Weeeh, eindelijk! En voor de oude rassen ook, tof!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef Sjiznit het volgende:
Jullie al de nieuwe haarstijlen gezien die in 4.2 schijnen te komen. Ik ga duidelijk mijn gnums haar veranderen in die emo look. Te tof.
http://img21.imageshack.us/img21/5584/hairstylesr.jpg (copy/paste deze link)
Er zijn er nog meer trouwens, maar dit was het enige verzamelplaatje wat ik kon vinden.
Edit: mweh, plaatje doet lomp. Kopieer em maar in je browser
Denk dat een frost DK veruit de hoogste DPS is momenteel, gevolgd door Hunter en Mage. DK's worden generfed in 4.2 en terecht.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:24 schreef REPOLEVED het volgende:
[..]
Warlocks en hunters(nog steeds). Maar die kunnen niet meerdere rollen vervullen.
Ach dat hele Nortend en Outland zijn nu ronduit waardeloos. Je hebt ook het idee dat je dat werkelijk voor niks doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef TwyLight het volgende:
Nog één level en dan kan ik eindelijk naar Northrendkut Outland, wat een baggerzooi is dat
Ik heb alleen het gevoel dat jouw guild niet doorsnee isquote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Nou, Alysrazor is belachelijk eenvoudig. Mijn guild heeft hem al dood op de PTR.
Dan nogquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Sjiznit het volgende:
Ik heb alleen het gevoel dat jouw guild niet doorsnee is
Nog tips ik ga hem zo doenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan nogOp de PTR een boss al zo snel neerkrijgen is wel een beetje triest.
* Metonae aait Bienelientjee.quote:
Je hebt ze in ieder geval laten zien dat je je 'mannetje' kan staanquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Atramedes in 1x down, terwijl ik 2e op de dps meter stond! Daar heb je echt een imba groep voor nodig!![]()
Dure beer.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt ze in ieder geval laten zien dat je je 'mannetje' kan staan
En ik heb de Armani Battle Bear gewonnen![]()
quote:
Ja, die 'epics' zijn natuurlijk helemaal idiootquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:25 schreef Chau het volgende:
Dear Blizzard,
Please make epics epic agian!
Met die welfare epics tegenwoordig, denk je het kan al niet erger gooien ze ZA en ZG erbij in met die 'blue' epics.
1) Waar was jij tijdens WotLK?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef Chau het volgende:
Ik maak me niet druk om de kleur maar om het principe van de term epic. Epic was eerst gewoon het ultieme wat je kon krijgen, nu heb je dus gewoon epics die op hetzelfde niveau zit als een hc blue item. Dat is wat mij dwars zit. Blizzard doet alles om casual players niet te verliezen, maar laat steeds meer de grens tussen blue en epic gear verdwijnen.
quote:Je kan beter kijken wat de gear is die mensen dragen en waar het dus vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |