Ja ik mag indd ook opruiming gaan houden, nou ja tijd zat voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Zo vanmorgen mijn favorietenlijst even opgeschoond had er veel linken instaan van SST.
irritant he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef koffieleutjuh het volgende:
en weer verder![]()
Keek ook op net5 maar staat echt niks nieuws meer nadat de streams uit zijn gegaan
zat ik ook aan te denken daarnetquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ja hoe zal Secredo het hebben in het vliegtuig?
Desnoods dan maar een stom nieuwsstukje maar helemaal niks is echt triestquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja kost zeker teveel moeite om wat fotootjes en tekst te maken
Die komt tot rust denk ik in het vliegtuig even geen 4 man die zich met hem bemoeitquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ja hoe zal Secredo het hebben in het vliegtuig?
ja ook vreemd hoor ze melden helemaal niksquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja kost zeker teveel moeite om wat fotootjes en tekst te maken
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de laatste cap van Segredo
Dat gaat bij mij door opruiming van 1 mapje, had ze allemaal bij elkaar gezetquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Zo vanmorgen mijn favorietenlijst even opgeschoond had er veel linken instaan van SST.
Hoofdzakelijk van verschillende streams
Heb wel Jo er vanaf gehaaldquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een beessie wat een druifje een schatje een lieverdje een moppie
![]()
1200quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij door opruiming van 1 mapje, had ze allemaal bij elkaar gezet![]()
Maar wat nou te doen met die *spiekt* ruim 1200 caps die ik heb staan....
Heb er 1265 in photobucket de laatste tijd de meeste van Segredoquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij door opruiming van 1 mapje, had ze allemaal bij elkaar gezet![]()
Maar wat nou te doen met die *spiekt* ruim 1200 caps die ik heb staan....
10 uur koffietijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Lisanne22 het volgende:
Oh wat saai zonder streams! Wat moet ik nou kijken op tv... Er is niks leuks op alleen reclame....
max geheugenkwisquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Lisanne22 het volgende:
Oh wat saai zonder streams! Wat moet ik nou kijken op tv... Er is niks leuks op alleen reclame....
ohhhh ja twitter ff op starten hahahahquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben me de ple*ris aan het twitteren voor Karim.
Ik ga vanaaf helemaal klaar zitten
Kleindochter heeft het uitgelegt maar ik snap het wel dat mension maar dan staat het bericht in mijn lijstjequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dora en Diego.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Lisanne22 het volgende:
gister ff aan het stoeien geweest. Maar gaat mij erom dat het op #sstnl aankomt en dat krijg ik nu voor elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleindochter heeft het uitgelegt maar ik snap het wel dat mension maar dan staat het bericht in mijn lijstje
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Verdorie was jullie kwijtIk maar zoeken en zoeken en zoeken. Maar ik heb jullie gevonden
Nooit meer weggaan zonder mij he!!
oh jeequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Verdorie was jullie kwijtIk maar zoeken en zoeken en zoeken. Maar ik heb jullie gevonden
Wat goed, ik ga je dadelijk helpen ik ben Gerdaalmere, het is het enige wat ik nog doen kanquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar je bent er das belangrijkstequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gister ff aan het stoeien geweest. Maar gaat mij erom dat het op #sstnl aankomt en dat krijg ik nu voor elkaar
Oke dan ik ben Princes_Blackquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat goed, ik ga je dadelijk helpen ik ben Gerdaalmere, het is het enige wat ik nog doen kan
Stond een link gisteravond in de cos heb ik gelijk in mijn favo's gezetquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:43 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Maar je bent er das belangrijkstemoest ook zoeken hoor
Ik snap er ook nog niet veel van, gister wilde ik retweten nou voor ik dat voor elkaar had, maar het is gelukt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gister ff aan het stoeien geweest. Maar gaat mij erom dat het op #sstnl aankomt en dat krijg ik nu voor elkaar
Snap er ook de ballen niet van zie alleen hun berichten geen reacties van andere erop . Kids hebben volgens mij geen twitter die zitten de hele dag te whats appen en pingen , zo gezellig als ze komen etenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij search #sstnl typen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Snap er ook de ballen niet van zie alleen hun berichten geen reacties van andere erop . Kids hebben volgens mij geen twitter die zitten de hele dag te whats appen en pingen , zo gezellig als ze komen eten
Die van Geer heb ik al nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
SST twitter van de bewoners gaat er eerdaags uit dus ff opletten wat hun eigen twitter is
die gaat me heel snel blocken als ik wat zou zeggen tegen haar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef Freule het volgende:
Mo heeft fie van haar net neer gezet.
@moniquepisters
Ja ook net opgezocht lolquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die van Geer heb ik al nu
De rest boeit me niet zo.
Ja die van Karim dan, maar dat moet nog komen
Ik heb dr toegevoegd kan ze nog even genieten van mijquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die gaat me heel snel blocken als ik wat zou zeggen tegen haar.
Doe ik dus maar niet
oehhhhquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Freule het volgende:
[..]
Ik heb dr toegevoegd kan ze nog even genieten van mij
eerst heel lief doen en BAM krijgt ze het
je staat onder Yups??quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja Blackprincess was al in gebruik, ik moest wat he
Ik doe t om karim te steunen, moet toch iets doen vind ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:51 schreef Ytsmi het volgende:
Ik vind dat twitter helemaal niks lees er af en toe had jou al gezien Black princes
Ireth1975 Mirandaquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zit ik nu ook voor Karim te promoten op Twitter... geloof ik... Snap er echt niks van
Heb gisteren nog gesmst voor Karim en Sharon ik vind het nu wel even welletjesquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zit ik nu ook voor Karim te promoten op Twitter... geloof ik... Snap er echt niks van
IEW! Het is gelukt! Thats mequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ireth1975 Miranda
@ @SST_Karim #sstnl SMS Karim naar 5353 !! Karim moet winnen!!!!
31 seconds ago
klopt dat?
ow dat weet ik niet hahaha zover ben ik er nog niet mee met dat twitter gedoequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
IEW! Het is gelukt! Thats me![]()
(heb volgens mij nou jou ook geretweet??
)
als je een bewoner vind op twitter heb je ze gelijk allemaal want ze zijn followers van elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij ff een lijstje geven met de echte twitter accounts van de bewoners.
Kan ik ze gelijk ff toevoegen
http://twitter.com/#!/search?q=%23sstnlquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:54 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand mij ff een lijstje geven met de echte twitter accounts van de bewoners.
Kan ik ze gelijk ff toevoegen
ik vind je nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/search?q=%23sstnl
even klikken op people en je vind ze allemaal
mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:58 schreef sjampoeh het volgende:
goeiemorgen. nu kan ik deel 3 niet weervinden hiero
![]()
stab nog geen plaatje klaar ?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:58 schreef sjampoeh het volgende:
goeiemorgen. nu kan ik deel 3 niet weervinden hiero
![]()
stab nog geen plaatje klaar ?
Ik follow je nu ook ben degene met dat zonnebloemplaatjequote:
ik vind het toch wel spannend, wie er gaat winnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Lieve mensen ik ben zenuwachtig, niet te filmen, lijk Jo wel
Echt wel, ik hoop zo op Karim en sharonquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik vind het toch wel spannend, wie er gaat winnen
pammetje hebben van me?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Lieve mensen ik ben zenuwachtig, niet te filmen, lijk Jo wel
Gevonden hahaha wat leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik follow je nu ook ben degene met dat zonnebloemplaatje
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
Nou dan maar Flipje promoten tussen al jullie tweets
Maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:08 schreef koffieleutjuh het volgende:
Nou dan maar Flipje promoten tussen al jullie tweets
OMFG!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef sjampoeh het volgende:
tussenstand op tv stream![]()
joanna 28 %
karim 21 %
flip 25 %
sharon 26 %
ja ik zag m met ze tweet, ik wou wat zeggen maar dacht neuhhh ik doe maar nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef PoezeligDing het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Mijn fanhyves: http://av1981.hyves.nl/ #sstnl
juicht even heel stiekumquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef sjampoeh het volgende:
tussenstand op tv stream![]()
joanna 28 %
karim 21 %
flip 25 %
sharon 26 %
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Was wel ff handig kon ik gelijk de post lezen van mijn hyvesquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:09 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:11 schreef Freule het volgende:
r4tje adje
@ @SST_GoMonique #sst_Aafke was ook een toppertje maar idd er is er maar 1zo lief als #SST_monique
8 May Favorite Retweet Reply »
r4tje adje
@ @xSelmaaa #SST_monique had moeten winnen Mja nl is blind blijkbaar #sstnl
8 May Favorite Retweet Reply
![]()
Hij is niet goeddddddd word toch niemand lid vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ik zag m met ze tweet, ik wou wat zeggen maar dacht neuhhh ik doe maar niet
Verdiend dat nog een beetje?quote:
hahaha, dat dus!quote:
http://twitter.com/#!/kostergerardquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Maver24 het volgende:
Wat is Gerard zijn echte twitter account
*** stopt doosje in dvd la ***quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Verdiend dat nog een beetje?![]()
Ik heb er nog een stuk of 10 nodig voor aanstaande zondag. Die wedstrijd wordt mijn dood, iksweerut
kostergerardquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Maver24 het volgende:
Wat is Gerard zijn echte twitter account
ken je de wie wat waar van hyves ? dat is het hele twitter meer niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik leer via hier tenminste iets van Twitter, wat vind ik dat moeilijk, kan me niet voorstellen dat het echt leuk is
Ik zie ze ook niet gelijk duurt denk ff zooooooo druk nu daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Freule het volgende:
Ik zie mijn tweets niet ziet iemand ze wel?
wat was je naam ook alweer??quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Freule het volgende:
Ik zie mijn tweets niet ziet iemand ze wel?
klik even op home. en achter je tweet #sstnl zetten ( als het over sst gaat natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet gelijk duurt denk ff zooooooo druk nu daar
Ja kon je met hem verwachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
faalex heeft 1111 volgers en hij volgt zelf niemand terug
Tja hij is van adel hequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
Dan media traning geloof ik enzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Chanel5 het volgende:
Over 1 uurtje ofzo landen ze alweer in Nederland.
Hij weet niet zo goed hoe het moet denk ik. Of hij is nog steeds bij Gerard aanhet bbqenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
Schiphol zal afgeladen staan met fans, journalisten en natuurlijk Jan Heemskerk van Playboy...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Chanel5 het volgende:
Over 1 uurtje ofzo landen ze alweer in Nederland.
Gratis onderdakquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij weet niet zo goed hoe het moet denk ik. Of hij is nog steeds bij Gerard aanhet bbqen
Hopenlijk ligt ie zelf op die bbq..... alhoewel ik Gerard echt wel een beter stukkie vlees gun...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij weet niet zo goed hoe het moet denk ik. Of hij is nog steeds bij Gerard aanhet bbqen
Ik volg niemand van SST die niet terug volgt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan media traning geloof ik enzo
Maar Geer heeft WEL internet..Kan hij dan niet even zijn twitter bijhouden en vriendjes gaan volgen?quote:
De chihuahua's lusten ook wel watquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hopenlijk ligt ie zelf op die bbq..... alhoewel ik Gerard echt wel een beter stukkie vlees gun...
ik ga ook echt alex niet volgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik volg niemand van SST die niet terug volgt.
hopenlijk spreken ze jo aan over haar irri gewoonte overal ik ik ik bij te zeggenquote:
ja bahbah heeft al 2 x gelogeerd bij Gerardquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
volgens mij is hij er gewoon nogquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef Freule het volgende:
[..]
ja bahbah heeft al 2 x gelogeerd bij Gerard
Het is hier ook onder profiel op te slaan. Dan krijg je een Twittertekentje boven je tekst.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
@Blackprincess: Als ik jou opzoek op twitter komen er een stuk of 6 tevoorschijn waaronder 1 met chinese tekens... Wil de echte opstaan?
Ik gooi vanavond die hele SSTgroep weg. Volgens mij heb ik alleen Fenneke dan nog maar over in mijn NLgroepquote:
komt nog.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bedankt!.
Flip heeft ook zijn eigen twitter neem ik aan?
Ligt er al een rode loper voor jo, en staan de stylisten en de make-up dames paraat?quote:
Geen idee, ik weet wel dat er een account is met 'basdebarman' .quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bedankt!.
Flip heeft ook zijn eigen twitter neem ik aan?
wies dat????quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat er een account is met 'basdebarman' .
Mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen! Madelief doet een High Five voor Alle Fokkers en voor Segredo! Ze wil Segredo een mooi Nederlands Hondenleven toewensen!
flip, als barman, zijn alterego, remember?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
njaaaa maar ik lees eroverheen![]()
![]()
geintje ik weet dat je flip enzo steunt
Goede morgequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen! Madelief doet een High Five voor Alle Fokkers en voor Segredo! Ze wil Segredo een mooi Nederlands Hondenleven toewensen!
Heel liefquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
Dan moet dat nu gelukt zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Blackprinces het volgende:
@Ireth Ik zie je tweets op je profiel
Als je tweet maakt effe #sstnl erbij zetten, komen ze op die pagina aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef Ireth het volgende:
Ik twitter me een breuk, maar heb geen idee of het goed gaat
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan moet dat nu gelukt zijnschei uit, ik was zo trots gister op mezelf dat ik lyrisch tegen me puberzoon gilde dat ik ook kon twitteren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was niet onder de indruk![]()
[..]
Dan moet dat nu gelukt zijnwie ben je op twitter heb jou niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dan moet dat nu gelukt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ireth1975 Mirandaquote:
Ik stel veel voor van de finale maar vrees dat we teleurgesteld worden. Dat het een belachelijke vertoning gaat worden...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef MargrietV het volgende:
Hebben jullie een positief gevoel, met wat voor Secret Story Finale ons voorgeschoteld gaat worden, en wat voor flauwekul er weer uit de monden van Renate en Bart zullen rollen?
Hysterische Joanna zie ik al voor me... want ,... Iannneke het wonderkind van Majo zal er staan met Budha, Het erge is dat Madelief ongewild een aversie heeft gekregen tegen alles wat met Bul...begint.
Heerlijk!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen afkickerslekker geslapen?
mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
Das het enige wat voor fakking 1000% vast staat.. een hysterische Joquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stel veel voor van de finale maar vrees dat we teleurgesteld worden. Dat het een belachelijke vertoning gaat worden...
Maar hysterische Jo zit erin ja
mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
nee, ik heb heerlijk geslapen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
mogguhik heb er niet wakker van gelegen jij wel dan
Ik verwacht er niet veel van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef MargrietV het volgende:
Hebben jullie een positief gevoel, met wat voor Secret Story Finale ons voorgeschoteld gaat worden, en wat voor flauwekul er weer uit de monden van Renate en Bart zullen rollen?
Hysterische Joanna zie ik al voor me... want ,... Iannneke het wonderkind van Majo zal er staan met Budha, Het erge is dat Madelief ongewild een aversie heeft gekregen tegen alles wat met Bul...begint.
Goede morge.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
Stabquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ik heb heerlijk geslapen hoor
Die puberzonen zijn van niks onder de indruk schijntquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
schei uit, ik was zo trots gister op mezelf dat ik lyrisch tegen me puberzoon gilde dat ik ook kon twitteren...
Hij was niet onder de indruk
haha jij hebt er echt last van he? ik niet hoor, had er al naartoe geleefd, maar moet wel toegeven dat het anders is nu....smorgens geen streams meer op de achtergrond als je je huisie doet...en ja...khad ff die duitse stream aan vanmorgen, maar daar zit helemaal een zooitje gajes inquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mogguh![]()
zelfs in me droom zag ik Bart de streams uit "snappen"
ach is toch laatste keer moeten we maar denkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van.
Maar ja we blijven kijken hè
Tuurlijk als je vanaf het begin heb gekeken ken die laatste avond er ook nog wel bijquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
ik mis het gewoon op de achtergrondquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef Stability het volgende:
[..]
haha jij hebt er echt last van he? ik niet hoor, had er al naartoe geleefd, maar moet wel toegeven dat het anders is nu....smorgens geen streams meer op de achtergrond als je je huisie doet...en ja...khad ff die duitse stream aan vanmorgen, maar daar zit helemaal een zooitje gajes in
3 dagen ! kon hij zn portemonnee dicht houden ! heeft ie nou al een keer werk gezocht? hij is alleen maar aan het logerenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Terug van drie dagen logeren bij Gerard. Wat een gezelligheid was het weer!!!
Ja, want anders zijn de andere weken toch nutteloos geweest, hahaha en... het was aardig waardeloos, maar jullie waren allemaal top ook diegene waar ik niet mee door een deur kan. Heb gelachen en me soms ook even opgewonden hahaha!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze volgen het niet mn kids maar als ze dan komen eten willen ze wel alles weten eroverquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die puberzonen zijn van niks onder de indruk schijnt
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Gerard hem eruit geschopt jah? Zou tijd worden!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Profiterenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef Stability het volgende:
[..]
3 dagen ! kon hij zn portemonnee dicht houden ! heeft ie nou al een keer werk gezocht? hij is alleen maar aan het logeren
Ach Geer ziet blijkbaar wel een vriend in hem.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
ik zou dat glimhoofd nog geen 3 uur in mn huis willen hebbenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:36 schreef shomila het volgende:
Ik ga ff wat doen kom vanmiddag wel weer buurten
3 seconden is al veel te veelquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou dat glimhoofd nog geen 3 uur in mn huis willen hebben
Ik zou helemaal gek worden als dat bij me op de bank zat voor de gezelligheidquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ach Geer ziet blijkbaar wel een vriend in hem.
Zal de mijne nooit zijn
Ach mijn dochter heeft zo'n lief bulletje, Chubby genaamdquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef MargrietV het volgende:
Hoi stab, weet jij waar deel 2 is gebleven en heb je plaaje al af ? (gekkenhuis)quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Stability het volgende:
[..]
wat een schatje een moppie een druifje zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach mijn dochter heeft zo'n lief bulletje, Chubby genaamd
[ afbeelding ]
kennelijk hebben gerard en fenneke dus alleen de tv beelden terug gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
3 seconden is al veel te veel
3 seconden is al te veel.
moet die ava nu nog steeds of morgen eindelijk een anderequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Reksie1981 het volgende:
He lieverds,
Zijn ze al gespot op Schiphol?
Strax effe wat biertjes kopen voor het feest vanavond
mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Reksie1981 het volgende:
He lieverds,
zo'n exemplaar heb ik ook, maar dan een donker gestroomdequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mag onze deurbel nog niet aanrakenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Stability het volgende:
[..]
modellenwerk en promotiewerkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand joanna eigenlijk wel eens horen vertellen wat zij vóór dat webwinkeltje qua werk deed? Ze heeft het er maar over dat ze altijd hard gewerkt heeft...
Idd, jezelf ff klem zuipen, misschien dat de uitzending dan wel leuk lijkt..quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Reksie1981 het volgende:
He lieverds,
dat is een heel leuke Chubby! Daar kan Madelief wel mee door een deur. Madelief is kieskeurig hoor,quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze houd de tent schoon en vangt centen bij de plee...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand joanna eigenlijk wel eens horen vertellen wat zij vóór dat webwinkeltje qua werk deed? Ze heeft het er maar over dat ze altijd hard gewerkt heeft...
Oja, klopt.quote:
Mannenwc- kopjes wassen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze houd de tent schoon en vangt centen bij de plee...
nee weet ik niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoi stab, weet jij waar deel 2 is gebleven en heb je plaaje al af ? (gekkenhuis)
hoe heet je daar ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Kan iemand me helpen ? Heb op twitter #sstnl gedaan plus stem voor Karim maar dat komt niet op hun twitter te staan.
hij mag niet eens in mn straat komen * Stability vraagt straatverbod voor falex aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Hij mag onze deurbel nog niet aanraken
gelukkig drink ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Idd, jezelf ff klem zuipen, misschien dat de uitzending dan wel leuk lijkt..
oke geeft niet hoor, no pressure maar moet wel voor vrijdag klaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Stability het volgende:
[..]
nee weet ik niet?
ik ben er mee gestopt gisteravond, ik had geen inspiratie,of ideen..khad alleen dat ene plaatje die ik ook alweer weggegooid heb....dat heb je met photoshoppen he...de ene dag lukt niks, en de andere dag maak je ze achtermekaar...gisteren was dus zo'n dag dat het niet wilde...
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik totaal niet weet wat er gemaakt moet worden....
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Hij mag onze deurbel nog niet aanraken
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hij mag niet eens in mn straat komen * Stability vraagt straatverbod voor falex aan
Ik wilde nog wel 3 dagen bij je op de borrel komen..quote:
kom dan met ideen , moet ik alles nou weer zelf doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke geeft niet hoor, no pressure maar moet wel voor vrijdag klaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Freule het volgende:
[..]
![]()
Gerd Leers zou hem buiten Nederland moeten zetten.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Maver24 het volgende:
Nou mensies. Ik ga ff douchen en sporten. Ciao for now
Oh ja.
BUNGA BUNGA
Stem op Karim ---SMS Karim naar 5353
Ik zeg : DOEN
Latorssss
JAH!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Stability het volgende:
[..]
kom dan met ideen , moet ik alles nou weer zelf doen
de EU moet hem uit europa zetten gewoon..quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Freule het volgende:
[..]
![]()
Gerd Leers zou hem buiten Nederland moeten zetten.
dat mag hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel 3 dagen bij je op de borrel komen..
Kunnen ze geen aarde verbod beginnen? Gewoon in een raketje de ruimte in schieten. Luielau mag hij meenemen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Stability het volgende:
[..]
de EU moet hem uit europa zetten gewoon..
nog beter ja ! weg met die glibbert en zn gedrochtquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kunnen ze geen aarde verbod beginnen? Gewoon in een raketje de ruimte in schieten. Luielau mag hij meenemen!
haha ik heb maar de radio aan gezet was te stil in huisquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht vanochtend zo weer lekker de stream aan![]()
nee dus...
Tis idd stil in huis zo zonder het gekwebbel (wat je soms liever uitzette)
Niet? Nou ja ze wachten natuurlijk op zijn terechte overwinning vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef koffieleutjuh het volgende:
Nog geen rode broeken op schiphol hoor valt me weer tegen van de fans
Ga ik zo ook maar doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:47 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
haha ik heb maar de radio aan gezet was te stil in huis
Was al blij dat ik niet hoefde te werken in oranje straks gingen ze nog denken dat ik voor karim kwamquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet? Nou ja ze wachten natuurlijk op zijn terechte overwinning vanavond
Het heeft ook zo zijn voordelen lolquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
ja en geen SL, regelrechte ramp, geen sprintje meer naar de pot... mag je eindelijk zonder Sl je behoefte doen en... wil het niet lukken!
die is van joquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef Freule het volgende:
deze is zojuist geland uit Portugal
[ afbeelding ]
Ik zal even een andere opzettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
moet die ava nu nog steeds of morgen eindelijk een andere
Ja het voordeel is dat mijn innerlijke Stem zegt, en nu lekker een Espresso en dat de Stem er geen zak meer tegen in te brengen heeft!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Het heeft ook zo zijn voordelen lol
Ow zijn dat wel alle koffers van Jo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef Freule het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, wat een zooi heeft die Joanna weer bij zich.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef Freule het volgende:
[ afbeelding ]
schei uit, ik heb bart voorbij zien komen in me droomquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef danilel het volgende:
Een goede morgen!
(heb vannacht SST zelf afgesloten...........heb voor de eerste keer gedroomd dat ik mee deed)
Ik zie hetquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
schei uit, ik heb bart voorbij zien komen in me droom
sta op t punt discussie aan te gaan op twitter ik doe t niet ik doe t niet ik doe t niet
vrachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Freule het volgende:
wat betekend Cargo ????????????????????????????????????????
Lading / Goederenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Freule het volgende:
Sharron?quote:
Das beterquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Echte winnaar en gescripte winnaar in één UI
LADING=vrachtquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Freule het volgende:
Ben een beetje uit me elementquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
sta op t punt discussie aan te gaan op twitter ik doe t niet ik doe t niet ik doe t niet
Ik zat me er ook al mee te bemoeienquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en nu de grenzen dicht !!! ze mogen er niet door !! behalve karim !!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn net geland op de polderbaan, KL 1692. Nu nog 20 minuten taxieen...
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn net geland op de polderbaan, KL 1692. Nu nog 20 minuten taxieen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |