Been there (TL1000R).. vorig jaar maar wat meer loctite gebruikt @ZX-10R.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef cageon2 het volgende:
anders breekt een van de boutjes af die de veren onder druk zetten van de koppeling...
en dat terwijl je m met 12N/M aan t vast zetten bent![]()
gelukkig er zonder problemen uit kunnen krijgen, gelijk allemaal maar vervangen... toch kut, om kwart over 8 's avonds en morgen moeten we weg
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef cageon2 het volgende:
We hebben daarom ook 2 moment sleutels een grote en een kleine![]()
simoncelli zet m rechtop puur omdat hij te vroeg instuurde met te hoge snelheid.... Pedrosa had m kunnen halen had simoncelli dat niet gedaan...
http://www.sport1.nl/vide(...)rosa-simoncelli.html
Tuuuukelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:03 schreef cageon2 het volgende:
Mag ik dat een keer lenen om uit te proberen ?![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef cageon2 het volgende:
Helaas, sinds ik werk heb ik meer geld dan tijd lijkt het op![]()
Zo erg zelfs dat ik overweg het blok van de KTM gewoon weg te brengen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen het internet was wel even defect.![]()
yehquote:
wie rijdt er dan ook op pp'squote:Knetterswarm wordt het toch wel. Onder de helm.![]()
Keertje met Pimber en euh.. Hicham met 29 graden gereden. Was ook nie fijn nie.![]()
De Pilot Powers smolten wel vanzelf op de baan bij een slome rijstijl.![]()
stap zo weer in de 4wieler om achteraan te sluitenquote:Jij dus niet...
ach we hebben mr 4 sessiesquote:Ben wel matig in conditie, maar heb nog even om beter te worden.
Al is sleutelen niet echt prettig voor de rug..
welkom in het echte levenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef cageon2 het volgende:
Helaas, sinds ik werk heb ik meer geld dan tijd lijkt het op![]()
Zo erg zelfs dat ik overweg het blok van de KTM gewoon weg te brengen...
Simon richt zich op omdat er een klaphark tegen zijn been aanrijdt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef cageon2 het volgende:
We hebben daarom ook 2 moment sleutels een grote en een kleine![]()
simoncelli zet m rechtop puur omdat hij te vroeg instuurde met te hoge snelheid.... Pedrosa had m kunnen halen had simoncelli dat niet gedaan...
http://www.sport1.nl/vide(...)rosa-simoncelli.html
quote:
Ben echt brak.quote:ach we hebben mr 4 sessiesen vh fietsen is bij mij ook niet veel gekomen lately...zien t wel, belooft lekker dagje te worden
Ja zo confronterend wilde ik het niet zeggen..quote:
Wrong! Uitleg met plaatje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Simon richt zich op omdat er een klaphark tegen zijn been aanrijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |