kun je geen opvouwbare werkplaatskraan achterop binden dan kun je hem zelf weer recht zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:38 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je motor moe is en er maar bij gaat liggen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja, jullie mogen me zachtjes uitlachen.
Die zit er nog niet eens opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maaruhm die valbeugel had je toch ook wel op een andere manier kunnen testen?
Ja, dat oprapen was een klein probleempjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef BazzieK het volgende:
En dan vooral niet oprapen maar foto's maken
dat is klote dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef Anne het volgende:
Misschien wel, maar ik heb even niet zoveel kracht in mijn rechterbeen. Beetje gekneusde spier/pees in mijn knie.
Als het goed is gaan we, SD en ik, (over)morgen even oefenen.
gaaf, keep me posted! Ik zit dan op Mettetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef OPM het volgende:
moto is zo goed als geprepd voor donderdag..stond der lekker bijheb der zin an
wil ik ook nog es heenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:08 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gaaf, keep me posted! Ik zit dan op Mettet
Oh jullie hebben avatars gewisseldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat oprapen was een klein probleempje.
Nee, gewoon dagje ervoor dr heen, knallen en weer terug..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:10 schreef OPM het volgende:
[..]
wil ik ook nog es heenmaar is meteen dan n weekendje weg..?
quote:heb jij whatmessenger? maar dat ontvang ik niet in belgie, zet ik data uit
Zien er toch wel dik uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:27 schreef OPM het volgende:
oja toch maar neue cheapo's gekocht
niet eens FLM's
Woensdag ben ik vrij, inplaats van de dag voor het rijden stress+overwerken (dag vrij compenserenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:16 schreef OPM het volgende:
moto is zo goed als geprepd voor donderdag..stond der lekker bijheb der zin an
is zon 3 uur rijden? dan is zon tent wel handig, gewoon op de paddock slapen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon dagje ervoor dr heen, knallen en weer terug..
24ste is er nog plek bij racecracks. sowieso genoeg ruimte op de baan
hehe oja is weer over de grens ja..quote:[..]Ja
achja en ze zaten het beste, tussen deze en de FLM'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zien er toch wel dik uit.
Welke groep rij jij donderdag?
gas + rem rechtsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef OPM het volgende:
[..]
achja en ze zaten het beste, tussen deze en de FLM'svind t gewoon niet waard om er 300 pleuroosj aan uit te geven
groepje 3is ws te snel voor de 1e keer op die racer
Nou ja deze keer heb je wel vijf groepenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef OPM het volgende:
achja en ze zaten het beste, tussen deze en de FLM'svind t gewoon niet waard om er 300 pleuroosj aan uit te geven
groepje 3is ws te snel voor de 1e keer op die racer
Misschien nog wel meer, weet t niet pcies meer, iig eindje rijden iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef OPM het volgende:
[..]
is zon 3 uur rijden? dan is zon tent wel handig, gewoon op de paddock slapen.
quote:[..]
hehe oja is weer over de grens ja..
ja fhuk andere organisatie, alles is andersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja deze keer heb je wel vijf groepenen ik rij ook in drie.
Ik zou nog wel een shake down doen OPM.
Kentekenplaatje lenen..
SC'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ooeeh![]()
kickuh!
Goede plakkerts dr onder?
koel, zal t onthoudenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Misschien nog wel meer, weet t niet pcies meer, iig eindje rijden idd
Idd, me pa gaat in de bus pitten, ik in een tent. Heb eventueel ook nog wel een klein koepeltentje voor je
[..]
top!quote:
fetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef cageon2 het volgende:
[..]
top!![]()
vorige keer reed ik op SC2 voor en SC3 achter, maar kwam nog (lang?) geen grip te kort achter met die SC3.
Heb ook SC0 en SC1, erg zacht
Ja vier sessies is wel een bummer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:42 schreef OPM het volgende:
ja fhuk andere organisatie, alles is andershebben nu 4x25 of wat? had Alex gemaild wrom we maar 4 sessies hadden
Andersom lijkt mij lastiger.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef cageon2 het volgende:
vorige keer reed ik op SC2 voor en SC3 achter, maar kwam nog (lang?) geen grip te kort achter met die SC3.
idd..ze roepen al dagen dat het gaat regenen, dat moet er toch n keer uitkomen..zul je net zienquote:
waarom lijkt je dat lastigerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja vier sessies is wel een bummer.En het moet wel droog blijven.
[..]
Andersom lijkt mij lastiger.
je hebt toch regen rubberquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef OPM het volgende:
[..]
idd..ze roepen al dagen dat het gaat regenen, dat moet er toch n keer uitkomen..zul je net zien
JP homo
Gok SC2 achter en SC2 of SC1 voor, dat is meest gebruikelijk..quote:
Een hardere band voor dan achter.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef cageon2 het volgende:
je hebt toch regen rubber![]()
Is ook leuk![]()
omleidingen als je op kop ligt alleen wat minder![]()
[ afbeelding ]
Zit te popelen om het weer inelkaar te zettenquote:
The Suzuki VX800 has been developed as a new generation motorcycle.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was hier laatst bij een KTM dealer binnen, zag de prijzen en begon per direkt te twijfelen of KTM iets voor mij is, jezus wat een geldklopperijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woepsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug, met tien minuten weer naar een verjaardag.![]()
Iemand anders van het VX800 forum kwam gisteren een trekker tegen in een blinde bocht.
[ afbeelding ]
Motortje doet het nog.
Hardrijden op de openbare weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
WoepsPas ook een filmpje gezien van een R1 of R6 ofzo die een auto inhaald en met hoge snelheid rechtdoor een weiland in springt
![]()
Maar je crosst er nog lekker mee door.quote:Vanavond gratis achterbokje ophalenSchade laten taxeren moet nog even wachten aangezien ik het schaderapport eerst zelf moet betalen. (wil schade zelf "maken" )
8!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef Anne het volgende:
En zojuist ook maar meteen even 8 zwarte knippers besteld voor beide motors.
Hmm de boetes zijn dus niet meegegaan met de euro.quote:Op zondag 15 mei 2011 04:10 schreef Geerd het volgende:
Anders twittert iemand over je![]()
geluk ouwe, ik mocht uitstappen van de conducteur in putten. Nu weer 30 min wachten pfoee.
de conducteur zei: je hebt geluk want er is in ermelo net een controleteam opgestapt en die hadden je wel 35euro gegeven.
Mja vorig jaar had ik het meeste moeite met de Veenslang. (als ik het goed heb)quote:Op zondag 15 mei 2011 09:55 schreef OPM het volgende:
je kent de baan nu tog wel
is wel lekker insturen bij .45 ja![]()
bij 1.11 trouwes ook
op 0.45, waar is dat? is amper te herkennen voor mijquote:Op zondag 15 mei 2011 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste filmpje wat ik toevallig zie van Assen, zit niet de baan te bestuderen ofzo..
Maar dat insturen bij 0.45.. daar leer ik wel van.
Vorig jaar was dat voor mij maar ene bocht met een flauw stukje.
[ afbeelding ]
Geblesseerd, op de Contimotions en zonder conditie.
Magnifiek gereden man.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:53 schreef cageon2 het volgende:
de ruskenhoek zoals jullie m gaan rijden:
De baan is nog hetzelfde als vorig jaar voor jullie.De nieuwe ruskenhoek word alleen gereden met races
Ik zat eerst nog te twijfelen om mijn vader ook te vragen voor die knippers.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
8!!
Vorig jaar ook gehad.. tien banden.(auto,motor x2, fiets
)
En Motorbandenmarkt.nl mij zo slecht behandelen onlangs bij de 'oude' Power One voorband.
Gelijk nu ergens anders besteld. Scheelde wel een heel tientje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |