Wat!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
binden = een ability aan een knopje toewijzen zodat je niet hoeft te klikken.
Ik klik ook hoor. Veel vlotter imho.
Oh ja...maar dat lijkt me echt onmogelijk onhandigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:48 schreef Sapstengel het volgende:
Op je actionbars zetten kan wel zonder dat er toetsen aan gekoppeld zitten.
Is het ook. Maar sommige mensen kunnen niet wennen aan keybinds.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja...maar dat lijkt me echt onmogelijk onhandig
Knopjes op je toetsenbord bedoel ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik heal dus alleen en klik dan in grid met mijn muis en da's alles
En eh, hoe doe je het anders als je abilities niet aan knopjes toedeelt? In je spellbook kijken en klikkenJe bind toch altijd.
Je 'klikt' hoe dan ook natuurlijk altijdquote:
In PvP ben je fucked als clicker. Klaar. Je kunt niet ver komen als je niet keybind.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als je abilities op je actionbar staan is het idd niet sneller, dan staan ze zo ver weg van je speelscherm... Maar ik heb ze allemaal handig vlak onder m'n char (en dus ook m'n target, melee dps) zitten dus dan is klikken zeker zo snel hoor.
Is niet vlotterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
binden = een ability aan een knopje toewijzen zodat je niet hoeft te klikken.
Ik klik ook hoor. Veel vlotter imho.
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
In PvP ben je fucked als clicker. Klaar. Je kunt niet ver komen als je niet keybind.
Ik wil niet arrogant of elitist overkomen, maar het is gewoon zo. Er zit geen enkele clicker bij high rated arena.
Ervaringquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is niet vlotter.
http://imageshack.us/f/94/wowscrnshot051311150022.jpg/ (copy/paste deze link)
7 = shift+c
9 = shift+ space
En dat zijn mijn keybinds voor nu, als ik arena doe heb ik ook nog shield+shieldwall macro nodig. Dat is veel sneller dan klikken hoor
Dat het het zélf niet sneller kunt dan keybinds wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is natuurlijk. Vandaar dat ik om een bron vraag.quote:
Ervaring inderdaad. Ik ben niet de enige die het niet kan.quote:
Swiftyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ervaring inderdaad. Ik ben niet de enige die het niet kan.
Hier een filmpje van Swifty over keyturning/clicking.
Daar zou ik reuze blij mee zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:54 schreef Chau het volgende:
Hoogste wat ik iemand heb zien komen zonder fatsoenlijke keybinds is iets van 2.4k
Dat vind ik heel erg goed, je gaat je afvragen wat die persoon mèt keybindings zou kunnen halen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Chau het volgende:
2.4k is ook netjes. Uiteraard 3k zul je niet redden. Maar 2.4k met klikken is wel zwaar oke
Ik kan dat ook niet hoor, healen met keybinds. Ik heal ook met grid + clique en dan maar muisklikken als een idioot.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik heal dus alleen en klik dan in grid met mijn muis en da's alles
En eh, hoe doe je het anders als je abilities niet aan knopjes toedeelt? In je spellbook kijken en klikkenJe bind toch altijd.
Met een beetje resilience ga je bijna helemaal niet dood als healer, dus alleen healing classes heeft er weinig mee te maken. Weinig resilience is een hel om mee te PvPen, heb ook echt geen zin meer om op alts te pvpen want het is gewoon niet leuk zonder resi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet hoor, healen met keybinds. Ik heal ook met grid + clique en dan maar muisklikken als een idioot.
Ik ben dan wel weer zo'n nerd die een Razer Naga muis heeft, en heb een hoop healing abilities op 12 knoppen op de zijkant van mijn muis gezet met clique![]()
Pvp is sowieso eng .. ik ben altijd al dood voordat ik goed en wel begonnen met met iemand doodmaken. Helpt denk ik ook niet dat ik alleen maar healing classes heb met 0,0 resilience.
Nee, gebuffed zelfs.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef m00h het volgende:
Heb nu al een maand of 3 geen Wow meer aangeraakt, zijn de mages al generft? En hoorde dat ze een paar nieuwe instances er in hebben geknalt, zijn die een beetje leuk uitgevallen?
Zat overigens op 354 ilvl toen, is dat nu nog iets waard?
Mages zijn nog steeds OP, de Zul's zijn lang maar leuk en divers, en je iLvl is meer dan ok maar moet bij serious raiding nog wel wat omhoog denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef m00h het volgende:
Heb nu al een maand of 3 geen Wow meer aangeraakt, zijn de mages al generft? En hoorde dat ze een paar nieuwe instances er in hebben geknalt, zijn die een beetje leuk uitgevallen?
Zat overigens op 354 ilvl toen, is dat nu nog iets waard?
Ik eergisteren nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heb er hier nog nooit iemand over zien posten.
Ja, mijn priest overgegooid toen mijn vriend raider werd in Immersion.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Isabeau, hoe zit het nou met Auchindoun? Zit je er al of?
Geen zin om te pvpen met alts ivm resilience, dus heb wat valor/justice nodig om om te zetten naar conquest/honor.
Oh. Sorry, dat heb ik dan gemist denk ikquote:
Over dat ik de spider boss er wel cool vond uitzien en het retedruk was voor de instancequote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh. Sorry, dat heb ik dan gemist denk ik
Oh wacht, inderdaad, dat heb ik helemaal niet gemist.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over dat ik de spider boss er wel cool vond uitzien en het retedruk was voor de instance
Tweede boss moet je het linker en rechterbeen aanvallen en hij loopt linksom of rechtsom naar gelang welk been de meeste dmg krijgt. Dan nog iets met een shield en hem over actieve vulkaantjes sleuren en je hebt best een leuk gevecht. De tweede hebben beide teams van mijn guild neergehaald, van de eerste weet ik het zo even niet, maar volgens mij niet.
Ik heb zelfs nog nooit van dat realm gehoordquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga maar weer eens een keer spelenGeen leven.
Er zit hier niemand op Executus of wel?
hehe, wat vrienden van mij speelden toen en die zaten daar. ik had verder geen verstand van wow dus gewoon bij hun gegaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit van dat realm gehoordnee, volgens mij niemand van hier daar.
Hoe lang ongeveer? Want er is aardig wat veranderd in het afgelopen jaar alleen al denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hehe, wat vrienden van mij speelden toen en die zaten daar. ik had verder geen verstand van wow dus gewoon bij hun gegaanben benieuwd of ik nog weet hoe het spel werkt, is al weer ff geleden
wrath of the lich king heb ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe lang ongeveer? Want er is aardig wat veranderd in het afgelopen jaar alleen al denk ik.
Welke expansions heb je?
Oooh dus het valt wel mee, half jaartje dan ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wrath of the lich king heb ikheb na de patch die heel het spel veranderde nog ff gespeeld dus dat heb ik wel gezien nog maar niet echt super veel ofzo.
heb een 62 blood elf warrior en 37 blood elf priest
Executus!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga maar weer eens een keer spelenGeen leven.
Er zit hier niemand op Executus of wel?
Ja zoiets. Ik was toen gestopt met m'n warrior van 62 omdat ik outland echt geen ene hol aan vondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oooh dus het valt wel mee, half jaartje dan ofzo?
Dan is het waarschijnlijk net als fietsen.
Alleen staat nu iedereen in Org of Stormwind ipv Dalaran.
Zit jij daar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |