volgens mij is hij er gewoon nogquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef Freule het volgende:
[..]
ja bahbah heeft al 2 x gelogeerd bij Gerard
Het is hier ook onder profiel op te slaan. Dan krijg je een Twittertekentje boven je tekst.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
@Blackprincess: Als ik jou opzoek op twitter komen er een stuk of 6 tevoorschijn waaronder 1 met chinese tekens... Wil de echte opstaan?
Ik gooi vanavond die hele SSTgroep weg. Volgens mij heb ik alleen Fenneke dan nog maar over in mijn NLgroepquote:
komt nog.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bedankt!.
Flip heeft ook zijn eigen twitter neem ik aan?
Ligt er al een rode loper voor jo, en staan de stylisten en de make-up dames paraat?quote:
Geen idee, ik weet wel dat er een account is met 'basdebarman' .quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Bedankt!.
Flip heeft ook zijn eigen twitter neem ik aan?
wies dat????quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat er een account is met 'basdebarman' .
Mogguhquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen! Madelief doet een High Five voor Alle Fokkers en voor Segredo! Ze wil Segredo een mooi Nederlands Hondenleven toewensen!
flip, als barman, zijn alterego, remember?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
njaaaa maar ik lees eroverheen![]()
![]()
geintje ik weet dat je flip enzo steunt
Goede morgequote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
Goedemorgen! Madelief doet een High Five voor Alle Fokkers en voor Segredo! Ze wil Segredo een mooi Nederlands Hondenleven toewensen!
Heel liefquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef MargrietV het volgende:
Dan moet dat nu gelukt zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:22 schreef Blackprinces het volgende:
@Ireth Ik zie je tweets op je profiel
Als je tweet maakt effe #sstnl erbij zetten, komen ze op die pagina aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef Ireth het volgende:
Ik twitter me een breuk, maar heb geen idee of het goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |