Ja dat vind je al snel van jezelf. Ziet er gewoon retesnel en strak uit.quote:
Ze hadden me nog veel meer banden kunnen leveren, maar ja je weet pas wie je vrienden zijn als er problemen komen. Service is alles. Was toen voor de quad ook nog in de markt voor banden.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:38 schreef Anne het volgende:
Ik zat eerst nog te twijfelen om mijn vader ook te vragen voor die knippers.
Dan had ik er 12 besteld.
Klaag nog wat meer hiero en je krijgt dadelijk gratis een setje. Google vindt alles.
Dat dus.quote:
In de hoek.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Staat een brommer onder het zeiltje, enige wat je op de foto ziet dat weg moet is 1 fiets
Heet dat geen cuppen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef cageon2 het volgende:
met tevreden zijn word je niet sneller![]()
@WB Die opstaande rand is vrij normaal
auto- én motorbandenmarkt (zelfde toko) zijn lekker goedkoop, TOTdat.. er iets mis gaat, de service is daar echt beroerd, krijg je een duitse trol aan de foon die eignlijk niks begrijpt van wat je wilt, retourzendingen worden niet opgehaald, geld wordt anderhalve maand en 12 mailtjes later teruggestort, wederom verkeerde of belachelijk late leveringen, need I go on?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja dat vind je al snel van jezelf. Ziet er gewoon retesnel en strak uit.
[..]
Ze hadden me nog veel meer banden kunnen leveren, maar ja je weet pas wie je vrienden zijn als er problemen komen. Service is alles. Was toen voor de quad ook nog in de markt voor banden.
En de vier banden van dinnetje ga ik daar ook niet bestellen.
Moet ik nog even doorgaan voor Google?(olie is er bijna niets bij .. grootverbruiker
)
Ik heb net nog knippers gevonden van de SZR660, passen heul mooi op de VX800.
Taartscheppie er nog af, middenbok. Wordt nog wat.
[..]
Dat dus.![]()
[..]
In de hoek.Pass mij even een voorwiel en knappe remschijf.
Precies!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
GS deed het nog prima met 180 door een bocht vanmiddag. Niks geen last van die lekke keerringen!![]()
Behalve als je wilt remmen
I have to agree.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
auto- én motorbandenmarkt (zelfde toko) zijn lekker goedkoop, TOTdat.. er iets mis gaat, de service is daar echt beroerd, krijg je een duitse trol aan de foon die eignlijk niks begrijpt van wat je wilt, retourzendingen worden niet opgehaald, geld wordt anderhalve maand en 12 mailtjes later teruggestort, wederom verkeerde of belachelijk late leveringen, need I go on?![]()
Bagger²
met mijn vriendin, naar het werk af en toe.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tsja. Wil je nog serieus op de weg rijden?
heeft bij mij wel gewerkt.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zit steeds serieuzer te denken om mijn kicks ergens anders uit te halen...Misschien dat men rijgedrag dan genoeg verbeterd
Nietesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gevalletje afsnijden door SuperSic.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |