kostergerardquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Maver24 het volgende:
Wat is Gerard zijn echte twitter account
ken je de wie wat waar van hyves ? dat is het hele twitter meer niet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik leer via hier tenminste iets van Twitter, wat vind ik dat moeilijk, kan me niet voorstellen dat het echt leuk is
Ik zie ze ook niet gelijk duurt denk ff zooooooo druk nu daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Freule het volgende:
Ik zie mijn tweets niet ziet iemand ze wel?
wat was je naam ook alweer??quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:12 schreef Freule het volgende:
Ik zie mijn tweets niet ziet iemand ze wel?
klik even op home. en achter je tweet #sstnl zetten ( als het over sst gaat natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:14 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik zie ze ook niet gelijk duurt denk ff zooooooo druk nu daar
Ja kon je met hem verwachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
faalex heeft 1111 volgers en hij volgt zelf niemand terug
Tja hij is van adel hequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
Dan media traning geloof ik enzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Chanel5 het volgende:
Over 1 uurtje ofzo landen ze alweer in Nederland.
Hij weet niet zo goed hoe het moet denk ik. Of hij is nog steeds bij Gerard aanhet bbqenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
Schiphol zal afgeladen staan met fans, journalisten en natuurlijk Jan Heemskerk van Playboy...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Chanel5 het volgende:
Over 1 uurtje ofzo landen ze alweer in Nederland.
Gratis onderdakquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij weet niet zo goed hoe het moet denk ik. Of hij is nog steeds bij Gerard aanhet bbqen
Hopenlijk ligt ie zelf op die bbq..... alhoewel ik Gerard echt wel een beter stukkie vlees gun...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij weet niet zo goed hoe het moet denk ik. Of hij is nog steeds bij Gerard aanhet bbqen
Ik volg niemand van SST die niet terug volgt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan media traning geloof ik enzo
Maar Geer heeft WEL internet..Kan hij dan niet even zijn twitter bijhouden en vriendjes gaan volgen?quote:
De chihuahua's lusten ook wel watquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hopenlijk ligt ie zelf op die bbq..... alhoewel ik Gerard echt wel een beter stukkie vlees gun...
ik ga ook echt alex niet volgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik volg niemand van SST die niet terug volgt.
hopenlijk spreken ze jo aan over haar irri gewoonte overal ik ik ik bij te zeggenquote:
ja bahbah heeft al 2 x gelogeerd bij Gerardquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:18 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |