Ja ik mag indd ook opruiming gaan houden, nou ja tijd zat voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Zo vanmorgen mijn favorietenlijst even opgeschoond had er veel linken instaan van SST.
irritant he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef koffieleutjuh het volgende:
en weer verder![]()
Keek ook op net5 maar staat echt niks nieuws meer nadat de streams uit zijn gegaan
zat ik ook aan te denken daarnetquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ja hoe zal Secredo het hebben in het vliegtuig?
Desnoods dan maar een stom nieuwsstukje maar helemaal niks is echt triestquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja kost zeker teveel moeite om wat fotootjes en tekst te maken
Die komt tot rust denk ik in het vliegtuig even geen 4 man die zich met hem bemoeitquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ja hoe zal Secredo het hebben in het vliegtuig?
ja ook vreemd hoor ze melden helemaal niksquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja kost zeker teveel moeite om wat fotootjes en tekst te maken
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de laatste cap van Segredo
Dat gaat bij mij door opruiming van 1 mapje, had ze allemaal bij elkaar gezetquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Zo vanmorgen mijn favorietenlijst even opgeschoond had er veel linken instaan van SST.
Hoofdzakelijk van verschillende streams
Heb wel Jo er vanaf gehaaldquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een beessie wat een druifje een schatje een lieverdje een moppie
![]()
1200quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij door opruiming van 1 mapje, had ze allemaal bij elkaar gezet![]()
Maar wat nou te doen met die *spiekt* ruim 1200 caps die ik heb staan....
Heb er 1265 in photobucket de laatste tijd de meeste van Segredoquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij door opruiming van 1 mapje, had ze allemaal bij elkaar gezet![]()
Maar wat nou te doen met die *spiekt* ruim 1200 caps die ik heb staan....
10 uur koffietijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Lisanne22 het volgende:
Oh wat saai zonder streams! Wat moet ik nou kijken op tv... Er is niks leuks op alleen reclame....
max geheugenkwisquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Lisanne22 het volgende:
Oh wat saai zonder streams! Wat moet ik nou kijken op tv... Er is niks leuks op alleen reclame....
ohhhh ja twitter ff op starten hahahahquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben me de ple*ris aan het twitteren voor Karim.
Ik ga vanaaf helemaal klaar zitten
Kleindochter heeft het uitgelegt maar ik snap het wel dat mension maar dan staat het bericht in mijn lijstjequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dora en Diego.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Lisanne22 het volgende:
gister ff aan het stoeien geweest. Maar gaat mij erom dat het op #sstnl aankomt en dat krijg ik nu voor elkaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleindochter heeft het uitgelegt maar ik snap het wel dat mension maar dan staat het bericht in mijn lijstje
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Verdorie was jullie kwijtIk maar zoeken en zoeken en zoeken. Maar ik heb jullie gevonden
Nooit meer weggaan zonder mij he!!
oh jeequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
Verdorie was jullie kwijtIk maar zoeken en zoeken en zoeken. Maar ik heb jullie gevonden
Wat goed, ik ga je dadelijk helpen ik ben Gerdaalmere, het is het enige wat ik nog doen kanquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar je bent er das belangrijkstequote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gister ff aan het stoeien geweest. Maar gaat mij erom dat het op #sstnl aankomt en dat krijg ik nu voor elkaar
Oke dan ik ben Princes_Blackquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat goed, ik ga je dadelijk helpen ik ben Gerdaalmere, het is het enige wat ik nog doen kan
Stond een link gisteravond in de cos heb ik gelijk in mijn favo's gezetquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:43 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Maar je bent er das belangrijkstemoest ook zoeken hoor
Ik snap er ook nog niet veel van, gister wilde ik retweten nou voor ik dat voor elkaar had, maar het is gelukt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gister ff aan het stoeien geweest. Maar gaat mij erom dat het op #sstnl aankomt en dat krijg ik nu voor elkaar
Snap er ook de ballen niet van zie alleen hun berichten geen reacties van andere erop . Kids hebben volgens mij geen twitter die zitten de hele dag te whats appen en pingen , zo gezellig als ze komen etenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij search #sstnl typen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:46 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Snap er ook de ballen niet van zie alleen hun berichten geen reacties van andere erop . Kids hebben volgens mij geen twitter die zitten de hele dag te whats appen en pingen , zo gezellig als ze komen eten
Die van Geer heb ik al nuquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
SST twitter van de bewoners gaat er eerdaags uit dus ff opletten wat hun eigen twitter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |