je linkt een human hunter ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:59 schreef nightday2011 het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/aerie-peak/dessena/advanced
Voor de gein is redelijk lastig op te maken uit geschreven tekst. Doe dat soort dingen dan ook gewoon niet. Altijd zeikerds overal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Smoofie het volgende:
WTF, ik heb weer een ban! Weer "racism" wtf. Ik zei "Nigga I aint ya bro" voor de gein ...wtf is het met die flikkers die dan reporten. Damn.
Er zaten meerdere mensen trade chat te trollenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voor de gein is redelijk lastig op te maken uit geschreven tekst. Doe dat soort dingen dan ook gewoon niet. Altijd zeikerds overal.
Ach ja, wat mij betreft, dan nog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zaten meerdere mensen trade chat te trollen
Welke professions doe je? Spullen uit Outland willen nog wel wat opbrengen op de AH wellicht.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef TwyLight het volgende:
kut jonge, toen ik stopte heb ik al mn gold weggegeven en nu heb ik nog maar 30 gold ofzokan straks niet eens cold weather flying kopen
Tevens lol, ik las human hufterquote:
Ik doe geen professionsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welke professions doe je? Spullen uit Outland willen nog wel wat opbrengen op de AH wellicht.
Terecht. Niet doen dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens zwaar te denken aan gold kopen maar ik vetrouw die websites voor geen meter
Reported.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit trouwens zwaar te denken aan gold kopen maar ik vetrouw die websites voor geen meter
Triest als je gold moet kopenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:03 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Triest als je gold moet kopenMet quests doen en grey items oppakken en vendoren krijg je ook een heleboel gold.
En vind je dat genoeg? Wil je niet meerquote:
Tering man, ik word echt ziek van dailies. Doe ze alleen voor rep, als ik eenmaal exalted ben niet meer. Als ik wat gold wil, koop ik wel alles op in de AH en verkoop het voor meer oid.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:42 schreef Tijntje83 het volgende:
Soms de AH icm met professions maar ik doe sowieso ook elke dag 2x23 daily quests. En nee, dat is niet genoeg.
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004517quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |