ik was optijd thuis dus maar even langs de brommerboer gereden en die heeft ze erop gelegdquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Anne het volgende:
Hey joh, je kreeg ze morgen toch pas? Vervroegd?
Verschil van dag en nacht, elke keer weer tof als je nieuwe rubbers hebtquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef densmee het volgende:
Wow ik wist dat ik vierkante banden had, maar met nieuwe banden kan ik ook weer door de bocht
ik rijd vaak alleen, ik heb geen geduld om op andere te wachten. maar ook wel een collega en met de rijinstructeur kan ik meerijden als ik zin heb die doet zo ongeveer elke zondag een dagtocht naar limburg incluis de mergellandroutequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
Nice. Maak je trouwens toertochtjes alleen of heb je ook nog vrienden/familie/kennissen/boeren daar die ook brommert rijden?
Elke zondag (ongeveer) hetzelfde ritjequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ik rijd vaak alleen, ik heb geen geduld om op andere te wachten. maar ook wel een collega en met de rijinstructeur kan ik meerijden als ik zin heb die doet zo ongeveer elke zondag een dagtocht naar limburg incluis de mergellandroute
maar wel elke zondag 400 euro binnenharkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Elke zondag (ongeveer) hetzelfde ritje. Booooring.
Ik heb ook nog beloofd om een ritje naar het zuiden van Limburg te maken (zou ik eigenlijk al doen bij het behalen van mijn autorijbewijs)
Owwww, ik dacht dat ie het voor zijn lol deed. Dan is het een ander verhaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
maar wel elke zondag 400 euro binnenharken
hij rijdt dan met 2 lessers a ¤250,-
dus voor 50 euro aan peut en nog een keer 50 euro aan eten tussen de middag
Inderdaad, en wat maakt het dan nog uit dat het weekend dan op vrijdag en zaterdag is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht dat ie het voor zijn lol deed. Dan is het een ander verhaal.
Ja want rijden met de VX is geen motorrijden...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Geerd het volgende:
Nou blokje is geregeld, binnenkort weer motorrijden
Ik mis wat stevigheid tussen de benenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja want rijden met de VX is geen motorrijden...
Zo weer even aan die fokking onderpoten verder.
Krijg ze niet uit de buitenpoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik heb al op verschillende gsxr's gezeten en ze voelden naar mijn weten wel goed maar mijn vraag is dus ,hebben andere iets wat langere mensen goede ervaringen met gsxr'en ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Begin met proefzitten bij wat motorzaken. Of lees eens een keer de OP, daar staat een hele mooie link in
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:19 schreef Geerd het volgende:
Ik mis wat stevigheid tussen de benen![]()
Voorkant is nogal gevoelig voor hobbeltjes etcMisschien ff een bus in je vorkpoten stoppen boven de veren, wordt de veervoorspanning harder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ding stuurt best.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |