quote:
Nee je hebt wel gelijk hoor, maar 118k vind ik een beetje te veel voor een mount, ook al is het van TGC.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor wat?Ik zou het ook voor dit soort dingen gebruiken
Ik ken iemand met bijv 2 miljoen gold (niet op 1 char), tsja, wat moet je daarmee hè. Verkopen geeft risico als je je chars leuk vindt, dus dan maar zo. Kijk, als je moeite hebt met gold maken en je vindt 10k al veel dan moet je het niet doen natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 19:22 schreef Tijntje83 het volgende:
Nee je hebt wel gelijk hoor, maar 118k vind ik een beetje te veel voor een mount, ook al is het van TGC.
En ja, ik ben zelf een collecter van mounts en companion pets
Ik heb 12 professions op max level. Op elke profession zijn wel een aantal dingen waar je lekker op kan verdienen. Heel simpel voor mij, kijk naar de kosten van ruwe materialen(ik ga ze niet zelf farmen, heb wel wat beters te doen dan uren farmen) en dan kijken naar wat je kan maken en wat meer oplevert dan je ruwe materialen. Het is wel handig als je door hebt wat ook veel verkoopt. Voor mij is het interessanter om 100 keer iets te verkopen wat me 5g per keer oplevert dan iets met een 500g marge maar 1 keer verkopen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef TwyLight het volgende:
Hoe maken jullie zo veel gold dan?ik ben altijd blut
Ik vind 10k vrijwel niks tbh.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand met bijv 2 miljoen gold (niet op 1 char), tsja, wat moet je daarmee hè. Verkopen geeft risico als je je chars leuk vindt, dus dan maar zo. Kijk, als je moeite hebt met gold maken en je vindt 10k al veel dan moet je het niet doen natuurlijk
Mooie screen!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:45 schreef Sjiznit het volgende:
Heb de mount inmiddels ook geleerd. Hij is tof
Edit: Screenshot!
[ afbeelding ]
Screenshot of the day? Wasda?quote:Op zondag 15 mei 2011 20:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mooie screen!Ik zou hem insturen voor screen of the day
Ik zou hem ook schattig vinden als hij niet 5x mijn grootte is!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:11 schreef Sjiznit het volgende:
Ja, was mooi. Heb die olifant ook 8 levels bij me gehad op mijn tauren vorige week. Ik vond hem wel schattig.
Dit heb ik even snel gedaan. Heeft niks geholpenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik weet nu je antwoord al.
"Delete the WTF folder"
Inderdaad. Ik zou echt een moord doen voor nog een instance/raid/daily quest hub met Thalassian uiterlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooie gebieden altijd, die Blood Elf zones. Jammer dat het zo uitgestorven is.
Isle of Quel'danas.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou echt een moord doen voor nog een instance/raid/daily quest hub met Thalassian uiterlijk.
valt wel meequote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooie gebieden altijd, die Blood Elf zones. Jammer dat het zo uitgestorven is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |