Ja ik mag indd ook opruiming gaan houden, nou ja tijd zat voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Zo vanmorgen mijn favorietenlijst even opgeschoond had er veel linken instaan van SST.
irritant he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef koffieleutjuh het volgende:
en weer verder![]()
Keek ook op net5 maar staat echt niks nieuws meer nadat de streams uit zijn gegaan
zat ik ook aan te denken daarnetquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ja hoe zal Secredo het hebben in het vliegtuig?
Desnoods dan maar een stom nieuwsstukje maar helemaal niks is echt triestquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja kost zeker teveel moeite om wat fotootjes en tekst te maken
Die komt tot rust denk ik in het vliegtuig even geen 4 man die zich met hem bemoeitquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:32 schreef Poezewoes het volgende:
Ja hoe zal Secredo het hebben in het vliegtuig?
ja ook vreemd hoor ze melden helemaal niksquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:33 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ja kost zeker teveel moeite om wat fotootjes en tekst te maken
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:34 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de laatste cap van Segredo
Dat gaat bij mij door opruiming van 1 mapje, had ze allemaal bij elkaar gezetquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Zo vanmorgen mijn favorietenlijst even opgeschoond had er veel linken instaan van SST.
Hoofdzakelijk van verschillende streams
Heb wel Jo er vanaf gehaaldquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat een beessie wat een druifje een schatje een lieverdje een moppie
![]()
1200quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij door opruiming van 1 mapje, had ze allemaal bij elkaar gezet![]()
Maar wat nou te doen met die *spiekt* ruim 1200 caps die ik heb staan....
Heb er 1265 in photobucket de laatste tijd de meeste van Segredoquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij door opruiming van 1 mapje, had ze allemaal bij elkaar gezet![]()
Maar wat nou te doen met die *spiekt* ruim 1200 caps die ik heb staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |