Hij mag onze deurbel nog niet aanrakenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou dat glimhoofd nog geen 3 uur in mn huis willen hebben
modellenwerk en promotiewerkquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand joanna eigenlijk wel eens horen vertellen wat zij vóór dat webwinkeltje qua werk deed? Ze heeft het er maar over dat ze altijd hard gewerkt heeft...
Idd, jezelf ff klem zuipen, misschien dat de uitzending dan wel leuk lijkt..quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Reksie1981 het volgende:
He lieverds,
Zijn ze al gespot op Schiphol?
Strax effe wat biertjes kopen voor het feest vanavond
dat is een heel leuke Chubby! Daar kan Madelief wel mee door een deur. Madelief is kieskeurig hoor,quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach mijn dochter heeft zo'n lief bulletje, Chubby genaamd
[ afbeelding ]
Ze houd de tent schoon en vangt centen bij de plee...quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand joanna eigenlijk wel eens horen vertellen wat zij vóór dat webwinkeltje qua werk deed? Ze heeft het er maar over dat ze altijd hard gewerkt heeft...
Oja, klopt.quote:
Mannenwc- kopjes wassen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze houd de tent schoon en vangt centen bij de plee...
nee weet ik niet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoi stab, weet jij waar deel 2 is gebleven en heb je plaaje al af ? (gekkenhuis)
hoe heet je daar ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
Kan iemand me helpen ? Heb op twitter #sstnl gedaan plus stem voor Karim maar dat komt niet op hun twitter te staan.
hij mag niet eens in mn straat komen * Stability vraagt straatverbod voor falex aanquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Hij mag onze deurbel nog niet aanraken
gelukkig drink ik nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Idd, jezelf ff klem zuipen, misschien dat de uitzending dan wel leuk lijkt..
oke geeft niet hoor, no pressure maar moet wel voor vrijdag klaarquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:41 schreef Stability het volgende:
[..]
nee weet ik niet?
ik ben er mee gestopt gisteravond, ik had geen inspiratie,of ideen..khad alleen dat ene plaatje die ik ook alweer weggegooid heb....dat heb je met photoshoppen he...de ene dag lukt niks, en de andere dag maak je ze achtermekaar...gisteren was dus zo'n dag dat het niet wilde...
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik totaal niet weet wat er gemaakt moet worden....
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef Freule het volgende:
[..]
Hij mag onze deurbel nog niet aanraken
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hij mag niet eens in mn straat komen * Stability vraagt straatverbod voor falex aan
Ik wilde nog wel 3 dagen bij je op de borrel komen..quote:
kom dan met ideen , moet ik alles nou weer zelf doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
oke geeft niet hoor, no pressure maar moet wel voor vrijdag klaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Freule het volgende:
[..]
![]()
Gerd Leers zou hem buiten Nederland moeten zetten.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Maver24 het volgende:
Nou mensies. Ik ga ff douchen en sporten. Ciao for now
Oh ja.
BUNGA BUNGA
Stem op Karim ---SMS Karim naar 5353
Ik zeg : DOEN
Latorssss
JAH!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Stability het volgende:
[..]
kom dan met ideen , moet ik alles nou weer zelf doen
de EU moet hem uit europa zetten gewoon..quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef Freule het volgende:
[..]
![]()
Gerd Leers zou hem buiten Nederland moeten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |