ik mis het gewoon op de achtergrondquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef Stability het volgende:
[..]
haha jij hebt er echt last van he? ik niet hoor, had er al naartoe geleefd, maar moet wel toegeven dat het anders is nu....smorgens geen streams meer op de achtergrond als je je huisie doet...en ja...khad ff die duitse stream aan vanmorgen, maar daar zit helemaal een zooitje gajes in
3 dagen ! kon hij zn portemonnee dicht houden ! heeft ie nou al een keer werk gezocht? hij is alleen maar aan het logerenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Terug van drie dagen logeren bij Gerard. Wat een gezelligheid was het weer!!!
Ja, want anders zijn de andere weken toch nutteloos geweest, hahaha en... het was aardig waardeloos, maar jullie waren allemaal top ook diegene waar ik niet mee door een deur kan. Heb gelachen en me soms ook even opgewonden hahaha!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van.
Maar ja we blijven kijken hè
Ze volgen het niet mn kids maar als ze dan komen eten willen ze wel alles weten eroverquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die puberzonen zijn van niks onder de indruk schijnt
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Gerard hem eruit geschopt jah? Zou tijd worden!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Profiterenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:34 schreef Stability het volgende:
[..]
3 dagen ! kon hij zn portemonnee dicht houden ! heeft ie nou al een keer werk gezocht? hij is alleen maar aan het logeren
Ach Geer ziet blijkbaar wel een vriend in hem.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:33 schreef PoezeligDing het volgende:
ik zou dat glimhoofd nog geen 3 uur in mn huis willen hebbenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:36 schreef shomila het volgende:
Ik ga ff wat doen kom vanmiddag wel weer buurten
3 seconden is al veel te veelquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou dat glimhoofd nog geen 3 uur in mn huis willen hebben
Ik zou helemaal gek worden als dat bij me op de bank zat voor de gezelligheidquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ach Geer ziet blijkbaar wel een vriend in hem.
Zal de mijne nooit zijn
Ach mijn dochter heeft zo'n lief bulletje, Chubby genaamdquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef MargrietV het volgende:
Hebben jullie een positief gevoel, met wat voor Secret Story Finale ons voorgeschoteld gaat worden, en wat voor flauwekul er weer uit de monden van Renate en Bart zullen rollen?
Hysterische Joanna zie ik al voor me... want ,... Iannneke het wonderkind van Majo zal er staan met Budha, Het erge is dat Madelief ongewild een aversie heeft gekregen tegen alles wat met Bul...begint.
Hoi stab, weet jij waar deel 2 is gebleven en heb je plaaje al af ? (gekkenhuis)quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou dat glimhoofd nog geen 3 uur in mn huis willen hebben
wat een schatje een moppie een druifje zegquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach mijn dochter heeft zo'n lief bulletje, Chubby genaamd
[ afbeelding ]
kennelijk hebben gerard en fenneke dus alleen de tv beelden terug gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
3 seconden is al veel te veel
3 seconden is al te veel.
moet die ava nu nog steeds of morgen eindelijk een anderequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Reksie1981 het volgende:
He lieverds,
Zijn ze al gespot op Schiphol?
Strax effe wat biertjes kopen voor het feest vanavond
mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Reksie1981 het volgende:
He lieverds,
Zijn ze al gespot op Schiphol?
Strax effe wat biertjes kopen voor het feest vanavond
zo'n exemplaar heb ik ook, maar dan een donker gestroomdequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach mijn dochter heeft zo'n lief bulletje, Chubby genaamd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |