Danku.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004517
Mobiele versie:
https://eu.battle.net/account/support/mobile-authenticator.html
Jeetje zoveel dailies als je doet. Ik vind op een char alleen al alle TB dailies saai worden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef Tijntje83 het volgende:
Daar heb ik het geduld niet voor. Op mijn manier liggen mijn inkomsten rond de 1k per dag en dat vind ik meer dan zat.
Heb je een link van je armory?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Danku.
OT: Klopt het dat Retribution Paladins beroerd zijn in dps momenteel? Ik heb toch geen beroerde gear en als het goed is ben ik hit en exp capped, maar bungel ik vaak onderaan bij het uitdelen van schade...
Als ik de hele tijd dat ik aan het spelen ben naar mn chars achterwerk aan het kijken ben, kijk ik liever naar een female charquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef TwyLight het volgende:
ik vind het eerder enorme faggotry om als man een female char te spelen
Die characters zijn avatars. Ze moeten je online tegenwoordigen. Je bent eigenlijk dus gewoon bezig naar je eigen transexuele reet te staren.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als ik de hele tijd dat ik aan het spelen ben naar mn chars achterwerk aan het kijken ben, kijk ik liever naar een female char![]()
Zou bijna zeggen dat het gay is als je liever naar een male char zit te kijken de hele dag
Dan zou iedereen een human moeten zijn want niemand ziet er uit als een orc, troll, tauren, undead, blood elf, goblin, night elf, gnome, dwarf, worgen of een draneai.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:57 schreef REPOLEVED het volgende:
Die characters zijn avatars. Ze moeten je online tegenwoordigen.
Ik heb ook een male character, ben ik nu ook gender confused?quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Knut het volgende:
Ik zit maximaal uitgezoomd tijdens het spelen, het is niet zo dat ik naar de trolaars zit te kijken de hele tijd. Al was het maar omdat het irritant is qua overzicht om ingezoomed te zitten.
Mannen die een female spelen = gender-confused.
Nah jij bent oud en was slim. Met een female char kreeg je vroeger veels te veel aandacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een male character, ben ik nu ook gender confused?
Wat een onzin
Mensen die een non-human spelen = race-confused.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:08 schreef Knut het volgende:
Mannen die een female spelen = gender-confused.
De reden was het uiterlijk, ik vond female undead niet om aan te zien en male undead wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:11 schreef REPOLEVED het volgende:
Nah jij bent oud en was slim. Met een female char kreeg je vroeger veels te veel aandacht.
????quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De reden was het uiterlijk, ik vond female undead niet om aan te zien en male undead wel.
Ik neem aan dat voor de meeste mannen het uiterlijk ook de reden was om geen male maar een female te kiezen. Ik zie het verschil even niet.
Male Belf of Dreanei. Zijn de vrouwelijke versies stukken beter.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De reden was het uiterlijk, ik vond female undead niet om aan te zien en male undead wel.
Ik neem aan dat voor de meeste mannen het uiterlijk ook de reden was om geen male maar een female te kiezen. Ik zie het verschil even niet.
Als je op Terenas EU komt mag je zo bij mij in de guild. Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt. Jij zal eerste je realm moeten kiezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef REPOLEVED het volgende:
Dus niemand die mij op zijn/haar realm wilt hebben? Ik ben best nuttig en kan makkelijk elke role spelen en ik pas ook veel theorycraft toe bij mijn chars.
ik ook en omdat human female gewoon knapper zijn dan de meeste.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik koos een female Night Elf om de animaties. Main is nu female human, omdat ik de ren animatie van male niet uit kan staan, dus daar ga ik niet de hele tijd naar zitten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |