dat mag hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel 3 dagen bij je op de borrel komen..
Kunnen ze geen aarde verbod beginnen? Gewoon in een raketje de ruimte in schieten. Luielau mag hij meenemen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:44 schreef Stability het volgende:
[..]
de EU moet hem uit europa zetten gewoon..
nog beter ja ! weg met die glibbert en zn gedrochtquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kunnen ze geen aarde verbod beginnen? Gewoon in een raketje de ruimte in schieten. Luielau mag hij meenemen!
haha ik heb maar de radio aan gezet was te stil in huisquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht vanochtend zo weer lekker de stream aan![]()
nee dus...
Tis idd stil in huis zo zonder het gekwebbel (wat je soms liever uitzette)
Niet? Nou ja ze wachten natuurlijk op zijn terechte overwinning vanavondquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:46 schreef koffieleutjuh het volgende:
Nog geen rode broeken op schiphol hoor valt me weer tegen van de fans
Ga ik zo ook maar doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:47 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
haha ik heb maar de radio aan gezet was te stil in huis
Was al blij dat ik niet hoefde te werken in oranje straks gingen ze nog denken dat ik voor karim kwamquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niet? Nou ja ze wachten natuurlijk op zijn terechte overwinning vanavond
Het heeft ook zo zijn voordelen lolquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:48 schreef MargrietV het volgende:
ja en geen SL, regelrechte ramp, geen sprintje meer naar de pot... mag je eindelijk zonder Sl je behoefte doen en... wil het niet lukken!
die is van joquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef Freule het volgende:
deze is zojuist geland uit Portugal
[ afbeelding ]
Ik zal even een andere opzettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
moet die ava nu nog steeds of morgen eindelijk een andere
Ja het voordeel is dat mijn innerlijke Stem zegt, en nu lekker een Espresso en dat de Stem er geen zak meer tegen in te brengen heeft!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Het heeft ook zo zijn voordelen lol
Ow zijn dat wel alle koffers van Jo?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef Freule het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, wat een zooi heeft die Joanna weer bij zich.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:50 schreef Freule het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |