Ik kan dat ook niet hoor, healen met keybinds. Ik heal ook met grid + clique en dan maar muisklikken als een idioot.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik heal dus alleen en klik dan in grid met mijn muis en da's alles
En eh, hoe doe je het anders als je abilities niet aan knopjes toedeelt? In je spellbook kijken en klikkenJe bind toch altijd.
Met een beetje resilience ga je bijna helemaal niet dood als healer, dus alleen healing classes heeft er weinig mee te maken. Weinig resilience is een hel om mee te PvPen, heb ook echt geen zin meer om op alts te pvpen want het is gewoon niet leuk zonder resi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hoor, healen met keybinds. Ik heal ook met grid + clique en dan maar muisklikken als een idioot.
Ik ben dan wel weer zo'n nerd die een Razer Naga muis heeft, en heb een hoop healing abilities op 12 knoppen op de zijkant van mijn muis gezet met clique![]()
Pvp is sowieso eng .. ik ben altijd al dood voordat ik goed en wel begonnen met met iemand doodmaken. Helpt denk ik ook niet dat ik alleen maar healing classes heb met 0,0 resilience.
Nee, gebuffed zelfs.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef m00h het volgende:
Heb nu al een maand of 3 geen Wow meer aangeraakt, zijn de mages al generft? En hoorde dat ze een paar nieuwe instances er in hebben geknalt, zijn die een beetje leuk uitgevallen?
Zat overigens op 354 ilvl toen, is dat nu nog iets waard?
Mages zijn nog steeds OP, de Zul's zijn lang maar leuk en divers, en je iLvl is meer dan ok maar moet bij serious raiding nog wel wat omhoog denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef m00h het volgende:
Heb nu al een maand of 3 geen Wow meer aangeraakt, zijn de mages al generft? En hoorde dat ze een paar nieuwe instances er in hebben geknalt, zijn die een beetje leuk uitgevallen?
Zat overigens op 354 ilvl toen, is dat nu nog iets waard?
Ik eergisteren nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heb er hier nog nooit iemand over zien posten.
Ja, mijn priest overgegooid toen mijn vriend raider werd in Immersion.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Isabeau, hoe zit het nou met Auchindoun? Zit je er al of?
Geen zin om te pvpen met alts ivm resilience, dus heb wat valor/justice nodig om om te zetten naar conquest/honor.
Oh. Sorry, dat heb ik dan gemist denk ikquote:
Over dat ik de spider boss er wel cool vond uitzien en het retedruk was voor de instancequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh. Sorry, dat heb ik dan gemist denk ik
Oh wacht, inderdaad, dat heb ik helemaal niet gemist.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over dat ik de spider boss er wel cool vond uitzien en het retedruk was voor de instance
Tweede boss moet je het linker en rechterbeen aanvallen en hij loopt linksom of rechtsom naar gelang welk been de meeste dmg krijgt. Dan nog iets met een shield en hem over actieve vulkaantjes sleuren en je hebt best een leuk gevecht. De tweede hebben beide teams van mijn guild neergehaald, van de eerste weet ik het zo even niet, maar volgens mij niet.
Ik heb zelfs nog nooit van dat realm gehoordquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga maar weer eens een keer spelenGeen leven.
Er zit hier niemand op Executus of wel?
hehe, wat vrienden van mij speelden toen en die zaten daar. ik had verder geen verstand van wow dus gewoon bij hun gegaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit van dat realm gehoordnee, volgens mij niemand van hier daar.
Hoe lang ongeveer? Want er is aardig wat veranderd in het afgelopen jaar alleen al denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hehe, wat vrienden van mij speelden toen en die zaten daar. ik had verder geen verstand van wow dus gewoon bij hun gegaanben benieuwd of ik nog weet hoe het spel werkt, is al weer ff geleden
wrath of the lich king heb ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe lang ongeveer? Want er is aardig wat veranderd in het afgelopen jaar alleen al denk ik.
Welke expansions heb je?
Oooh dus het valt wel mee, half jaartje dan ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wrath of the lich king heb ikheb na de patch die heel het spel veranderde nog ff gespeeld dus dat heb ik wel gezien nog maar niet echt super veel ofzo.
heb een 62 blood elf warrior en 37 blood elf priest
Executus!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga maar weer eens een keer spelenGeen leven.
Er zit hier niemand op Executus of wel?
Ja zoiets. Ik was toen gestopt met m'n warrior van 62 omdat ik outland echt geen ene hol aan vondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oooh dus het valt wel mee, half jaartje dan ofzo?
Dan is het waarschijnlijk net als fietsen.
Alleen staat nu iedereen in Org of Stormwind ipv Dalaran.
Zit jij daar?quote:
Als je die melding krijgt kun je gewoon spelen hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:15 schreef TwyLight het volgende:
Ohja, Applying non critical updates. This may take some time
Krijgen we dat gezeik weer
Die dubbele xp zit een limiet op van anderhalf level geloof ik dus dat zal misschien wat tegenvallenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was toen gestopt met m'n warrior van 62 omdat ik outland echt geen ene hol aan vondtoen maar priest gemaakt maar duurde me weer te lang allemaal dus maar gestopt
nu ff kijken of ik die warrior kan levelen met double xp omdat ik zolang niet gespeeld heb. Ben nog nooit in dat andere deel geweest van de lich king zeg maar
[..]
Zit jij daar?
Yupquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was toen gestopt met m'n warrior van 62 omdat ik outland echt geen ene hol aan vondtoen maar priest gemaakt maar duurde me weer te lang allemaal dus maar gestopt
nu ff kijken of ik die warrior kan levelen met double xp omdat ik zolang niet gespeeld heb. Ben nog nooit in dat andere deel geweest van de lich king zeg maar
[..]
Zit jij daar?
Je kan gewoon spelen dat weet je he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:15 schreef TwyLight het volgende:
Ohja, Applying non critical updates. This may take some time
Krijgen we dat gezeik weer
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Metonae het volgende:
4.2
Jewelcrafting
All cut gems now stacks up to 20.
EIN-DE-LIJK!
Ik zit op Azuremyst (Horde, normal server), dus als je overweegt ergens anders te gaan kijken wil ik dat wel doen, leuk. Kun je desnoods als je 85 bent nog transferren (kost alleen paar tientjes).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:55 schreef Nystiq het volgende:
Wilt iemand RaF doen? Ik betaal me eigen keys enzo. Ik zou graag op Trollbane EU willen spelen, omdat mijn oude topguild daar nog op zit.
https://eu.battle.net/account/download/quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:50 schreef m00h het volgende:
Iemand een link waar ik de client kan downen? ga weer eens een kijkje nemen
Dank uquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/account/download/
Voor jou zelfde aanbod, met Recruit a Friend kun je sneller levelen enzo
In dit geval zou ik jou moeten recruiten toch? Vind het best als je Eonar kiest, doe ik aan het eind een fraction changequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eonar, hmm... Ik ga even kijken of het wat is. Ik blijf wel sowieso Horde.
Trollbane is PvP zie ik nu, daar ga ik sowieso niet heen... Low populated ook![]()
Ik speel al anderhalf jaar en heb nog een half jaar game time, heeft niet zoveel zinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:11 schreef m00h het volgende:
[..]
In dit geval zou ik jou moeten recruiten toch? Vind het best als je Eonar kiest, doe ik aan het eind een fraction change
Ah, was verward omdat je zei dat je voor gametime zelf zou betalenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik speel al anderhalf jaar en heb nog een half jaar game time, heeft niet zoveel zin
Ik bood aan om iemand die net begint te recruiten zodat diegene snel kan levelen met behulp van mijn main
Ik denk dat je me verwart met iemand anders dan hahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:15 schreef m00h het volgende:
[..]
Ah, was verward omdat je zei dat je voor gametime zelf zou betalenexcusi! en succes
Met Nystiq ^^quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verwart met iemand anders dan haha
In dat geval, sure ! Maar ik heb maandelijkse incasso, ehm- maakt dat uit? op mn profile page staat dat ik mn gegevens niet kan zien omdat ik te lang niet heb gespeeld?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anyway, aangezien jij nu weer gaat beginnen kan ik jou dus recruiten zodat jij sneller levelt, dat was de opzet
Dus als je nog interesse hebt, stuur maar PM met je mail en dan nodig ik je uit (= sneller levelen voor jou).
weet niet hoe het werkt, heb al meerdere 85 chars, sta er voor open als het ook kan als je alleen maar non-actief hebt geweestquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kan je ook nog in mijn guild uitnodigen, dan krijg je nog 10% meer xp door het level van de guild als je dus op mijn realm zou komen.
^^ Sorry dan! nu maar effe brandje spieken op nws dan? :pquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ooooh je hebt al een account met chars
Ja, nee, dan heeft RaF niet zoveel zin
ik heb ook een paladin female bloodelf. maar dat is meer omdat male bloodelf te gay voor woorden zijn(dit was nog voordat je tauren paladin kon wordenquote:
tauren paladinquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb ook een paladin female bloodelf. maar dat is meer omdat male bloodelf te gay voor woorden zijn(dit was nog voordat je tauren paladin kon worden)
Male Blood Elves zijn enorme fags, heb zelf ook maar een female BE gekozen voor paladin.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:11 schreef TwyLight het volgende:
Male Blood Elves zijn niet gay
Ik vind die van mij best vet
Ja dat heeft ook echt te maken met physicsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik speel belf omdat die de beste physics hebben. goblins hebben nu ook goede maar die waren er nog niet toen.
Kijk maar eens hoe de nieuwe rassen rennen en springen enz (blood eveles, dranei (ofzo), worgen en goblin.) veeeeel beter dan de originele characters zoals tauren enzo
ben ik nu mee aan het lvlen: http://eu.battle.net/wow/en/character/aerie-peak/dessena/advancedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:11 schreef TwyLight het volgende:
Male Blood Elves zijn niet gay
Ik vind die van mij best vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |