Als je die melding krijgt kun je gewoon spelen hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:15 schreef TwyLight het volgende:
Ohja, Applying non critical updates. This may take some time
Krijgen we dat gezeik weer
Die dubbele xp zit een limiet op van anderhalf level geloof ik dus dat zal misschien wat tegenvallenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was toen gestopt met m'n warrior van 62 omdat ik outland echt geen ene hol aan vondtoen maar priest gemaakt maar duurde me weer te lang allemaal dus maar gestopt
nu ff kijken of ik die warrior kan levelen met double xp omdat ik zolang niet gespeeld heb. Ben nog nooit in dat andere deel geweest van de lich king zeg maar
[..]
Zit jij daar?
Yupquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik was toen gestopt met m'n warrior van 62 omdat ik outland echt geen ene hol aan vondtoen maar priest gemaakt maar duurde me weer te lang allemaal dus maar gestopt
nu ff kijken of ik die warrior kan levelen met double xp omdat ik zolang niet gespeeld heb. Ben nog nooit in dat andere deel geweest van de lich king zeg maar
[..]
Zit jij daar?
Je kan gewoon spelen dat weet je he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:15 schreef TwyLight het volgende:
Ohja, Applying non critical updates. This may take some time
Krijgen we dat gezeik weer
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:13 schreef Metonae het volgende:
4.2
Jewelcrafting
All cut gems now stacks up to 20.
EIN-DE-LIJK!
Ik zit op Azuremyst (Horde, normal server), dus als je overweegt ergens anders te gaan kijken wil ik dat wel doen, leuk. Kun je desnoods als je 85 bent nog transferren (kost alleen paar tientjes).quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:55 schreef Nystiq het volgende:
Wilt iemand RaF doen? Ik betaal me eigen keys enzo. Ik zou graag op Trollbane EU willen spelen, omdat mijn oude topguild daar nog op zit.
https://eu.battle.net/account/download/quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:50 schreef m00h het volgende:
Iemand een link waar ik de client kan downen? ga weer eens een kijkje nemen
Dank uquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/account/download/
Voor jou zelfde aanbod, met Recruit a Friend kun je sneller levelen enzo
In dit geval zou ik jou moeten recruiten toch? Vind het best als je Eonar kiest, doe ik aan het eind een fraction changequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eonar, hmm... Ik ga even kijken of het wat is. Ik blijf wel sowieso Horde.
Trollbane is PvP zie ik nu, daar ga ik sowieso niet heen... Low populated ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |