quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef OPM het volgende:
speelfietsje voor op straat lijkt mij ook wel wat
Als het budget niet uitmaakt, waarom dan vragen? En een oplader heb je niet nodig wanneer je zo vaak rijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef sk888er het volgende:
Gel of natte accu? (Aprilia RSV mille)
Ik rij het hele jaar door, staat max anderhalve week stil.
We hebben hier wel opladers voor een natte accu maar niet voor een gel accu, budget maakt niet zoveel uit.
- Longnek power bars.quote:
En druppellader werkt op beide.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als het budget niet uitmaakt, waarom dan vragen? En een oplader heb je niet nodig wanneer je zo vaak rijd
Mn vorige accu is kapot gegaan en heb die paar keer op moeten laden met acculader (speciaal voor gekocht).quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als het budget niet uitmaakt, waarom dan vragen? En een oplader heb je niet nodig wanneer je zo vaak rijd
issie wheelieproof..daar gaat het omquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
- Longnek power bars.
- hyper suspension seat absorber.
- eet blaadjes
- 100% supper friction quatro compound rubber. Staat als een huisook in mul zand.
pimb hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor en achter een wheeliebar. I guess
Hij is een beetje scheef gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Hier is het mooi weer heur. Heb alweer wat rondjes erop zitten.
Morgen even de zijstandaard inkorten, die is een beetje te lang geworden doordat de motor wat omlaag is gezet.
En nog steeds geen valbeugel binnen.. 05-05 verstuurd...
Ik zie nog een paar mooie tandwielen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
yummie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga voor iets met 2 cilinders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef cageon2 het volgende:
Ook leuk:
KTM 620 uit 98
ff wielen + remmerij swappen en knallen.![]()
Maar betrouwbaarheid...
De XT600 vind ik minder mooi, maar wel meer betrouwbaar...
genaaid? Hij kwam niet opdagen tijdens de rijdersbriefing waar het haarfijn is uitgelegd....quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Net de WSBK races gekeken van afgelopen weekend.
Ubergaaf die Eugene Laverty! :}
En Biaggi is goed genaaid.
Genieten!
Ach, hij reed meer dan vijf seconden voor op de rest, had er geen voordeel bij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef cageon2 het volgende:
genaaid? Hij kwam niet opdagen tijdens de rijdersbriefing waar het haarfijn is uitgelegd....
kan die zichzelf wel de keizer vinden, maar regels zijn regels...
0.4 secs sneller die ronde en niet binnen de witte lijnen gebleven. De rukker...
Ga voor iets met 2 cil. erm... iets betaalbaarsquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie nog een paar mooie tandwielen.
[..]
Ga voor iets met 2 cilinders.
Een VX800 met hoog stuur heeft ook wel wat weg van een SM.
Maar het rijdt ook op de snelweg nog lekker door met 150 km/u comfortabel.(en meer onder de kont)
Beetje dat zitje verbouwen, teveel tupperware. Heeft potentieel met wat werk.
niet mee eens... als er geen asfalt was geweest had ie misschien onderuit gegaan omdat ie wel zijn best had gedaan om de bocht te halen... en idd geen voordeel van, maar het had ook geen probleem geweest als ie zich WEL aan de regels had gehouden, daarnaast, jezelf verremmen als je 5secs voorsprong hebt... hij begon dus weldegelijk druk te voelen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach, hij reed meer dan vijf seconden voor op de rest, had er geen voordeel bij.
En het was in Monza, die Italianen ritselen normaal toch wel wat onderling.
TLR gaat de bak van stuk lijkt het op... allemaal stampers die op zon fiets rijden...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Keeg.. budget 2,500 euro? Zag er laatst nog een TLR voor.
Maar het mag zeker niet te snel gaan op straat...
Druk weet ik niet, hij staat wel bekend om slecht op pitborden kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:30 schreef cageon2 het volgende:
niet mee eens... als er geen asfalt was geweest had ie misschien onderuit gegaan omdat ie wel zijn best had gedaan om de bocht te halen... en idd geen voordeel van, maar het had ook geen probleem geweest als ie zich WEL aan de regels had gehouden, daarnaast, jezelf verremmen als je 5secs voorsprong hebt... hij begon dus weldegelijk druk te voelen!
Ik ken het probeem niet, maar hoorde het de laatste tijd wel vaker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:30 schreef cageon2 het volgende:
TLR gaat de bak van stuk lijkt het op... allemaal stampers die op zon fiets rijden...
Best slordig idd, maar als je comfortabel rijd waarom verrem je je daar danquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Druk weet ik niet, hij staat wel bekend om slecht op pitborden kijken.
Want vijf seconden en opbouwend is comfortabel.
De laatste tijd maakt hij veel foutjes, vorige raceweekend ook niet echt clean.
(en dan moet hij de meest ervaren man vooraan zijn..)
Inderdaad echt respect!quote:Melandri ook makkelijk gepakt door Eugene.
En hoe Eugene zelfs de laatste ronde in de tweede race niet zomaar op kop wilde.
Geweldig.![]()
Ik ken het probleem ook niet echt hoor, maar lees het ook wel erg vaak... allemaal zo na 40k - 50k kilometers denk ik...quote:[..]
Ik ken het probeem niet, maar hoorde het de laatste tijd wel vaker.
Gevalletje wat op gaat spelen na circa tien jaar.
Parkinson.. wat doe ik hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:43 schreef cageon2 het volgende:
Best slordig idd, maar als je comfortabel rijd waarom verrem je je daar dan![]()
Zou die ouder worden?
Melandri voor gek gezet.quote:Inderad echt respect!
Die van mij had er bijna 60 opzitten, daarna twee jaar bereden door MasterP en daarna totalled door Tjokkepri. Wat een namen he.quote:Ik ken het probleem ook niet echt hoor, maar lees het ook wel erg vaak... allemaal zo na 40k - 50k kilometers denk ik...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
- Longnek power bars.
- hyper suspension seat absorber.
- eet blaadjes
- 100% supper friction quatro compound rubber. Staat als een huisook in mul zand.
Vanaf een exel sheet ehquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Bvvt komt alleen melden wat de status van het topic is
Wel weer uit je kont gekregen danquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:25 schreef ikookhier het volgende:
Proef ritje gemaakt op deze dame,Ze bleek een vibrator te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja vibreerde er zo weer uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel weer uit je kont gekregen dan
Dat jullie een sterke band mogen opbouwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
Gistermiddag besteld bij Rodamoto in Spanje, stond door een fout geregistreerd met 'land' Spain.
En komt nu binnen 24 uur al binnen.Hulde!
[ afbeelding ]
Ken ze al sinds 2005, maarrrr inderdaad gaat dit nieuwe bandje niet zo lang mee op het circuit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat jullie een sterke band mogen opbouwen(tadum tsss...)
Totdat hij op druppelen gaat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:53 schreef sk888er het volgende:
Omdat ik gister zo snel ben geholpen met mn accu vraag hier heb ik nog een klein vraagje![]()
Heb dus een gelaccu gekocht voor mn motor, deze doet het gewoon. Heb gelijk bij die accushop ook een accu voor mn buggy gehaald maar dit is dus gewoon een loodaccu. Die eigenaar heeft dus gezegd dat ik deze 2 uur moet laten staan en vervolgen aan de acculader moet hangen, maar hij is dus vergeten te zeggen hoelang (kwam ik thuis pas achter).
Iemand enig idee hoelang ik deze aan de acculader moet hangen? Het is een 12 volt 9 ampere accu en mn lader is een druppel lader icm een gewone lader (schakelt van het volladen automatisch over op druppelen).
ik was optijd thuis dus maar even langs de brommerboer gereden en die heeft ze erop gelegdquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Anne het volgende:
Hey joh, je kreeg ze morgen toch pas? Vervroegd?
Verschil van dag en nacht, elke keer weer tof als je nieuwe rubbers hebtquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef densmee het volgende:
Wow ik wist dat ik vierkante banden had, maar met nieuwe banden kan ik ook weer door de bocht
ik rijd vaak alleen, ik heb geen geduld om op andere te wachten. maar ook wel een collega en met de rijinstructeur kan ik meerijden als ik zin heb die doet zo ongeveer elke zondag een dagtocht naar limburg incluis de mergellandroutequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
Nice. Maak je trouwens toertochtjes alleen of heb je ook nog vrienden/familie/kennissen/boeren daar die ook brommert rijden?
Elke zondag (ongeveer) hetzelfde ritjequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ik rijd vaak alleen, ik heb geen geduld om op andere te wachten. maar ook wel een collega en met de rijinstructeur kan ik meerijden als ik zin heb die doet zo ongeveer elke zondag een dagtocht naar limburg incluis de mergellandroute
maar wel elke zondag 400 euro binnenharkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Elke zondag (ongeveer) hetzelfde ritje. Booooring.
Ik heb ook nog beloofd om een ritje naar het zuiden van Limburg te maken (zou ik eigenlijk al doen bij het behalen van mijn autorijbewijs)
Owwww, ik dacht dat ie het voor zijn lol deed. Dan is het een ander verhaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
maar wel elke zondag 400 euro binnenharken
hij rijdt dan met 2 lessers a ¤250,-
dus voor 50 euro aan peut en nog een keer 50 euro aan eten tussen de middag
Inderdaad, en wat maakt het dan nog uit dat het weekend dan op vrijdag en zaterdag is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht dat ie het voor zijn lol deed. Dan is het een ander verhaal.
Ja want rijden met de VX is geen motorrijden...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Geerd het volgende:
Nou blokje is geregeld, binnenkort weer motorrijden
Ik mis wat stevigheid tussen de benenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja want rijden met de VX is geen motorrijden...
Zo weer even aan die fokking onderpoten verder.
Krijg ze niet uit de buitenpoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
ja ik heb al op verschillende gsxr's gezeten en ze voelden naar mijn weten wel goed maar mijn vraag is dus ,hebben andere iets wat langere mensen goede ervaringen met gsxr'en ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Begin met proefzitten bij wat motorzaken. Of lees eens een keer de OP, daar staat een hele mooie link in
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:19 schreef Geerd het volgende:
Ik mis wat stevigheid tussen de benen![]()
Voorkant is nogal gevoelig voor hobbeltjes etcMisschien ff een bus in je vorkpoten stoppen boven de veren, wordt de veervoorspanning harder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ding stuurt best.![]()
kun je geen opvouwbare werkplaatskraan achterop binden dan kun je hem zelf weer recht zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:38 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je motor moe is en er maar bij gaat liggen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja, jullie mogen me zachtjes uitlachen.
Die zit er nog niet eens opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maaruhm die valbeugel had je toch ook wel op een andere manier kunnen testen?
Ja, dat oprapen was een klein probleempjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef BazzieK het volgende:
En dan vooral niet oprapen maar foto's maken
dat is klote dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef Anne het volgende:
Misschien wel, maar ik heb even niet zoveel kracht in mijn rechterbeen. Beetje gekneusde spier/pees in mijn knie.
Als het goed is gaan we, SD en ik, (over)morgen even oefenen.
gaaf, keep me posted! Ik zit dan op Mettetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef OPM het volgende:
moto is zo goed als geprepd voor donderdag..stond der lekker bijheb der zin an
wil ik ook nog es heenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gaaf, keep me posted! Ik zit dan op Mettet
Oh jullie hebben avatars gewisseldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat oprapen was een klein probleempje.
Nee, gewoon dagje ervoor dr heen, knallen en weer terug..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef OPM het volgende:
[..]
wil ik ook nog es heenmaar is meteen dan n weekendje weg..?
quote:heb jij whatmessenger? maar dat ontvang ik niet in belgie, zet ik data uit
Zien er toch wel dik uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef OPM het volgende:
oja toch maar neue cheapo's gekocht
niet eens FLM's
Woensdag ben ik vrij, inplaats van de dag voor het rijden stress+overwerken (dag vrij compenserenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef OPM het volgende:
moto is zo goed als geprepd voor donderdag..stond der lekker bijheb der zin an
is zon 3 uur rijden? dan is zon tent wel handig, gewoon op de paddock slapen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon dagje ervoor dr heen, knallen en weer terug..
24ste is er nog plek bij racecracks. sowieso genoeg ruimte op de baan
hehe oja is weer over de grens ja..quote:[..]Ja
achja en ze zaten het beste, tussen deze en de FLM'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zien er toch wel dik uit.
Welke groep rij jij donderdag?
gas + rem rechtsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef OPM het volgende:
[..]
achja en ze zaten het beste, tussen deze en de FLM'svind t gewoon niet waard om er 300 pleuroosj aan uit te geven
groepje 3is ws te snel voor de 1e keer op die racer
Nou ja deze keer heb je wel vijf groepenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef OPM het volgende:
achja en ze zaten het beste, tussen deze en de FLM'svind t gewoon niet waard om er 300 pleuroosj aan uit te geven
groepje 3is ws te snel voor de 1e keer op die racer
Misschien nog wel meer, weet t niet pcies meer, iig eindje rijden iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef OPM het volgende:
[..]
is zon 3 uur rijden? dan is zon tent wel handig, gewoon op de paddock slapen.
quote:[..]
hehe oja is weer over de grens ja..
ja fhuk andere organisatie, alles is andersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja deze keer heb je wel vijf groepenen ik rij ook in drie.
Ik zou nog wel een shake down doen OPM.
Kentekenplaatje lenen..
SC'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ooeeh![]()
kickuh!
Goede plakkerts dr onder?
koel, zal t onthoudenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Misschien nog wel meer, weet t niet pcies meer, iig eindje rijden idd
Idd, me pa gaat in de bus pitten, ik in een tent. Heb eventueel ook nog wel een klein koepeltentje voor je
[..]
top!quote:
fetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef cageon2 het volgende:
[..]
top!![]()
vorige keer reed ik op SC2 voor en SC3 achter, maar kwam nog (lang?) geen grip te kort achter met die SC3.
Heb ook SC0 en SC1, erg zacht
Ja vier sessies is wel een bummer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:42 schreef OPM het volgende:
ja fhuk andere organisatie, alles is andershebben nu 4x25 of wat? had Alex gemaild wrom we maar 4 sessies hadden
Andersom lijkt mij lastiger.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef cageon2 het volgende:
vorige keer reed ik op SC2 voor en SC3 achter, maar kwam nog (lang?) geen grip te kort achter met die SC3.
idd..ze roepen al dagen dat het gaat regenen, dat moet er toch n keer uitkomen..zul je net zienquote:
waarom lijkt je dat lastigerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja vier sessies is wel een bummer.En het moet wel droog blijven.
[..]
Andersom lijkt mij lastiger.
je hebt toch regen rubberquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef OPM het volgende:
[..]
idd..ze roepen al dagen dat het gaat regenen, dat moet er toch n keer uitkomen..zul je net zien
JP homo
Gok SC2 achter en SC2 of SC1 voor, dat is meest gebruikelijk..quote:
Een hardere band voor dan achter.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef cageon2 het volgende:
je hebt toch regen rubber![]()
Is ook leuk![]()
omleidingen als je op kop ligt alleen wat minder![]()
[ afbeelding ]
Zit te popelen om het weer inelkaar te zettenquote:
The Suzuki VX800 has been developed as a new generation motorcycle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was hier laatst bij een KTM dealer binnen, zag de prijzen en begon per direkt te twijfelen of KTM iets voor mij is, jezus wat een geldklopperijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woepsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug, met tien minuten weer naar een verjaardag.![]()
Iemand anders van het VX800 forum kwam gisteren een trekker tegen in een blinde bocht.
[ afbeelding ]
Motortje doet het nog.
Hardrijden op de openbare weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
WoepsPas ook een filmpje gezien van een R1 of R6 ofzo die een auto inhaald en met hoge snelheid rechtdoor een weiland in springt
![]()
Maar je crosst er nog lekker mee door.quote:Vanavond gratis achterbokje ophalenSchade laten taxeren moet nog even wachten aangezien ik het schaderapport eerst zelf moet betalen. (wil schade zelf "maken" )
8!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef Anne het volgende:
En zojuist ook maar meteen even 8 zwarte knippers besteld voor beide motors.
Hmm de boetes zijn dus niet meegegaan met de euro.quote:Op zondag 15 mei 2011 04:10 schreef Geerd het volgende:
Anders twittert iemand over je![]()
geluk ouwe, ik mocht uitstappen van de conducteur in putten. Nu weer 30 min wachten pfoee.
de conducteur zei: je hebt geluk want er is in ermelo net een controleteam opgestapt en die hadden je wel 35euro gegeven.
Mja vorig jaar had ik het meeste moeite met de Veenslang. (als ik het goed heb)quote:Op zondag 15 mei 2011 09:55 schreef OPM het volgende:
je kent de baan nu tog wel
is wel lekker insturen bij .45 ja![]()
bij 1.11 trouwes ook
op 0.45, waar is dat? is amper te herkennen voor mijquote:Op zondag 15 mei 2011 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste filmpje wat ik toevallig zie van Assen, zit niet de baan te bestuderen ofzo..
Maar dat insturen bij 0.45.. daar leer ik wel van.
Vorig jaar was dat voor mij maar ene bocht met een flauw stukje.
[ afbeelding ]
Geblesseerd, op de Contimotions en zonder conditie.
Magnifiek gereden man.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef cageon2 het volgende:
de ruskenhoek zoals jullie m gaan rijden:
De baan is nog hetzelfde als vorig jaar voor jullie.De nieuwe ruskenhoek word alleen gereden met races
Ik zat eerst nog te twijfelen om mijn vader ook te vragen voor die knippers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
8!!
Vorig jaar ook gehad.. tien banden.(auto,motor x2, fiets
)
En Motorbandenmarkt.nl mij zo slecht behandelen onlangs bij de 'oude' Power One voorband.
Gelijk nu ergens anders besteld. Scheelde wel een heel tientje.
Ja dat vind je al snel van jezelf. Ziet er gewoon retesnel en strak uit.quote:
Ze hadden me nog veel meer banden kunnen leveren, maar ja je weet pas wie je vrienden zijn als er problemen komen. Service is alles. Was toen voor de quad ook nog in de markt voor banden.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:38 schreef Anne het volgende:
Ik zat eerst nog te twijfelen om mijn vader ook te vragen voor die knippers.
Dan had ik er 12 besteld.
Klaag nog wat meer hiero en je krijgt dadelijk gratis een setje. Google vindt alles.
Dat dus.quote:
In de hoek.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Staat een brommer onder het zeiltje, enige wat je op de foto ziet dat weg moet is 1 fiets
Heet dat geen cuppen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef cageon2 het volgende:
met tevreden zijn word je niet sneller![]()
@WB Die opstaande rand is vrij normaal
auto- én motorbandenmarkt (zelfde toko) zijn lekker goedkoop, TOTdat.. er iets mis gaat, de service is daar echt beroerd, krijg je een duitse trol aan de foon die eignlijk niks begrijpt van wat je wilt, retourzendingen worden niet opgehaald, geld wordt anderhalve maand en 12 mailtjes later teruggestort, wederom verkeerde of belachelijk late leveringen, need I go on?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja dat vind je al snel van jezelf. Ziet er gewoon retesnel en strak uit.
[..]
Ze hadden me nog veel meer banden kunnen leveren, maar ja je weet pas wie je vrienden zijn als er problemen komen. Service is alles. Was toen voor de quad ook nog in de markt voor banden.
En de vier banden van dinnetje ga ik daar ook niet bestellen.
Moet ik nog even doorgaan voor Google?(olie is er bijna niets bij .. grootverbruiker
)
Ik heb net nog knippers gevonden van de SZR660, passen heul mooi op de VX800.
Taartscheppie er nog af, middenbok. Wordt nog wat.
[..]
Dat dus.![]()
[..]
In de hoek.Pass mij even een voorwiel en knappe remschijf.
Precies!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
GS deed het nog prima met 180 door een bocht vanmiddag. Niks geen last van die lekke keerringen!![]()
Behalve als je wilt remmen
I have to agree.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
auto- én motorbandenmarkt (zelfde toko) zijn lekker goedkoop, TOTdat.. er iets mis gaat, de service is daar echt beroerd, krijg je een duitse trol aan de foon die eignlijk niks begrijpt van wat je wilt, retourzendingen worden niet opgehaald, geld wordt anderhalve maand en 12 mailtjes later teruggestort, wederom verkeerde of belachelijk late leveringen, need I go on?![]()
Bagger²
met mijn vriendin, naar het werk af en toe.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja. Wil je nog serieus op de weg rijden?
heeft bij mij wel gewerkt.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zit steeds serieuzer te denken om mijn kicks ergens anders uit te halen...Misschien dat men rijgedrag dan genoeg verbeterd
Nietesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gevalletje afsnijden door SuperSic.
[ afbeelding ]
pedro was te laatquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gevalletje afsnijden door SuperSic.
[ afbeelding ]
Ja ik ben het ook niet eens met alle Pedrosa fans worldwide.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:23 schreef OPM het volgende:
pedro was te laat
welke groep rijd jij donderdag nou? zit in 3 volgens mij..
Hier ook nog..quote:
Ha! Nog een expert. Allemaal dezelfde mening.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef koffiekoekje het volgende:
NietesEn Pedrosa zat naast de ideale lijn
iddquote:
ojaquote:(hadden we al besproken
)
nee wordt kurkdroog en knetterswermquote:
schijnt beter te zijn voor je tijdenquote:hoop een keer op een relaxte dag vooraf.
Ze lullen bij ons alleen over voetballen.quote:
Dan zien we mekaar wel op de baan.quote:oja![]()
Knetterswarm wordt het toch wel. Onder de helm.quote:nee wordt kurkdroog en knetterswerm![]()
![]()
Jij dus niet...quote:schijnt beter te zijn voor je tijden
Been there (TL1000R).. vorig jaar maar wat meer loctite gebruikt @ZX-10R.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef cageon2 het volgende:
anders breekt een van de boutjes af die de veren onder druk zetten van de koppeling...
en dat terwijl je m met 12N/M aan t vast zetten bent![]()
gelukkig er zonder problemen uit kunnen krijgen, gelijk allemaal maar vervangen... toch kut, om kwart over 8 's avonds en morgen moeten we weg
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef cageon2 het volgende:
We hebben daarom ook 2 moment sleutels een grote en een kleine![]()
simoncelli zet m rechtop puur omdat hij te vroeg instuurde met te hoge snelheid.... Pedrosa had m kunnen halen had simoncelli dat niet gedaan...
http://www.sport1.nl/vide(...)rosa-simoncelli.html
Tuuuukelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef cageon2 het volgende:
Mag ik dat een keer lenen om uit te proberen ?![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef cageon2 het volgende:
Helaas, sinds ik werk heb ik meer geld dan tijd lijkt het op![]()
Zo erg zelfs dat ik overweg het blok van de KTM gewoon weg te brengen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen het internet was wel even defect.![]()
yehquote:
wie rijdt er dan ook op pp'squote:Knetterswarm wordt het toch wel. Onder de helm.![]()
Keertje met Pimber en euh.. Hicham met 29 graden gereden. Was ook nie fijn nie.![]()
De Pilot Powers smolten wel vanzelf op de baan bij een slome rijstijl.![]()
stap zo weer in de 4wieler om achteraan te sluitenquote:Jij dus niet...
ach we hebben mr 4 sessiesquote:Ben wel matig in conditie, maar heb nog even om beter te worden.
Al is sleutelen niet echt prettig voor de rug..
welkom in het echte levenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef cageon2 het volgende:
Helaas, sinds ik werk heb ik meer geld dan tijd lijkt het op![]()
Zo erg zelfs dat ik overweg het blok van de KTM gewoon weg te brengen...
Simon richt zich op omdat er een klaphark tegen zijn been aanrijdt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef cageon2 het volgende:
We hebben daarom ook 2 moment sleutels een grote en een kleine![]()
simoncelli zet m rechtop puur omdat hij te vroeg instuurde met te hoge snelheid.... Pedrosa had m kunnen halen had simoncelli dat niet gedaan...
http://www.sport1.nl/vide(...)rosa-simoncelli.html
quote:
Ben echt brak.quote:ach we hebben mr 4 sessiesen vh fietsen is bij mij ook niet veel gekomen lately...zien t wel, belooft lekker dagje te worden
Ja zo confronterend wilde ik het niet zeggen..quote:
Wrong! Uitleg met plaatje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Simon richt zich op omdat er een klaphark tegen zijn been aanrijdt.
Ik moest dat ff Googlen.quote:
Ik zei dit iig:quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:03 schreef jesperrrrsss het volgende:
nog gefeliciteerd met de mensen die voor iets geslaagd zijn.
p.s ik had een vraagje: ik ben van plan om een leren pak te kopen
namelijk (2 delig pak)
[ afbeelding ]
maar dit werd mij af geraden (door andere kennisen die motorrijden) omdat wit leer moeilijk schoon is te houden of na 1 jaar al geel verkleurd is.
is dit waar?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:07 schreef Anne het volgende:
Ligt aan het leer en aan het verfbad wat ie heeft gehad. Verkleuren kan, vies en korrelig worden ook.
Sowieso moet je het heel veel gaan schoonmaken en invetten, wil je het mooi houden.
Ik zou voor iets anders gaan. Maar dat komt omdat ik er het geduld niet voor zou hebben.
Wat ist met de schouder? Ook gevallen als Pedrosa?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ruk, zal onder het mes moeten voor mijn schouder
Waarom zou het geel worden? En of het een gedoe is ligt volledig aan jezelfquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef jesperrrrsss het volgende:
bedankt Anne!![]()
ik zou het inderdaad graag willen weten of er nog meer mensen hier zijn die witte pakken hebben en of het een heel gedoe is om die pakken schoon te houden en er voor zorgen dan ze niet geel worden.
alvast bedankt
zonder kenteken..quote:
weer is goed, dag vrij om alles in orde te maken..no excusesquote:Ben echt brak.
Gisteren twee collega's ziek en twee vrij. Volgens mij zijn ze mijn vrije dag ook vergeten.
Nog maar een bakkie, en dan de schuur in. Achterwiel wordt ws gelijk kutten in het uppie.
[..]
Volgens mij door zon/daglicht. Maar goed... dat ligt ook gewoon aan de kwaliteit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarom zou het geel worden? En of het een gedoe is ligt volledig aan jezelf
En als je het schoon wild houden moet je em niet gebruiken. Schoon maken kan met leder zeep. of groene zeep. Of gewoon niet en een keer door de regen rijden en tevreden zijn met wat spikkels.
Veel playzierquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:24 schreef OPM het volgende:
[..]
zonder kenteken..![]()
[..]
weer is goed, dag vrij om alles in orde te maken..no excuses
om wat minder brakkig te zijn morgen, vertrekken wij vanavondthx Cageon voor de koepel
Ander soort valquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat ist met de schouder? Ook gevallen als Pedrosa?
Mijn pak is na vijf jaar niet minder wit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef jesperrrrsss het volgende:
bedankt Anne!![]()
ik zou het inderdaad graag willen weten of er nog meer mensen hier zijn die witte pakken hebben en of het een heel gedoe is om die pakken schoon te houden en er voor zorgen dan ze niet geel worden.
alvast bedankt
quote:
No excusesquote:weer is goed, dag vrij om alles in orde te maken..no excuses
om wat minder brakkig te zijn morgen, vertrekken wij vanavondthx Cageon voor de koepel
Das een goede tip inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Gawaine het volgende:
Noteert "volgende week niet in de ardennen komen"
tot de wielen blokkerenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Maharbal het volgende:
Is er overigens iemand die mij kan vertellen hoe je nou precies test hoe ver je kunt remmen zonder ABS? (uiteraard zonder plat op je bek te gaan).
Ik heb er nog steeds vrij weinig gevoel voor, en voor m'n gevoel denk ik veel te vroeg 'ik kan niet harder remmen'.
Bedrijven terreintje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Maharbal het volgende:
Is er overigens iemand die mij kan vertellen hoe je nou precies test hoe ver je kunt remmen zonder ABS? (uiteraard zonder plat op je bek te gaan).
Ik heb er nog steeds vrij weinig gevoel voor, en voor m'n gevoel denk ik veel te vroeg 'ik kan niet harder remmen'.
die 1200 rijd ook op een rotonde of weet ik het waar onder je weg als je ook maar een beetje teveel benzine in cilinders gietquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met de motor van zijn baaswordt t wel meteen de laatste keer dat hij em mag lenen
Met angst wordt het idd nooit watquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
die 1200 rijd ook op een rotonde of weet ik het waar onder je weg als je ook maar een beetje teveel benzine in cilinders giet
WB heeft geen zonnebril. Alleen smilies.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik mis de zonnebril van een eckte baasz.
Ah, ik was in de veronderstelling dat dat ding per definitie onder je wegschuift als het voorwiel blokkeert, maar kennelijk heb je nog iets speling.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet als je het goed doetAls je pech hebt laat je de rem niet op tijd los en ga je wel op je snuffert als het wiel weg schiet
Ghehe. Als ik op dat ding val maakt 't vrij weinig uit, zolang er alleen maar materiële schade is. Het blijven gebruikersvoorwerpen he, die ook nog eens verzekerd zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met de motor van zijn baaswordt t wel meteen de laatste keer dat hij em mag lenen
Ook dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
die 1200 rijd ook op een rotonde of weet ik het waar onder je weg als je ook maar een beetje teveel benzine in cilinders giet
Vertel mij watquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
Soms wel.. soms niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef Maharbal het volgende:
Ah, ik was in de veronderstelling dat dat ding per definitie onder je wegschuift als het voorwiel blokkeert, maar kennelijk heb je nog iets speling.
Jupquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms wel.. soms niet.
Pas nog een lekker gestuiter gehad bij een stoplicht waar de auto voor me ineens stopte voor geel , terwijl ik net gas gafTikje rem minder + uitwijken.
Had heel anders (jaartjes geleden
) kunnen aflopen.
Fakking hell wat vliegt de tijd.Ben klaar, op de was uit de droger na.
Vijf uurtjes maffen en racennnn.
Goed om te weten dat je iets speling hebt dan...ietsquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms wel.. soms niet.
Pas nog een lekker gestuiter gehad bij een stoplicht waar de auto voor me ineens stopte voor geel , terwijl ik net gas gafTikje rem minder + uitwijken.
Had heel anders (jaartjes geleden
) kunnen aflopen.
Fakking hell wat vliegt de tijd.Ben klaar, op de was uit de droger na.
Vijf uurtjes maffen en racennnn.
Wow, Gawaine is er nog altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Gawaine het volgende:
Noteert "volgende week niet in de ardennen komen"
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef Gawaine het volgende:
Zelfde kleur als de rollator van m'n schoonmoeder
Hier in het oosten doen ze dat nogquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef ikookhier het volgende:
Is die diender je olie aan het verversen Geerd ?
nee maar van een 600 lesmotortje naar een 1200 is toch wel even oplettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met angst wordt het idd nooit wat
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef densmee het volgende:
[..]
nee maar van een 600 lesmotortje naar een 1200 is toch wel even opletten
Cc's alleen zeggen niks. Het gaat om het totale plaatje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef densmee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef densmee het volgende:
[..]
Nicequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hier in het oosten doen ze dat nog
niet overdrijvenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
Ja hoor ik rij nog steedsquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:39 schreef bwt het volgende:
[..]
Wow, Gawaine is er nog altijd.
Rij je nog? (op rap tempo?)
Vorige sneaky post had ik niet eens gezien.
[..]
Wat, waar en wanneer ?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WB heeft geen zonnebril. Alleen smilies.![]()
Kut assen.![]()
Ga nu ff alle spullen bij elkaar rapen en tanken, moet voor 1/2 6 morgenochtend weg.
Zal Ondeugend nog even de groeten doen.
fair enough!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De genoemde "te" komt nog niet in de buurt van de echte "te"
vooruit!quote:
nicequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:35 schreef cageon2 het volgende:
[..]
vooruit!![]()
Flink lopen knallen en de hele dag een glijdend achterwiel gehad.![]()
Feels good!
toen van de SC3 (wat hardere compound) naar een compound gegaan die wat zachter was en dat hielp wel aardig.
quote:
Niet geheel onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:48 schreef OPM het volgende:
[..]![]()
WB stond ergens verderop de paddock, kwam na zijn 1e sessie erbij met zen 10er..die zorgde ervoor dat de koppen zijn kant op draaide..
Maar - waarmee dan?quote:
Gefeliciteerd. Ik ben precies 3 jaar jongerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dank jullietoch nog maar mooi 22 geworden
En dat met mijn rijstijl
![]()
dat is letterlijk glimmende kant onderquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:16 schreef OPM het volgende:
tis n paar keer stil gelegd gisteren op Assen..
[ afbeelding ]
Zal wel door die pleuris regen komen..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:48 schreef OPM het volgende:
![]()
WB stond ergens verderop de paddock, kwam na zijn 1e sessie erbij met zen 10er..die zorgde ervoor dat de koppen zijn kant op draaide..
Ik ken geen Floris.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef cageon2 het volgende:
jammer WB dat je zoveel nat heb gehad... op die ene foto zie je nog net Floris op de foto staan met zijn 600RR![]()
Ziet er wel goed uit
Nee wit/blauwe 600RR, 2005 model.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ken geen Floris.(die rode?) Maar de hele ZAC zat dus in Mettet?
ow, beetje laat. Jij ook (nog) gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:18 schreef ArnosL het volgende:
Dank voor de felicitaties![]()
Dat circuitrijden ziet er wel gaaf uit, als ik geld heb ook een keer doen
nee joh, is niks anquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:18 schreef ArnosL het volgende:
Dank voor de felicitaties![]()
Dat circuitrijden ziet er wel gaaf uit, als ik geld heb ook een keer doen
niet zo bescheiden, die valsheidquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal wel door die pleuris regen komen..
dat zekerquote:Bedankt voor de pics, is al weer wat minder toer dan vorig jaar..
blijf t toch leip vinden, met die sc's de natte baan op..quote:Uit het dagboek van 'een racer'.![]()
fette battlequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef cageon2 het volgende:
daar was de strijd niet minder om
[ afbeelding ]
Zolder is een stuk minder prijzig..tis wel addictivequote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja lijkt mij ook... Maar duur enzoMisschien over 3 jaar als ik een goede baan heb. Ik probeer het circuit eigenlijk zo lang mogelijk uit te stellen want ik weet dat als ik het gedaan heb, ik helemaal verpest ben.
Zie hem danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:59 schreef OPM het volgende:
[..]
Zolder is een stuk minder prijzig..tis wel addictive
K nog eentje dann..
[ afbeelding ]
Dacht ff dat je zo het taluud af reedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |