor je vasthoudenquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The knife the knife the knie the knife! Ik hou van je ik wil met je trouwen wil je mijn babies dragen?
Brand!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan mee begonnen?
Ik heb zin om te dansen![]()
Iemand die een leuk feestje weet?
Popjequote:
Oke, tot straksquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je ervoor ruimte hebt . . . Anders kijk ik of ik wat kan ronselen dat uit het flesje gedronken kan worden.
Maar dan ga ik nu wel weg! Mijn mobiel is verder ook nog eens op, dus doe geen moeite.
En Doetinchem trouwens. Als die lijn weer eens niet naar de pleuris is.
Ik neem aan dat je Fever Ray ook leuk vindt?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil ze wel even voor je vasthouden
Zelfs dat niet.quote:
JA!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Fever Ray ook leuk vindt?
Mijn medelevenquote:
Kwam natuurlijk omdat we Spun gingen kijken.quote:
Ik denk het jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kwam natuurlijk omdat we Spun gingen kijken.
Mmmmm, pannenkoekenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Als kleine man zo thuis is ga ik pannenkoeken bakken. Met katenspek
Fixedquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ik dacht vroeger dat het gemaakt werd van kattenquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |