Ik stel veel voor van de finale maar vrees dat we teleurgesteld worden. Dat het een belachelijke vertoning gaat worden...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef MargrietV het volgende:
Hebben jullie een positief gevoel, met wat voor Secret Story Finale ons voorgeschoteld gaat worden, en wat voor flauwekul er weer uit de monden van Renate en Bart zullen rollen?
Hysterische Joanna zie ik al voor me... want ,... Iannneke het wonderkind van Majo zal er staan met Budha, Het erge is dat Madelief ongewild een aversie heeft gekregen tegen alles wat met Bul...begint.
Heerlijk!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen afkickerslekker geslapen?
mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
Das het enige wat voor fakking 1000% vast staat.. een hysterische Joquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stel veel voor van de finale maar vrees dat we teleurgesteld worden. Dat het een belachelijke vertoning gaat worden...
Maar hysterische Jo zit erin ja
mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
nee, ik heb heerlijk geslapen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
mogguhik heb er niet wakker van gelegen jij wel dan
Ik verwacht er niet veel van.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:29 schreef MargrietV het volgende:
Hebben jullie een positief gevoel, met wat voor Secret Story Finale ons voorgeschoteld gaat worden, en wat voor flauwekul er weer uit de monden van Renate en Bart zullen rollen?
Hysterische Joanna zie ik al voor me... want ,... Iannneke het wonderkind van Majo zal er staan met Budha, Het erge is dat Madelief ongewild een aversie heeft gekregen tegen alles wat met Bul...begint.
Goede morge.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:31 schreef Stability het volgende:
Stabquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ik heb heerlijk geslapen hoor
Die puberzonen zijn van niks onder de indruk schijntquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
schei uit, ik was zo trots gister op mezelf dat ik lyrisch tegen me puberzoon gilde dat ik ook kon twitteren...
Hij was niet onder de indruk
haha jij hebt er echt last van he? ik niet hoor, had er al naartoe geleefd, maar moet wel toegeven dat het anders is nu....smorgens geen streams meer op de achtergrond als je je huisie doet...en ja...khad ff die duitse stream aan vanmorgen, maar daar zit helemaal een zooitje gajes inquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mogguh![]()
zelfs in me droom zag ik Bart de streams uit "snappen"
ach is toch laatste keer moeten we maar denkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van.
Maar ja we blijven kijken hè
Tuurlijk als je vanaf het begin heb gekeken ken die laatste avond er ook nog wel bijquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:32 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van.
Maar ja we blijven kijken hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |