Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Human Warlock (85)
BuddyChrist - (A) - Draenei Priest (85)
Wabbit - (A) - Human Warrior (58)
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:anakin24
Anagnatog - (A) - Human Paladin (85)
Anagnorach - (A) - Night Elf Hunter (85)
TraxiSaron - (H) - Death Knight (85)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Deze is altijd wel van toepassingquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:03 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zo. Had geen zin om een nieuwe titel te bedenken.
Ik probeer momenteel een beetje pvp, maar ik ben zoooo slechtquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik doe alleen maar PvP. Geen zin meer in PvE, heb ik sinds vanilla gedaan. Ben er een beetje klaar mee, plus ik wil geen speelschema meer hebben. Ik wil online gaan wanneer ik wil en weer offline gaan wanneer ik wil.
Nu moet ik gametime gaan kopen voor mijn oude account om de naam te laten corrigeren :Squote:> Greetings,
>
> We are writing to inform you that we have, unfortunately, had to place a
> warning on your World of Warcraft account.
>
> Battle.net Account Name: xxx
> World of Warcraft Account Name: 120008061#1
> Type of Violation: Naming
> Details: Character Name - Inappropriate
> Character Name Involved: Snollebol
> Consequences for Account: Warning placed on Account
>
> While we regret taking this type of action, we have determined it to be in
> the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for
> the integrity of the game.
>
> Your Character has now been renamed. If you wish to change this, please
> submit an in game ticket within 14 days with a choice of at least 4 names,
> in order of preference, in case they are unavailable. Please also make
> sure that your suggestions comply with the naming policy, linked below. If
> you do not contact us with this soon, the assigned name will become
> permanent.
>
> Please note that should any further violations of our Rules and Policies
> occur, this incident will be taken into consideration when determining the
> consequences for your account. This could include further warnings,
> account suspension or account termination.
>
> For further information, or to review our current Rules and Policies,
> please refer to:
> http://eu.blizzard.com/support/article/50071
> http://eu.blizzard.com/support/index/wow_policy
> http://eu.blizzard.com/en-gb/company/legal/wow_tou.html
>
> Should you have other questions or concerns, feel free to contact us, via
> our webform at:
> https://eu.blizzard.com/support/webform.xml
>
> Regards,
>
> In Game Support,
> Blizzard Entertainment Europe
Kun je helemaal niet inloggen op Account management zonder play-time?quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef webbyplus het volgende:
omg;
[..]
Nu moet ik gametime gaan kopen voor mijn oude account om de naam te laten corrigeren :S
Wacht ff, iemand heeft 'Snollebol' aangegeven als inappropriate??quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef webbyplus het volgende:
omg;
Nu moet ik gametime gaan kopen voor mijn oude account om de naam te laten corrigeren :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Bienelientjee het volgende:
ROFL!
Net een youtube filmpje terug gevonden van mijn oude guild. Waarin mijn toenmalige guildleader, een ander gastje en ikzelf een nummer van Grease zongen. Nu ben ik er zelf bijna niet in te horen, doe maar met een paar kleine stukjes mee, maar blijft gewoon te hilarisch om aan te horen!![]()
(Ik klink ook voor geen meter omdat ik keihard zat te lachen op dat moment!)
Muwhahaha! Op eigen risico:Hahaha, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hadden wij er ook één, in AQ40, waar de Guild Master (ook Main Tank) ging zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:12 schreef Bienelientjee het volgende:
ROFL!
Net een youtube filmpje terug gevonden van mijn oude guild. Waarin mijn toenmalige guildleader, een ander gastje en ikzelf een nummer van Grease zongen. Nu ben ik er zelf bijna niet in te horen, doe maar met een paar kleine stukjes mee, maar blijft gewoon te hilarisch om aan te horen!![]()
(Ik klink ook voor geen meter omdat ik keihard zat te lachen op dat moment!)
Muwhahaha! Op eigen risico:O.......My......... GAWD!!.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ik ook, zojuist supreme defender binnen gehaald op mijn level 18 rogue die ik geheel met pvp aan het levellen benquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik doe alleen maar PvP. Geen zin meer in PvE, heb ik sinds vanilla gedaan. Ben er een beetje klaar mee, plus ik wil geen speelschema meer hebben. Ik wil online gaan wanneer ik wil en weer offline gaan wanneer ik wil.
Ik heb zo'n hunter die met pvp is geleveld en die heeft idd een enorme berg pvp achievements die ik met mijn priest never nooit ga halenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:57 schreef Selestha het volgende:
Ik ook, zojuist supreme defender binnen gehaald op mijn level 18 rogue die ik geheel met pvp aan het levellen ben
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:10 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Je mag ook in je eentje spelen natuurlijk. Vind de tegenstander vast leuk.
Het stikt van de Snollebol(len) op WoW als ik het zo zie in de armory. Vraag me dan toch wel af wat er mis is met de naam. Vast een of andere zeurderig iemand die de eerste 4 letters niet aan kon zienquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef webbyplus het volgende:
omg;
[..]
tsja, je hebt van die mensen die alles reporten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:19 schreef Metonae het volgende:
[..]
Het stikt van de Snollebol(len) op WoW als ik het zo zie in de armory. Vraag me dan toch wel af wat er mis is met de naam. Vast een of andere zeurderig iemand die de eerste 4 letters niet aan kon zien'Oh nee! Er staat snol! Snel reporten!'
Best spooky ik heb precies dezelfde naam op een andere realmquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:08 schreef webbyplus het volgende:
omg;
[..]
Ik zat op mijn realm (Maelstrom) in een guild met iemand die ook Snollebol heette. Is inmiddels verdwenen uit de Armory ;oquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:44 schreef m00h het volgende:
[..]
Best spooky ik heb precies dezelfde naam op een andere realm
Welke comp run je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
Vanavond maar eens bezig met PvP. Aan het begin van cata feral cat geweest en wat arena's gespeeld. Heb sowieso nog 2100 conquest points over.
Maarja nu ben ik van plan resto te gaan en dan samen met guildies 3v3 doen. Wel weer een tijdje geleden dat ik resto heb gespeeld in PvP, laatste keer was echt rond de ICC release toen resto nog keihard OP was.
Geen evaring? Dan is het waste of money, want je moet alles binden en je mag absoluut niet clicken. Snelheid is alles, en ook weten wat je moet doen tegen welke combinate team .quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Arena Pass seizoen begint. Dat lijkt me eigenlijk wel tof, maar ik heb geen ervaring in arena.
Je moet persé in teams spelen geloof ik hè?
Mjah nog geen idee, zaten te denken aan Frost DK, Ele Shaman, Resto Druid. Maarja of wat werkt...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:02 schreef Spiced92 het volgende:
[..]
Welke comp run je?
beter ga je gewoon KFC of Cleave
Kung Fu Cleavequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah nog geen idee, zaten te denken aan Frost DK, Ele Shaman, Resto Druid. Maarja of wat werkt...
Misschien beter als de shaman resto gaat.
En KFC? Kentucky Fried Chicken?
Nice DJquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet alleen nog Jin'do's Verdict en dan heb ik allemaal epics
En die ring van die water plekBijna Exalted...
http://eu.battle.net/wow/(...)ream/sparklez/simple
Sowieso niet binden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen evaring? Dan is het waste of money, want je moet alles binden en je mag absoluut niet clicken. Snelheid is alles, en ook weten wat je moet doen tegen welke combinate team .
binden = een ability aan een knopje toewijzen zodat je niet hoeft te klikken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat bedoelen jullie precies met binden?
Ik wist ook niet zo goed wat ik moest vinden van 'oooh, je moet niet klikken!' terwijl ik me suf klik. Op mijn muis.
Maar ik heal dus alleen en klik dan in grid met mijn muis en da's allesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
binden = een ability aan een knopje toewijzen zodat je niet hoeft te klikken.
Ik klik ook hoor. Veel vlotter imho.
[ afbeelding ]
Wat!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ja...maar dat lijkt me echt onmogelijk onhandigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
Op je actionbars zetten kan wel zonder dat er toetsen aan gekoppeld zitten.
Is het ook. Maar sommige mensen kunnen niet wennen aan keybinds.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja...maar dat lijkt me echt onmogelijk onhandig
Knopjes op je toetsenbord bedoel ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik heal dus alleen en klik dan in grid met mijn muis en da's alles
En eh, hoe doe je het anders als je abilities niet aan knopjes toedeelt? In je spellbook kijken en klikkenJe bind toch altijd.
Je 'klikt' hoe dan ook natuurlijk altijdquote:
In PvP ben je fucked als clicker. Klaar. Je kunt niet ver komen als je niet keybind.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als je abilities op je actionbar staan is het idd niet sneller, dan staan ze zo ver weg van je speelscherm... Maar ik heb ze allemaal handig vlak onder m'n char (en dus ook m'n target, melee dps) zitten dus dan is klikken zeker zo snel hoor.
Is niet vlotterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
In PvP ben je fucked als clicker. Klaar. Je kunt niet ver komen als je niet keybind.
Ik wil niet arrogant of elitist overkomen, maar het is gewoon zo. Er zit geen enkele clicker bij high rated arena.
Ervaringquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is niet vlotter.
http://imageshack.us/f/94/wowscrnshot051311150022.jpg/ (copy/paste deze link)
7 = shift+c
9 = shift+ space
En dat zijn mijn keybinds voor nu, als ik arena doe heb ik ook nog shield+shieldwall macro nodig. Dat is veel sneller dan klikken hoor
Dat het het zélf niet sneller kunt dan keybinds wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is natuurlijk. Vandaar dat ik om een bron vraag.quote:
Ervaring inderdaad. Ik ben niet de enige die het niet kan.quote:
Swiftyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ervaring inderdaad. Ik ben niet de enige die het niet kan.
Hier een filmpje van Swifty over keyturning/clicking.
Daar zou ik reuze blij mee zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef Chau het volgende:
Hoogste wat ik iemand heb zien komen zonder fatsoenlijke keybinds is iets van 2.4k
Dat vind ik heel erg goed, je gaat je afvragen wat die persoon mèt keybindings zou kunnen halen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Chau het volgende:
2.4k is ook netjes. Uiteraard 3k zul je niet redden. Maar 2.4k met klikken is wel zwaar oke
Ik kan dat ook niet hoor, healen met keybinds. Ik heal ook met grid + clique en dan maar muisklikken als een idioot.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik heal dus alleen en klik dan in grid met mijn muis en da's alles
En eh, hoe doe je het anders als je abilities niet aan knopjes toedeelt? In je spellbook kijken en klikkenJe bind toch altijd.
Met een beetje resilience ga je bijna helemaal niet dood als healer, dus alleen healing classes heeft er weinig mee te maken. Weinig resilience is een hel om mee te PvPen, heb ook echt geen zin meer om op alts te pvpen want het is gewoon niet leuk zonder resi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hoor, healen met keybinds. Ik heal ook met grid + clique en dan maar muisklikken als een idioot.
Ik ben dan wel weer zo'n nerd die een Razer Naga muis heeft, en heb een hoop healing abilities op 12 knoppen op de zijkant van mijn muis gezet met clique![]()
Pvp is sowieso eng .. ik ben altijd al dood voordat ik goed en wel begonnen met met iemand doodmaken. Helpt denk ik ook niet dat ik alleen maar healing classes heb met 0,0 resilience.
Nee, gebuffed zelfs.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef m00h het volgende:
Heb nu al een maand of 3 geen Wow meer aangeraakt, zijn de mages al generft? En hoorde dat ze een paar nieuwe instances er in hebben geknalt, zijn die een beetje leuk uitgevallen?
Zat overigens op 354 ilvl toen, is dat nu nog iets waard?
Mages zijn nog steeds OP, de Zul's zijn lang maar leuk en divers, en je iLvl is meer dan ok maar moet bij serious raiding nog wel wat omhoog denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef m00h het volgende:
Heb nu al een maand of 3 geen Wow meer aangeraakt, zijn de mages al generft? En hoorde dat ze een paar nieuwe instances er in hebben geknalt, zijn die een beetje leuk uitgevallen?
Zat overigens op 354 ilvl toen, is dat nu nog iets waard?
Ik eergisteren nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heb er hier nog nooit iemand over zien posten.
Ja, mijn priest overgegooid toen mijn vriend raider werd in Immersion.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Isabeau, hoe zit het nou met Auchindoun? Zit je er al of?
Geen zin om te pvpen met alts ivm resilience, dus heb wat valor/justice nodig om om te zetten naar conquest/honor.
Oh. Sorry, dat heb ik dan gemist denk ikquote:
Over dat ik de spider boss er wel cool vond uitzien en het retedruk was voor de instancequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh. Sorry, dat heb ik dan gemist denk ik
Oh wacht, inderdaad, dat heb ik helemaal niet gemist.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over dat ik de spider boss er wel cool vond uitzien en het retedruk was voor de instance
Tweede boss moet je het linker en rechterbeen aanvallen en hij loopt linksom of rechtsom naar gelang welk been de meeste dmg krijgt. Dan nog iets met een shield en hem over actieve vulkaantjes sleuren en je hebt best een leuk gevecht. De tweede hebben beide teams van mijn guild neergehaald, van de eerste weet ik het zo even niet, maar volgens mij niet.
Ik heb zelfs nog nooit van dat realm gehoordquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga maar weer eens een keer spelenGeen leven.
Er zit hier niemand op Executus of wel?
hehe, wat vrienden van mij speelden toen en die zaten daar. ik had verder geen verstand van wow dus gewoon bij hun gegaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit van dat realm gehoordnee, volgens mij niemand van hier daar.
Hoe lang ongeveer? Want er is aardig wat veranderd in het afgelopen jaar alleen al denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hehe, wat vrienden van mij speelden toen en die zaten daar. ik had verder geen verstand van wow dus gewoon bij hun gegaanben benieuwd of ik nog weet hoe het spel werkt, is al weer ff geleden
wrath of the lich king heb ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe lang ongeveer? Want er is aardig wat veranderd in het afgelopen jaar alleen al denk ik.
Welke expansions heb je?
Oooh dus het valt wel mee, half jaartje dan ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wrath of the lich king heb ikheb na de patch die heel het spel veranderde nog ff gespeeld dus dat heb ik wel gezien nog maar niet echt super veel ofzo.
heb een 62 blood elf warrior en 37 blood elf priest
Executus!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga maar weer eens een keer spelenGeen leven.
Er zit hier niemand op Executus of wel?
Ja zoiets. Ik was toen gestopt met m'n warrior van 62 omdat ik outland echt geen ene hol aan vondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oooh dus het valt wel mee, half jaartje dan ofzo?
Dan is het waarschijnlijk net als fietsen.
Alleen staat nu iedereen in Org of Stormwind ipv Dalaran.
Zit jij daar?quote:
Als je die melding krijgt kun je gewoon spelen hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:15 schreef TwyLight het volgende:
Ohja, Applying non critical updates. This may take some time
Krijgen we dat gezeik weer
Die dubbele xp zit een limiet op van anderhalf level geloof ik dus dat zal misschien wat tegenvallenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was toen gestopt met m'n warrior van 62 omdat ik outland echt geen ene hol aan vondtoen maar priest gemaakt maar duurde me weer te lang allemaal dus maar gestopt
nu ff kijken of ik die warrior kan levelen met double xp omdat ik zolang niet gespeeld heb. Ben nog nooit in dat andere deel geweest van de lich king zeg maar
[..]
Zit jij daar?
Yupquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was toen gestopt met m'n warrior van 62 omdat ik outland echt geen ene hol aan vondtoen maar priest gemaakt maar duurde me weer te lang allemaal dus maar gestopt
nu ff kijken of ik die warrior kan levelen met double xp omdat ik zolang niet gespeeld heb. Ben nog nooit in dat andere deel geweest van de lich king zeg maar
[..]
Zit jij daar?
Je kan gewoon spelen dat weet je he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:15 schreef TwyLight het volgende:
Ohja, Applying non critical updates. This may take some time
Krijgen we dat gezeik weer
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Metonae het volgende:
4.2
Jewelcrafting
All cut gems now stacks up to 20.
EIN-DE-LIJK!
Ik zit op Azuremyst (Horde, normal server), dus als je overweegt ergens anders te gaan kijken wil ik dat wel doen, leuk. Kun je desnoods als je 85 bent nog transferren (kost alleen paar tientjes).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:55 schreef Nystiq het volgende:
Wilt iemand RaF doen? Ik betaal me eigen keys enzo. Ik zou graag op Trollbane EU willen spelen, omdat mijn oude topguild daar nog op zit.
https://eu.battle.net/account/download/quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:50 schreef m00h het volgende:
Iemand een link waar ik de client kan downen? ga weer eens een kijkje nemen
Dank uquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/account/download/
Voor jou zelfde aanbod, met Recruit a Friend kun je sneller levelen enzo
In dit geval zou ik jou moeten recruiten toch? Vind het best als je Eonar kiest, doe ik aan het eind een fraction changequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eonar, hmm... Ik ga even kijken of het wat is. Ik blijf wel sowieso Horde.
Trollbane is PvP zie ik nu, daar ga ik sowieso niet heen... Low populated ook![]()
Ik speel al anderhalf jaar en heb nog een half jaar game time, heeft niet zoveel zinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef m00h het volgende:
[..]
In dit geval zou ik jou moeten recruiten toch? Vind het best als je Eonar kiest, doe ik aan het eind een fraction change
Ah, was verward omdat je zei dat je voor gametime zelf zou betalenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik speel al anderhalf jaar en heb nog een half jaar game time, heeft niet zoveel zin
Ik bood aan om iemand die net begint te recruiten zodat diegene snel kan levelen met behulp van mijn main
Ik denk dat je me verwart met iemand anders dan hahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef m00h het volgende:
[..]
Ah, was verward omdat je zei dat je voor gametime zelf zou betalenexcusi! en succes
Met Nystiq ^^quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verwart met iemand anders dan haha
In dat geval, sure ! Maar ik heb maandelijkse incasso, ehm- maakt dat uit? op mn profile page staat dat ik mn gegevens niet kan zien omdat ik te lang niet heb gespeeld?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anyway, aangezien jij nu weer gaat beginnen kan ik jou dus recruiten zodat jij sneller levelt, dat was de opzet
Dus als je nog interesse hebt, stuur maar PM met je mail en dan nodig ik je uit (= sneller levelen voor jou).
weet niet hoe het werkt, heb al meerdere 85 chars, sta er voor open als het ook kan als je alleen maar non-actief hebt geweestquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan je ook nog in mijn guild uitnodigen, dan krijg je nog 10% meer xp door het level van de guild als je dus op mijn realm zou komen.
^^ Sorry dan! nu maar effe brandje spieken op nws dan? :pquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ooooh je hebt al een account met chars
Ja, nee, dan heeft RaF niet zoveel zin
ik heb ook een paladin female bloodelf. maar dat is meer omdat male bloodelf te gay voor woorden zijn(dit was nog voordat je tauren paladin kon wordenquote:
tauren paladinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb ook een paladin female bloodelf. maar dat is meer omdat male bloodelf te gay voor woorden zijn(dit was nog voordat je tauren paladin kon worden)
Male Blood Elves zijn enorme fags, heb zelf ook maar een female BE gekozen voor paladin.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:11 schreef TwyLight het volgende:
Male Blood Elves zijn niet gay
Ik vind die van mij best vet
Ja dat heeft ook echt te maken met physicsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik speel belf omdat die de beste physics hebben. goblins hebben nu ook goede maar die waren er nog niet toen.
Kijk maar eens hoe de nieuwe rassen rennen en springen enz (blood eveles, dranei (ofzo), worgen en goblin.) veeeeel beter dan de originele characters zoals tauren enzo
ben ik nu mee aan het lvlen: http://eu.battle.net/wow/en/character/aerie-peak/dessena/advancedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:11 schreef TwyLight het volgende:
Male Blood Elves zijn niet gay
Ik vind die van mij best vet
je linkt een human hunter ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/aerie-peak/dessena/advanced
Voor de gein is redelijk lastig op te maken uit geschreven tekst. Doe dat soort dingen dan ook gewoon niet. Altijd zeikerds overal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Smoofie het volgende:
WTF, ik heb weer een ban! Weer "racism" wtf. Ik zei "Nigga I aint ya bro" voor de gein ...wtf is het met die flikkers die dan reporten. Damn.
Er zaten meerdere mensen trade chat te trollenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor de gein is redelijk lastig op te maken uit geschreven tekst. Doe dat soort dingen dan ook gewoon niet. Altijd zeikerds overal.
Ach ja, wat mij betreft, dan nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zaten meerdere mensen trade chat te trollen
Welke professions doe je? Spullen uit Outland willen nog wel wat opbrengen op de AH wellicht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef TwyLight het volgende:
kut jonge, toen ik stopte heb ik al mn gold weggegeven en nu heb ik nog maar 30 gold ofzokan straks niet eens cold weather flying kopen
Tevens lol, ik las human hufterquote:
Ik doe geen professionsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welke professions doe je? Spullen uit Outland willen nog wel wat opbrengen op de AH wellicht.
Terecht. Niet doen dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens zwaar te denken aan gold kopen maar ik vetrouw die websites voor geen meter
Reported.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens zwaar te denken aan gold kopen maar ik vetrouw die websites voor geen meter
Triest als je gold moet kopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Triest als je gold moet kopenMet quests doen en grey items oppakken en vendoren krijg je ook een heleboel gold.
En vind je dat genoeg? Wil je niet meerquote:
Tering man, ik word echt ziek van dailies. Doe ze alleen voor rep, als ik eenmaal exalted ben niet meer. Als ik wat gold wil, koop ik wel alles op in de AH en verkoop het voor meer oid.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Tijntje83 het volgende:
Soms de AH icm met professions maar ik doe sowieso ook elke dag 2x23 daily quests. En nee, dat is niet genoeg.
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004517quote:
Danku.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004517
Mobiele versie:
https://eu.battle.net/account/support/mobile-authenticator.html
Jeetje zoveel dailies als je doet. Ik vind op een char alleen al alle TB dailies saai worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Tijntje83 het volgende:
Daar heb ik het geduld niet voor. Op mijn manier liggen mijn inkomsten rond de 1k per dag en dat vind ik meer dan zat.
Heb je een link van je armory?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Danku.
OT: Klopt het dat Retribution Paladins beroerd zijn in dps momenteel? Ik heb toch geen beroerde gear en als het goed is ben ik hit en exp capped, maar bungel ik vaak onderaan bij het uitdelen van schade...
Als ik de hele tijd dat ik aan het spelen ben naar mn chars achterwerk aan het kijken ben, kijk ik liever naar een female charquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef TwyLight het volgende:
ik vind het eerder enorme faggotry om als man een female char te spelen
Die characters zijn avatars. Ze moeten je online tegenwoordigen. Je bent eigenlijk dus gewoon bezig naar je eigen transexuele reet te staren.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als ik de hele tijd dat ik aan het spelen ben naar mn chars achterwerk aan het kijken ben, kijk ik liever naar een female char![]()
Zou bijna zeggen dat het gay is als je liever naar een male char zit te kijken de hele dag
Dan zou iedereen een human moeten zijn want niemand ziet er uit als een orc, troll, tauren, undead, blood elf, goblin, night elf, gnome, dwarf, worgen of een draneai.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:57 schreef REPOLEVED het volgende:
Die characters zijn avatars. Ze moeten je online tegenwoordigen.
Ik heb ook een male character, ben ik nu ook gender confused?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Knut het volgende:
Ik zit maximaal uitgezoomd tijdens het spelen, het is niet zo dat ik naar de trolaars zit te kijken de hele tijd. Al was het maar omdat het irritant is qua overzicht om ingezoomed te zitten.
Mannen die een female spelen = gender-confused.
Nah jij bent oud en was slim. Met een female char kreeg je vroeger veels te veel aandacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een male character, ben ik nu ook gender confused?
Wat een onzin
Mensen die een non-human spelen = race-confused.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Knut het volgende:
Mannen die een female spelen = gender-confused.
De reden was het uiterlijk, ik vond female undead niet om aan te zien en male undead wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef REPOLEVED het volgende:
Nah jij bent oud en was slim. Met een female char kreeg je vroeger veels te veel aandacht.
????quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De reden was het uiterlijk, ik vond female undead niet om aan te zien en male undead wel.
Ik neem aan dat voor de meeste mannen het uiterlijk ook de reden was om geen male maar een female te kiezen. Ik zie het verschil even niet.
Male Belf of Dreanei. Zijn de vrouwelijke versies stukken beter.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De reden was het uiterlijk, ik vond female undead niet om aan te zien en male undead wel.
Ik neem aan dat voor de meeste mannen het uiterlijk ook de reden was om geen male maar een female te kiezen. Ik zie het verschil even niet.
Als je op Terenas EU komt mag je zo bij mij in de guild. Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt. Jij zal eerste je realm moeten kiezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef REPOLEVED het volgende:
Dus niemand die mij op zijn/haar realm wilt hebben? Ik ben best nuttig en kan makkelijk elke role spelen en ik pas ook veel theorycraft toe bij mijn chars.
ik ook en omdat human female gewoon knapper zijn dan de meeste.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik koos een female Night Elf om de animaties. Main is nu female human, omdat ik de ren animatie van male niet uit kan staan, dus daar ga ik niet de hele tijd naar zitten kijken.
/carequote:
http://eu.battle.net/wow/(...)-faire/pregzt/simplequote:
Tsja, bij mij kan je niet in het guild. Die doen niet aan socials (vriendinnetjes van raiders mogen dan weer wel). Realm is wèl heel erg leukquote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef REPOLEVED het volgende:
Dus niemand die mij op zijn/haar realm wilt hebben? Ik ben best nuttig en kan makkelijk elke role spelen en ik pas ook veel theorycraft toe bij mijn chars.
Dat is cool!quote:Op zondag 15 mei 2011 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die night elf sprong juist zo gay, met die salto erin.
Dat maakt niet uit. Naam van realm en faction?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, bij mij kan je niet in het guild. Die doen niet aan socials (vriendinnetjes van raiders mogen dan weer wel). Realm is wèl heel erg leuk
Auchindoun, drukke server, veel erg goede guilds, leuke & zeer vriendelijke mensen! PvP, dat dan weer wel en ik ben nu Alliance.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef REPOLEVED het volgende:
Dat maakt niet uit. Naam van realm en faction?
Reuzelbek
http://raidbots.com/dpsbo(...)14/30/default/#3nvft
Retri dps staat inderdaad niet erg hoog vergeleken met andere classes.
Handige site, nu weet ik ook dat ik mijn elemental shaman voorlopig niet hoef te levelen.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:52 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Naam van realm en faction?
Reuzelbek
http://raidbots.com/dpsbo(...)14/30/default/#3nvft
Retri dps staat inderdaad niet erg hoog vergeleken met andere classes.
quote:Op zondag 15 mei 2011 16:59 schreef REPOLEVED het volgende:
Gnome priests kan toch sinds de nieuwe patch?
Resto shammy!quote:Op zondag 15 mei 2011 17:01 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Handige site, nu weet ik ook dat ik mijn elemental shaman voorlopig niet hoef te levelen.
Ohnee humans hebben dat leuke racial dat ze extra rep geeft en die kunnen ook priest worden. Dit word moeilijk kiezen. Extra rep of extra int + zo geinig klein ventje.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]uitstekende keus
Ik ga ook maar weer online op erm...*check who needs leveling* (ik level er 8 tegelijk)
Kwiwi! Mijn gnome mage. (en ja, naam gejat van de fokuser, maar ik zocht iets schattigs en kiwi en chiquita waren al bezet)
Die extra rep heb je na een tijdje niets meer aan en de meeste guilds geven ook extra rep.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:06 schreef REPOLEVED het volgende:
Ohnee humans hebben dat leuke racial dat ze extra rep geeft en die kunnen ook priest worden. Dit word moeilijk kiezen. Extra rep of extra int + zo geinig klein ventje.
118kquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:50 schreef Sjiznit het volgende:
Hehe, net een Whooly White Rhino gekocht voor 118k. Nu eens bedenken of ik em zelf ga houden of dat ik em ga doorverkopen.
Edit: deze:
[ afbeelding ]
Gold. Tof ding. Is zo'n trading card mount. http://www.wowlootcards.com/wooly_white_rhino.htmquote:
Wat moet je anders met al je gold als je er veel van hebtquote:
Juh, dat was ook mijn redenatie. Heb zat geld en genoeg manieren om aan extra te kopen. Zat er eerst aan te denken om het te verkopen aan anderen ofzo maar dat zou me een hoop moeite kosten en eventueel misschien gezeik met Blizzard. Dus maar alles gaan kopen waar ik zin in had. Dit was een ding ervan. Mooi nieuw model mount, imo beter dan een reskin van een draak.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat moet je anders met al je gold als je er veel van hebt
Bewarenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weggeven?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor wat?quote:
Ik krijg vnl gold en dan moet ik dat weer gaan weggeven? Nah...quote:
quote:
Nee je hebt wel gelijk hoor, maar 118k vind ik een beetje te veel voor een mount, ook al is het van TGC.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor wat?Ik zou het ook voor dit soort dingen gebruiken
Ik ken iemand met bijv 2 miljoen gold (niet op 1 char), tsja, wat moet je daarmee hè. Verkopen geeft risico als je je chars leuk vindt, dus dan maar zo. Kijk, als je moeite hebt met gold maken en je vindt 10k al veel dan moet je het niet doen natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef Tijntje83 het volgende:
Nee je hebt wel gelijk hoor, maar 118k vind ik een beetje te veel voor een mount, ook al is het van TGC.
En ja, ik ben zelf een collecter van mounts en companion pets
Ik heb 12 professions op max level. Op elke profession zijn wel een aantal dingen waar je lekker op kan verdienen. Heel simpel voor mij, kijk naar de kosten van ruwe materialen(ik ga ze niet zelf farmen, heb wel wat beters te doen dan uren farmen) en dan kijken naar wat je kan maken en wat meer oplevert dan je ruwe materialen. Het is wel handig als je door hebt wat ook veel verkoopt. Voor mij is het interessanter om 100 keer iets te verkopen wat me 5g per keer oplevert dan iets met een 500g marge maar 1 keer verkopen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoe maken jullie zo veel gold dan?ik ben altijd blut
Ik vind 10k vrijwel niks tbh.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand met bijv 2 miljoen gold (niet op 1 char), tsja, wat moet je daarmee hè. Verkopen geeft risico als je je chars leuk vindt, dus dan maar zo. Kijk, als je moeite hebt met gold maken en je vindt 10k al veel dan moet je het niet doen natuurlijk
Mooie screen!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef Sjiznit het volgende:
Heb de mount inmiddels ook geleerd. Hij is tof
Edit: Screenshot!
[ afbeelding ]
Screenshot of the day? Wasda?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mooie screen!Ik zou hem insturen voor screen of the day
Ik zou hem ook schattig vinden als hij niet 5x mijn grootte is!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:11 schreef Sjiznit het volgende:
Ja, was mooi. Heb die olifant ook 8 levels bij me gehad op mijn tauren vorige week. Ik vond hem wel schattig.
Dit heb ik even snel gedaan. Heeft niks geholpenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet nu je antwoord al.
"Delete the WTF folder"
Inderdaad. Ik zou echt een moord doen voor nog een instance/raid/daily quest hub met Thalassian uiterlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooie gebieden altijd, die Blood Elf zones. Jammer dat het zo uitgestorven is.
Isle of Quel'danas.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou echt een moord doen voor nog een instance/raid/daily quest hub met Thalassian uiterlijk.
valt wel meequote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooie gebieden altijd, die Blood Elf zones. Jammer dat het zo uitgestorven is.
quote:
als je er last van hebt even een non combat summonen, dan verdwijnt ze ^^quote:Op maandag 16 mei 2011 09:58 schreef Tijntje83 het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem (althans ik hoop dat het een bug is) met die dikke female dwarf van The Innkeeper's DaughterHaar 3 keer per minuut horen doodgaan is zeer irritant. Hoop dat ze dat ook eens oplossen (of beter gezegd, haar laten verdwijnen).
Nou is mijn main een priest, maar heb ik verder van elk char 1. En dat was dus bedoeld om er 1 te kiezen om verder te levelen. Ik heb alleen nog niet gekozen en ben inmiddels alles maar aan het levelen. Maar alles kan inmiddels wel rondrijdenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:06 schreef REPOLEVED het volgende:
Mijn priestje DELETE. Ik weet het niet meer. Altijd zo moeilijk de juiste begin char te kiezen.
ben je disc of holy ?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou is mijn main een priest, maar heb ik verder van elk char 1. En dat was dus bedoeld om er 1 te kiezen om verder te levelen. Ik heb alleen nog niet gekozen en ben inmiddels alles maar aan het levelen. Maar alles kan inmiddels wel rondrijden
Altijd holy geweest en sinds kort disc aan het proberen met atonementhealing. Dat is best leukquote:
Dat is mijn probleem met de priest. Zijn dps zal nooit in de top 3 staan in een raid met equally geared leden tenzij de andere dps slechter spelen of dezelfde of slechtere dps classes hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd holy geweest en sinds kort disc aan het proberen met atonementhealing. Dat is best leuk
Alleen ben ik soms zo hard bezig hogere dps te krijgen (altijd leuk om meer dps te doen dan een dps zelf) dat mijn tank af en toe, regelmatig een beetje nerveus wordt
Shadowpriests zijn toch best goedquote:Op maandag 16 mei 2011 13:43 schreef REPOLEVED het volgende:
Dat is mijn probleem met de priest. Zijn dps zal nooit in de top 3 staan in een raid met equally geared leden tenzij de andere dps slechter spelen of dezelfde of slechtere dps classes hebben.
Vergeleken met andere classes niet zo als het komt bij dps. Heel veel stappen er nu ook over naar warlocks.quote:
Wat bedoel je met heel veel stappen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef REPOLEVED het volgende:
Vergeleken met andere classes niet zo als het komt bij dps. Heel veel stappen er nu ook over naar warlocks.
Volgens mij zijn ze dik generfd, kom ze idd ook zelden meer tegen in de top3 dps in heroics.quote:
óverstappen zegtiequote:
Ik zat even op world of logs te kijken, maar ze staan idd zelden in de topquote:Op maandag 16 mei 2011 14:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Volgens mij zijn ze dik generfd, kom ze idd ook zelden meer tegen in de top3 dps in heroics.
Warlocks en hunters(nog steeds). Maar die kunnen niet meerdere rollen vervullen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat even op world of logs te kijken, maar ze staan idd zelden in de top
Weeeh, eindelijk! En voor de oude rassen ook, tof!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef Sjiznit het volgende:
Jullie al de nieuwe haarstijlen gezien die in 4.2 schijnen te komen. Ik ga duidelijk mijn gnums haar veranderen in die emo look. Te tof.
http://img21.imageshack.us/img21/5584/hairstylesr.jpg (copy/paste deze link)
Er zijn er nog meer trouwens, maar dit was het enige verzamelplaatje wat ik kon vinden.
Edit: mweh, plaatje doet lomp. Kopieer em maar in je browser
Denk dat een frost DK veruit de hoogste DPS is momenteel, gevolgd door Hunter en Mage. DK's worden generfed in 4.2 en terecht.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:24 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Warlocks en hunters(nog steeds). Maar die kunnen niet meerdere rollen vervullen.
Ach dat hele Nortend en Outland zijn nu ronduit waardeloos. Je hebt ook het idee dat je dat werkelijk voor niks doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef TwyLight het volgende:
Nog één level en dan kan ik eindelijk naar Northrendkut Outland, wat een baggerzooi is dat
Ik heb alleen het gevoel dat jouw guild niet doorsnee isquote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Nou, Alysrazor is belachelijk eenvoudig. Mijn guild heeft hem al dood op de PTR.
Dan nogquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb alleen het gevoel dat jouw guild niet doorsnee is
Nog tips ik ga hem zo doenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan nogOp de PTR een boss al zo snel neerkrijgen is wel een beetje triest.
* Metonae aait Bienelientjee.quote:
Je hebt ze in ieder geval laten zien dat je je 'mannetje' kan staanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Atramedes in 1x down, terwijl ik 2e op de dps meter stond! Daar heb je echt een imba groep voor nodig!![]()
Dure beer.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt ze in ieder geval laten zien dat je je 'mannetje' kan staan
En ik heb de Armani Battle Bear gewonnen![]()
quote:
Ja, die 'epics' zijn natuurlijk helemaal idiootquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Chau het volgende:
Dear Blizzard,
Please make epics epic agian!
Met die welfare epics tegenwoordig, denk je het kan al niet erger gooien ze ZA en ZG erbij in met die 'blue' epics.
1) Waar was jij tijdens WotLK?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef Chau het volgende:
Ik maak me niet druk om de kleur maar om het principe van de term epic. Epic was eerst gewoon het ultieme wat je kon krijgen, nu heb je dus gewoon epics die op hetzelfde niveau zit als een hc blue item. Dat is wat mij dwars zit. Blizzard doet alles om casual players niet te verliezen, maar laat steeds meer de grens tussen blue en epic gear verdwijnen.
quote:Je kan beter kijken wat de gear is die mensen dragen en waar het dus vandaan komt.
1) Had even iets beter gelezen, maar ik zal het even verduidelijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:57 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
1) Waar was jij tijdens WotLK?
2) Zou jij dat niet doen als bedrijf?
en bovendien:
[..]
2) Nee, ik had het niet gedaan, aangezien Blizzard vorige jaar 600.000 spelers is kwijt geraakt.quote:Met die welfare epics tegenwoordig, denk je het kan al niet erger gooien ze ZA en ZG erbij in met die 'blue' epics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |