Mijn pak is na vijf jaar niet minder wit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef jesperrrrsss het volgende:
bedankt Anne!![]()
ik zou het inderdaad graag willen weten of er nog meer mensen hier zijn die witte pakken hebben en of het een heel gedoe is om die pakken schoon te houden en er voor zorgen dan ze niet geel worden.
alvast bedankt
quote:
No excusesquote:weer is goed, dag vrij om alles in orde te maken..no excuses
om wat minder brakkig te zijn morgen, vertrekken wij vanavondthx Cageon voor de koepel
Das een goede tip inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Gawaine het volgende:
Noteert "volgende week niet in de ardennen komen"
tot de wielen blokkerenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Maharbal het volgende:
Is er overigens iemand die mij kan vertellen hoe je nou precies test hoe ver je kunt remmen zonder ABS? (uiteraard zonder plat op je bek te gaan).
Ik heb er nog steeds vrij weinig gevoel voor, en voor m'n gevoel denk ik veel te vroeg 'ik kan niet harder remmen'.
Bedrijven terreintje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:44 schreef Maharbal het volgende:
Is er overigens iemand die mij kan vertellen hoe je nou precies test hoe ver je kunt remmen zonder ABS? (uiteraard zonder plat op je bek te gaan).
Ik heb er nog steeds vrij weinig gevoel voor, en voor m'n gevoel denk ik veel te vroeg 'ik kan niet harder remmen'.
die 1200 rijd ook op een rotonde of weet ik het waar onder je weg als je ook maar een beetje teveel benzine in cilinders gietquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met de motor van zijn baaswordt t wel meteen de laatste keer dat hij em mag lenen
Met angst wordt het idd nooit watquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
die 1200 rijd ook op een rotonde of weet ik het waar onder je weg als je ook maar een beetje teveel benzine in cilinders giet
WB heeft geen zonnebril. Alleen smilies.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik mis de zonnebril van een eckte baasz.
Ah, ik was in de veronderstelling dat dat ding per definitie onder je wegschuift als het voorwiel blokkeert, maar kennelijk heb je nog iets speling.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet als je het goed doetAls je pech hebt laat je de rem niet op tijd los en ga je wel op je snuffert als het wiel weg schiet
Ghehe. Als ik op dat ding val maakt 't vrij weinig uit, zolang er alleen maar materiële schade is. Het blijven gebruikersvoorwerpen he, die ook nog eens verzekerd zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met de motor van zijn baaswordt t wel meteen de laatste keer dat hij em mag lenen
Ook dat is waar inderdaad.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
die 1200 rijd ook op een rotonde of weet ik het waar onder je weg als je ook maar een beetje teveel benzine in cilinders giet
Vertel mij watquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
Soms wel.. soms niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef Maharbal het volgende:
Ah, ik was in de veronderstelling dat dat ding per definitie onder je wegschuift als het voorwiel blokkeert, maar kennelijk heb je nog iets speling.
Jupquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms wel.. soms niet.
Pas nog een lekker gestuiter gehad bij een stoplicht waar de auto voor me ineens stopte voor geel , terwijl ik net gas gafTikje rem minder + uitwijken.
Had heel anders (jaartjes geleden
) kunnen aflopen.
Fakking hell wat vliegt de tijd.Ben klaar, op de was uit de droger na.
Vijf uurtjes maffen en racennnn.
Goed om te weten dat je iets speling hebt dan...ietsquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms wel.. soms niet.
Pas nog een lekker gestuiter gehad bij een stoplicht waar de auto voor me ineens stopte voor geel , terwijl ik net gas gafTikje rem minder + uitwijken.
Had heel anders (jaartjes geleden
) kunnen aflopen.
Fakking hell wat vliegt de tijd.Ben klaar, op de was uit de droger na.
Vijf uurtjes maffen en racennnn.
Wow, Gawaine is er nog altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:16 schreef Gawaine het volgende:
Noteert "volgende week niet in de ardennen komen"
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef Gawaine het volgende:
Zelfde kleur als de rollator van m'n schoonmoeder
Hier in het oosten doen ze dat nogquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef ikookhier het volgende:
Is die diender je olie aan het verversen Geerd ?
nee maar van een 600 lesmotortje naar een 1200 is toch wel even oplettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Met angst wordt het idd nooit wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |