als je er last van hebt even een non combat summonen, dan verdwijnt ze ^^quote:Op maandag 16 mei 2011 09:58 schreef Tijntje83 het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem (althans ik hoop dat het een bug is) met die dikke female dwarf van The Innkeeper's DaughterHaar 3 keer per minuut horen doodgaan is zeer irritant. Hoop dat ze dat ook eens oplossen (of beter gezegd, haar laten verdwijnen).
Nou is mijn main een priest, maar heb ik verder van elk char 1. En dat was dus bedoeld om er 1 te kiezen om verder te levelen. Ik heb alleen nog niet gekozen en ben inmiddels alles maar aan het levelen. Maar alles kan inmiddels wel rondrijdenquote:Op maandag 16 mei 2011 13:06 schreef REPOLEVED het volgende:
Mijn priestje DELETE. Ik weet het niet meer. Altijd zo moeilijk de juiste begin char te kiezen.
ben je disc of holy ?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou is mijn main een priest, maar heb ik verder van elk char 1. En dat was dus bedoeld om er 1 te kiezen om verder te levelen. Ik heb alleen nog niet gekozen en ben inmiddels alles maar aan het levelen. Maar alles kan inmiddels wel rondrijden
Altijd holy geweest en sinds kort disc aan het proberen met atonementhealing. Dat is best leukquote:
Dat is mijn probleem met de priest. Zijn dps zal nooit in de top 3 staan in een raid met equally geared leden tenzij de andere dps slechter spelen of dezelfde of slechtere dps classes hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Altijd holy geweest en sinds kort disc aan het proberen met atonementhealing. Dat is best leuk
Alleen ben ik soms zo hard bezig hogere dps te krijgen (altijd leuk om meer dps te doen dan een dps zelf) dat mijn tank af en toe, regelmatig een beetje nerveus wordt
Shadowpriests zijn toch best goedquote:Op maandag 16 mei 2011 13:43 schreef REPOLEVED het volgende:
Dat is mijn probleem met de priest. Zijn dps zal nooit in de top 3 staan in een raid met equally geared leden tenzij de andere dps slechter spelen of dezelfde of slechtere dps classes hebben.
Vergeleken met andere classes niet zo als het komt bij dps. Heel veel stappen er nu ook over naar warlocks.quote:
Wat bedoel je met heel veel stappen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef REPOLEVED het volgende:
Vergeleken met andere classes niet zo als het komt bij dps. Heel veel stappen er nu ook over naar warlocks.
Volgens mij zijn ze dik generfd, kom ze idd ook zelden meer tegen in de top3 dps in heroics.quote:
óverstappen zegtiequote:
Ik zat even op world of logs te kijken, maar ze staan idd zelden in de topquote:Op maandag 16 mei 2011 14:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Volgens mij zijn ze dik generfd, kom ze idd ook zelden meer tegen in de top3 dps in heroics.
Warlocks en hunters(nog steeds). Maar die kunnen niet meerdere rollen vervullen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat even op world of logs te kijken, maar ze staan idd zelden in de top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |