Kontenfoto.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Voor een niet al te zware allroad heb je geen noppen nodig hoor! En we gaan op de rookie-toerdus lekker wat 'light' weggetjes om mee te beginnen en zien waar het eindigt met 'n klein groepje met ervaren voorrijder.
Heb met de 1100 + straatbanden me ook door erg mul zand weten te baggeren:
[ afbeelding ]
Het was muller dan het lijkt op de foto overigens!
En dit was een van m'n eerste afdalingendaarna ging 't beter
Pilot Road 2 gaan langer mee en sturen goed genoeg op dat ding.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:16 schreef densmee het volgende:
vrijdag krijg ik nieuwe rubbers voor en achter Bridgestone bt016 op mijn cbr 750
ja, leuk voor je.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mul zandda's een zandpaadje
![]()
Dít is mul zand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks spannends, gewoon bouwputje raggen, en ja, die valbeugel is gebruikt![]()
Of een leuk sleufje doorbaggeren![]()
[ afbeelding ]
Eind van de rit even door een plasje om hem weer te wassen![]()
[ afbeelding ]
En driftend er weer uit![]()
[ afbeelding ]
Kijk mama, schoon![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn oude brommert, en ook op wegrubber
zo, maandelijkse periode ingeslagen... jij kan ook niks hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, leuk voor je.
Dit was mijn eerste keer, ik reed op wegbanden en mijn machine is wel iets zwaarder.
En als je 't niet gelooft, dan geloof je 't niet.
Waaay to go girl!quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, vind het gewoon niet leuk als er zo op een foto gereageerd wordt waar ik best trots op ben
maargoed, hè, als ik er zelf maar blij mee benword vanzelf beter
die GS van mij gaat veel stof happen de komende jaren
echt zin in!
stof is nog steeds geen mul zand, en ook dat kan gewoon met zo'n tank hoor, met een beetje gang kan alles.quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, vind het gewoon niet leuk als er zo op een foto gereageerd wordt waar ik best trots op ben
maargoed, hÚ, als ik er zelf maar blij mee benword vanzelf beter
die GS van mij gaat veel stof happen de komende jaren
echt zin in!
sowieso, KTMquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
stof is nog steeds geen mul zand, en ook dat kan gewoon met zo'n tank hoor, met een beetje gang kan alles.
Geen idee wat zo'n GS doet op de weegschaal; Twin is 225 leeg volgens mij, plus 100 kilo van de lomperik die er op zit![]()
Een GS is nou eenmaal een reisbrommer, en niet gemaakt voor het echte allroadwerk, kun je boos worden, maar dan zul je gewoon moeten sparen voor een KTM Adventure ofzo
Net bijna een paar Trial Attacks gekocht voor de VX800. Staan wel goed die grove bandjes.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
stof is nog steeds geen mul zand, en ook dat kan gewoon met zo'n tank hoor, met een beetje gang kan alles.
Geen idee wat zo'n GS doet op de weegschaal; Twin is 225 leeg volgens mij, plus 100 kilo van de lomperik die er op zit![]()
Een GS is nou eenmaal een reisbrommer, en niet gemaakt voor het echte allroadwerk, kun je boos worden, maar dan zul je gewoon moeten sparen voor een KTM Adventure ofzo
100.000 van dit soort topics op MF.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef cageon2 het volgende:
ik wil een fiets voor op de weg, maar moet geen volle racer zijn, t liefst een dikke SMR450 ofzo, maar dat is me te gek qua onderhoud / rijafstanden...
Wil wel naar t werk op en neer kunnen rijden regelmatig en lekker kunnen knallen over de dijken.
SM vind ik gaaf
Suggesties? (budget max 3k ofzo)
Heb wel een idee, maar ben benieuwd waar jullie mee komen.
ik wil ze ook al een poosje uit proberen, maar ik ben een beetje Anakee addictedquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net bijna een paar Trial Attacks gekocht voor de VX800. Staan wel goed die grove bandjes.
Maar laat ik nog even een maandje of wat wachten, BT045's zitten nog vol profiel en wat droogte scheuren.
DOT0297.
tussen een racer en een sm zit nog een heeeeeleboel motorquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:12 schreef cageon2 het volgende:
ik wil een fiets voor op de weg, maar moet geen volle racer zijn, t liefst een dikke SMR450 ofzo, maar dat is me te gek qua onderhoud / rijafstanden...
Wil wel naar t werk op en neer kunnen rijden regelmatig en lekker kunnen knallen over de dijken.
SM vind ik gaaf
Suggesties? (budget max 3k ofzo)
Heb wel een idee, maar ben benieuwd waar jullie mee komen.
sorry, maar een alpje vind ik, nja niet zo mooiquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
tussen een racer en een sm zit nog een heeeeeleboel motor
Een oud Alpje upgraden tot asfaltkanon ofzo? Andere vork en een achterveer doen wonderen, en kan best voor dat budgettevens; v-Twin, dus klinkt nog lekker ook met een ander uitlaatje
Geen slechte keuzequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
[..]
sorry, maar een alpje vind ik, nja niet zo mooi
Dan liever een Suzuki DR Big 800![]()
Dit stukje op de foto is niet het enige gedeelte wat we gedaan hebben. Genoeg mul zand tegengekomen. En zoals ik al zei: het was muller dan het op de foto doet lijken. Geloof je dat niet, ook primaquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald een lekker licht en vlot dijkraggertjequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
[..]
sorry, maar een alpje vind ik, nja niet zo mooi
Dan liever een Suzuki DR Big 800![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |