quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:49 schreef OPM het volgende:
speelfietsje voor op straat lijkt mij ook wel wat
Als het budget niet uitmaakt, waarom dan vragen? En een oplader heb je niet nodig wanneer je zo vaak rijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef sk888er het volgende:
Gel of natte accu? (Aprilia RSV mille)
Ik rij het hele jaar door, staat max anderhalve week stil.
We hebben hier wel opladers voor een natte accu maar niet voor een gel accu, budget maakt niet zoveel uit.
- Longnek power bars.quote:
En druppellader werkt op beide.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als het budget niet uitmaakt, waarom dan vragen? En een oplader heb je niet nodig wanneer je zo vaak rijd
Mn vorige accu is kapot gegaan en heb die paar keer op moeten laden met acculader (speciaal voor gekocht).quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Als het budget niet uitmaakt, waarom dan vragen? En een oplader heb je niet nodig wanneer je zo vaak rijd
issie wheelieproof..daar gaat het omquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
- Longnek power bars.
- hyper suspension seat absorber.
- eet blaadjes
- 100% supper friction quatro compound rubber. Staat als een huisook in mul zand.
pimb hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor en achter een wheeliebar. I guess
Hij is een beetje scheef gewordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Hier is het mooi weer heur. Heb alweer wat rondjes erop zitten.
Morgen even de zijstandaard inkorten, die is een beetje te lang geworden doordat de motor wat omlaag is gezet.
En nog steeds geen valbeugel binnen.. 05-05 verstuurd...
Ik zie nog een paar mooie tandwielen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
yummie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga voor iets met 2 cilinders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:54 schreef cageon2 het volgende:
Ook leuk:
KTM 620 uit 98
ff wielen + remmerij swappen en knallen.![]()
Maar betrouwbaarheid...
De XT600 vind ik minder mooi, maar wel meer betrouwbaar...
genaaid? Hij kwam niet opdagen tijdens de rijdersbriefing waar het haarfijn is uitgelegd....quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Net de WSBK races gekeken van afgelopen weekend.
Ubergaaf die Eugene Laverty! :}
En Biaggi is goed genaaid.
Genieten!
Ach, hij reed meer dan vijf seconden voor op de rest, had er geen voordeel bij.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:26 schreef cageon2 het volgende:
genaaid? Hij kwam niet opdagen tijdens de rijdersbriefing waar het haarfijn is uitgelegd....
kan die zichzelf wel de keizer vinden, maar regels zijn regels...
0.4 secs sneller die ronde en niet binnen de witte lijnen gebleven. De rukker...
Ga voor iets met 2 cil. erm... iets betaalbaarsquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zie nog een paar mooie tandwielen.
[..]
Ga voor iets met 2 cilinders.
Een VX800 met hoog stuur heeft ook wel wat weg van een SM.
Maar het rijdt ook op de snelweg nog lekker door met 150 km/u comfortabel.(en meer onder de kont)
Beetje dat zitje verbouwen, teveel tupperware. Heeft potentieel met wat werk.
niet mee eens... als er geen asfalt was geweest had ie misschien onderuit gegaan omdat ie wel zijn best had gedaan om de bocht te halen... en idd geen voordeel van, maar het had ook geen probleem geweest als ie zich WEL aan de regels had gehouden, daarnaast, jezelf verremmen als je 5secs voorsprong hebt... hij begon dus weldegelijk druk te voelen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach, hij reed meer dan vijf seconden voor op de rest, had er geen voordeel bij.
En het was in Monza, die Italianen ritselen normaal toch wel wat onderling.
TLR gaat de bak van stuk lijkt het op... allemaal stampers die op zon fiets rijden...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
Keeg.. budget 2,500 euro? Zag er laatst nog een TLR voor.
Maar het mag zeker niet te snel gaan op straat...
Druk weet ik niet, hij staat wel bekend om slecht op pitborden kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:30 schreef cageon2 het volgende:
niet mee eens... als er geen asfalt was geweest had ie misschien onderuit gegaan omdat ie wel zijn best had gedaan om de bocht te halen... en idd geen voordeel van, maar het had ook geen probleem geweest als ie zich WEL aan de regels had gehouden, daarnaast, jezelf verremmen als je 5secs voorsprong hebt... hij begon dus weldegelijk druk te voelen!
Ik ken het probeem niet, maar hoorde het de laatste tijd wel vaker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:30 schreef cageon2 het volgende:
TLR gaat de bak van stuk lijkt het op... allemaal stampers die op zon fiets rijden...
Best slordig idd, maar als je comfortabel rijd waarom verrem je je daar danquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Druk weet ik niet, hij staat wel bekend om slecht op pitborden kijken.
Want vijf seconden en opbouwend is comfortabel.
De laatste tijd maakt hij veel foutjes, vorige raceweekend ook niet echt clean.
(en dan moet hij de meest ervaren man vooraan zijn..)
Inderdaad echt respect!quote:Melandri ook makkelijk gepakt door Eugene.
En hoe Eugene zelfs de laatste ronde in de tweede race niet zomaar op kop wilde.
Geweldig.![]()
Ik ken het probleem ook niet echt hoor, maar lees het ook wel erg vaak... allemaal zo na 40k - 50k kilometers denk ik...quote:[..]
Ik ken het probeem niet, maar hoorde het de laatste tijd wel vaker.
Gevalletje wat op gaat spelen na circa tien jaar.
Parkinson.. wat doe ik hierquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:43 schreef cageon2 het volgende:
Best slordig idd, maar als je comfortabel rijd waarom verrem je je daar dan![]()
Zou die ouder worden?
Melandri voor gek gezet.quote:Inderad echt respect!
Die van mij had er bijna 60 opzitten, daarna twee jaar bereden door MasterP en daarna totalled door Tjokkepri. Wat een namen he.quote:Ik ken het probleem ook niet echt hoor, maar lees het ook wel erg vaak... allemaal zo na 40k - 50k kilometers denk ik...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
- Longnek power bars.
- hyper suspension seat absorber.
- eet blaadjes
- 100% supper friction quatro compound rubber. Staat als een huisook in mul zand.
Vanaf een exel sheet ehquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Bvvt komt alleen melden wat de status van het topic is
Wel weer uit je kont gekregen danquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:25 schreef ikookhier het volgende:
Proef ritje gemaakt op deze dame,Ze bleek een vibrator te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ja vibreerde er zo weer uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel weer uit je kont gekregen dan
Dat jullie een sterke band mogen opbouwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
Gistermiddag besteld bij Rodamoto in Spanje, stond door een fout geregistreerd met 'land' Spain.
En komt nu binnen 24 uur al binnen.Hulde!
[ afbeelding ]
Ken ze al sinds 2005, maarrrr inderdaad gaat dit nieuwe bandje niet zo lang mee op het circuit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat jullie een sterke band mogen opbouwen(tadum tsss...)
Totdat hij op druppelen gaat dusquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:53 schreef sk888er het volgende:
Omdat ik gister zo snel ben geholpen met mn accu vraag hier heb ik nog een klein vraagje![]()
Heb dus een gelaccu gekocht voor mn motor, deze doet het gewoon. Heb gelijk bij die accushop ook een accu voor mn buggy gehaald maar dit is dus gewoon een loodaccu. Die eigenaar heeft dus gezegd dat ik deze 2 uur moet laten staan en vervolgen aan de acculader moet hangen, maar hij is dus vergeten te zeggen hoelang (kwam ik thuis pas achter).
Iemand enig idee hoelang ik deze aan de acculader moet hangen? Het is een 12 volt 9 ampere accu en mn lader is een druppel lader icm een gewone lader (schakelt van het volladen automatisch over op druppelen).
ik was optijd thuis dus maar even langs de brommerboer gereden en die heeft ze erop gelegdquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Anne het volgende:
Hey joh, je kreeg ze morgen toch pas? Vervroegd?
Verschil van dag en nacht, elke keer weer tof als je nieuwe rubbers hebtquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef densmee het volgende:
Wow ik wist dat ik vierkante banden had, maar met nieuwe banden kan ik ook weer door de bocht
ik rijd vaak alleen, ik heb geen geduld om op andere te wachten. maar ook wel een collega en met de rijinstructeur kan ik meerijden als ik zin heb die doet zo ongeveer elke zondag een dagtocht naar limburg incluis de mergellandroutequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
Nice. Maak je trouwens toertochtjes alleen of heb je ook nog vrienden/familie/kennissen/boeren daar die ook brommert rijden?
Elke zondag (ongeveer) hetzelfde ritjequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef densmee het volgende:
[..]
ik rijd vaak alleen, ik heb geen geduld om op andere te wachten. maar ook wel een collega en met de rijinstructeur kan ik meerijden als ik zin heb die doet zo ongeveer elke zondag een dagtocht naar limburg incluis de mergellandroute
maar wel elke zondag 400 euro binnenharkenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Elke zondag (ongeveer) hetzelfde ritje. Booooring.
Ik heb ook nog beloofd om een ritje naar het zuiden van Limburg te maken (zou ik eigenlijk al doen bij het behalen van mijn autorijbewijs)
Owwww, ik dacht dat ie het voor zijn lol deed. Dan is het een ander verhaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
maar wel elke zondag 400 euro binnenharken
hij rijdt dan met 2 lessers a ¤250,-
dus voor 50 euro aan peut en nog een keer 50 euro aan eten tussen de middag
Inderdaad, en wat maakt het dan nog uit dat het weekend dan op vrijdag en zaterdag is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Owwww, ik dacht dat ie het voor zijn lol deed. Dan is het een ander verhaal.
Ja want rijden met de VX is geen motorrijden...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Geerd het volgende:
Nou blokje is geregeld, binnenkort weer motorrijden
Ik mis wat stevigheid tussen de benenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja want rijden met de VX is geen motorrijden...
Zo weer even aan die fokking onderpoten verder.
Krijg ze niet uit de buitenpoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
ja ik heb al op verschillende gsxr's gezeten en ze voelden naar mijn weten wel goed maar mijn vraag is dus ,hebben andere iets wat langere mensen goede ervaringen met gsxr'en ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef Den_Haag het volgende:
Begin met proefzitten bij wat motorzaken. Of lees eens een keer de OP, daar staat een hele mooie link in
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:19 schreef Geerd het volgende:
Ik mis wat stevigheid tussen de benen![]()
Voorkant is nogal gevoelig voor hobbeltjes etcMisschien ff een bus in je vorkpoten stoppen boven de veren, wordt de veervoorspanning harder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ding stuurt best.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |