Karmeliet Tripel ?quote:
Vind je? Toch 5 sneeën brood met redelijk vet beleg, die Vifit is ook zeker 120 kcal, en niet al te mager avondeten. Nou ja, dan gooi ik er vanavond nog wel een T in.quote:
1,5 + 1,5 + 1 = 4 toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vind je? Toch 5 sneeën brood met redelijk vet beleg, die Vifit is ook zeker 120 kcal, en niet al te mager avondeten. Nou ja, dan gooi ik er vanavond nog wel een T in.
Hoei, leuk!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben t/m maandag vrijmorgen naar Belgie
![]()
quote:Na 4 maanden nu bijna ongesteld.. had ook nog wel een paar dagen later gekund hoor
Doe ik yoghurt met banaan als T.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
1,5 + 1,5 + 1 = 4 toch?
Oh ik las over de cup a soup heen. Tjah ik zou er wat fruit indoen ergens, misschien na je avondeten?
Frambozen woekeren enorm! Dat zou ik je niet aanraden..quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:08 schreef MarMar het volgende:
oh we gaan trouwens een moestuintje maken van onze voortuinStaat de hele dag zon op en we hadden helemaal geen zin in een tuin die alleen voor de show is en wat nog werk kost ook. Aarbeien, frambozen en rabarber, dat is in elk geval het eerste plan
quote:
Zoek ruzie met de maffia en ze geven je bijpassende schoenenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoei! Mijn schouders en nek zijn van beton. Fijn.
Nee, die woekeren dan (helaasquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef Blurred86 het volgende:
woekeren blauwe bessen eigenlijk ook? die wil ik bij mijn ouders in de tuin gaan planten!
Kan het me bijna niet voorstellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:42 schreef Mini. het volgende:
[..]
Doe ik yoghurt met banaan als T.En een losse kiwi, want kiwi is niet lekker met zuivel las ik gister.
Wow, volgens Google verbrand je met 75 minuten fietsen op 16 km/h bijna 700 kcal. Zou dat echt waar zijn?
Dat ding in de sportschool geeft aan dat ik ~1000kcal/uur verbrand... Zou kunnen dus.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellenmaar wie weet?
Bij de weg, ik weet niet waar het huis van je ouders woont, maar in Ochten zit een goede (fruit)kwekerij-winkel. Met keus uit meerdere soorten blauwe bes.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:46 schreef Blurred86 het volgende:
woekeren blauwe bessen eigenlijk ook? die wil ik bij mijn ouders in de tuin gaan planten!
Als je fietst? Maar dat is ook en stuk zwaarder vind ik, fietsen buiten op een rechte weg is echt 0 inspanning vind ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat ding in de sportschool geeft aan dat ik ~1000kcal/uur verbrand... Zou kunnen dus.
ochten zit helaas niet echt in de buurtquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij de weg, ik weet niet waar het huis van je ouders woont, maar in Ochten zit een goede (fruit)kwekerij-winkel. Met keus uit meerdere soorten blauwe bes.
No, graziequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zoek ruzie met de maffia en ze geven je bijpassende schoenen
Mijn andere favoriete leverancier zit in Friesland..quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ochten zit helaas niet echt in de buurtik weet wel een webwinkel waar ze zaden verkopen voor verschillende soorten blauwe bessen, maar dan duurt het vast heel lang voor ik eindelijk bessen heb
Geen plaatjequote:
Mijn hometrainert gaf gister na drie kwartier iets van 370 kcals aan geloof ik. Was 13 km ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat ding in de sportschool geeft aan dat ik ~1000kcal/uur verbrand... Zou kunnen dus.
awh, lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Rituals
Geld
Perruche
Wij hebben t/m maandag vrijmorgen naar Belgie
![]()
Na 4 maanden nu bijna ongesteld.. had ook nog wel een paar dagen later gekund hoor
Lijst:
O: 450 magere kwark
T's: appel, peer, wortels, cherrytomaatjes, boterham kaas
L: 2 boterhanmen lever, kom aspergeroomsoep met ham, beker melk
T's: 200 gr druiven, blokje choco, augurk
D: 50o gr. sperziebonen, vispakket uit de oven (100 gr filet, mosterd, bosui, wortel, verse kruiden), komkommersalade, 1 gepofte aardappel met zelfgemaakte kruidenboter
T: kommetje chips, cola berenburg, stuk of wat
Met een dependance in Vlaardingen tegenwoordig, zie ik. In Vlaardingen! Wat moet Auke daar nou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn andere favoriete leverancier zit in Friesland..
Nou vooruit dan maar.quote:
Geen doel. De weegschaal geeft me een vetpercentage van 27.7%, maar als ik over m'n leeftijd lieg is het opeens 24.4%. Ik geloof beide niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:47 schreef V1z0R het volgende:
dat is je doel of 't gebeurt? Een vrouw hoort normaal toch zo'n 18% vet te hebben?
*boks*quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind een sixpack helemaal niet mooi. Niet bij een man en nog minder bij een vrouw.
Me neither.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind een sixpack helemaal niet mooi. Niet bij een man en nog minder bij een vrouw.
Dat is wel een mirakel ja!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Me neither.
Hey, we zijn het een keer eens. Stop de persen!.
Oh, ik ook niet hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind een sixpack helemaal niet mooi. Niet bij een vrouw.
Hm, dan zou je met 20km toch ook op bijna 600 kcal zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn hometrainert gaf gister na drie kwartier iets van 370 kcals aan geloof ik. Was 13 km ofzo.
Vrouwen met dezelfde bouw als jij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gek genoeg vind ik bij andere vrouwen juist vaak mooi wat ik bij mezelf te dik zou vinden.
700 Kcal voor 75 min fietsen is volgens mij echt onzin! Als ik een hartslagmeter draag, verbruik ik met spinning gemiddeld 600 in een uur (ben net zo klein als jij), en als ik beter getraind ben, 500. lijkt me dat ik met gewoon fietsen echt een stuk minder verbruik, misschien 300? 350?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hm, dan zou je met 20km toch ook op bijna 600 kcal zitten.![]()
Meerdere van die bereken-sites zeggen het ook... Nou ja, zelfs als het 200 kcal minder is doe ik het ervoor.
Ik vind een sixpack ook niet mooi, maar een strakke buik toch wel.
Ik weet niet precies wat mijn bouw is, maar ik denk het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Wat is dat /ook steeds?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef Ravka het volgende:
lijstjes gisteren/vandaag
o: havermout/ook
t appel/ -
l: volkorencrackers geitenkaas/salade linzen,tomaat, schapenfeta, rode ui
d: aubergine met quorngehakt en sla/fajitas met groenten, kip en sla
t: sojayoghurt/ook
Gaat hard hier, straks bijlezen.
Liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rituals, volgens mij ben jij bloedmooi.
Klinkt als een paradijsje, heerlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb echt de most fabulous supermarkt ontdekt! Het heet Marqt en het is duur en fantastisch. Grote counters met dagverse groenten, fruit, vlees, vis, kaas, en echt hele vissen op ijs. Zoals een supermarkt moet zijn! Niet die crappy AH. En de jongen bij de visafdeling was echt damn sexy. En hij gaf me nog tips ook om de vis klaar te maken. En hij raadde me een goedkopere vis aan omdat de beter zou passen bij het gerecht.
![]()
Wel duur600 gram vis 12 euro
maar ja het is echt supervers enzo, en zo vaak eet ik het niet.
Da's op de Overtoom toch? Ben er nog niet geweest, is voor mij echt uit de richting.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb echt de most fabulous supermarkt ontdekt! Het heet Marqt en het is duur en fantastisch. Grote counters met dagverse groenten, fruit, vlees, vis, kaas, en echt hele vissen op ijs. Zoals een supermarkt moet zijn! Niet die crappy AH. En de jongen bij de visafdeling was echt damn sexy. En hij gaf me nog tips ook om de vis klaar te maken. En hij raadde me een goedkopere vis aan omdat de beter zou passen bij het gerecht.
![]()
Wel duur600 gram vis 12 euro
maar ja het is echt supervers enzo, en zo vaak eet ik het niet.
Oh ik kende'm nog niet en maar goed dat ze erbij zeggen dat ie nog leeft, want dat zou je niet zeggen.quote:
Overtoom is voor mij ook uit de richting, ik ga naar die op het rembrandplein!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's op de Overtoom toch? Ben er nog niet geweest, is voor mij echt uit de richting.
Rituals: gefeli met de baan!!
Ik heb net op 100 meter na 7 km. gerend, als ik dat had geweten had ik nog even 100 m. doorgelopen.
Het Garminhorloge is voor mij een miskoop. Als ik uit het werk kom wil ik direct gaan rennen, als ik eerst moet gaan wachten tot een satelliet zo vriendelijk is om me te vinden, zit ik al lang en breed aan de wodka. Nu kijk ik het naderhand maar na op afstandmeten.nl en ik kijk ook niet meer naar snelheid. Ik vind het wel best.
Klinkt héérlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Perruche het volgende:
Ik ga koken
Heilbot in de oven gegaard in witte wijn met een beetje dille en peterselie en citroen, aardappelpuree en gestoofde venkel.
Klinkt als iets wat je in een restaurant bestelt!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Perruche het volgende:
Ik ga koken
Heilbot in de oven gegaard in witte wijn met een beetje dille en peterselie en citroen, aardappelpuree en gestoofde venkel.
Ja, nu zit ik dus te janken, hè.quote:
Dankje! PM is verzonden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef _aurum_ het volgende:
Rituals gefeli met je baan! Wil je mij ajb. nog even PM'en wat je gaat doen?
Dankjewel!quote:
Ha, ik zie dat als een compliment. Nu nog de uitvoering!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat je in een restaurant bestelt!
Gelukkig maar. Heb je Hachi wel eens gezien? Tranen met tuiten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook.Maar happy end, happy end!!
Maar je moet je toch omkleden? Dan zet je toch eerst dat horloge aan, leg 'm voor het raam, kleed je om, en dan zou dat ding wel een satteliet moeten hebben gevonden. Hij moet wel naar buiten kunnen kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's op de Overtoom toch? Ben er nog niet geweest, is voor mij echt uit de richting.
Rituals: gefeli met de baan!!
Ik heb net op 100 meter na 7 km. gerend, als ik dat had geweten had ik nog even 100 m. doorgelopen.
Het Garminhorloge is voor mij een miskoop. Als ik uit het werk kom wil ik direct gaan rennen, als ik eerst moet gaan wachten tot een satelliet zo vriendelijk is om me te vinden, zit ik al lang en breed aan de wodka. Nu kijk ik het naderhand maar na op afstandmeten.nl en ik kijk ook niet meer naar snelheid. Ik vind het wel best.
Slecht lijsje IMO. Veel suiker (je hele ontbijt + 2e T), die wasa voorverpakte dingen zijn geen goede keuze. Lunch en D vind ik prima.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef mille-feuille het volgende:
Goede avond!
Lijstje van vandaag:
O: koffie met melk en suiker, smoothie (magere yoghurt, banaan, blauwe bessen)
T: 2 pakjes van die wasa sandwich-dingen (4 stuks dus)
L: 6 volkoren boterhammen (2 met appelperenstroop en 4 met pesto)
T: koffie met melk en suiker, magnum mini en een gekookt ei
D: gevulde paprika denk ik
Je ziet een punt over het hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, dat pak moet eerst uit, anders wordt t gekreukeld enzo.
Foto?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donkere jurk gaat retour, want ik zie er in uit alsof ik over 6 weken moet bevallen. De witte met bloemen houd ik
. Ze pasten dus wel alletwee!
Nee. Ik zie er niet uit op het moment. Misschien een keer als ik 'm aan hebquote:
Meh, volgens mij heb ik gemist over welke twee jurkjes het gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donkere jurk gaat retour, want ik zie er in uit alsof ik over 6 weken moet bevallen. De witte met bloemen houd ik
. Ze pasten dus wel alletwee!
Heeft het een HE?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb je Hachi wel eens gezien? Tranen met tuiten!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan het proberen, maar dat omkleden neemt maar 1 minuut in beslag of zo. Zal het vrijdag een kans geven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar je moet je toch omkleden? Dan zet je toch eerst dat horloge aan, leg 'm voor het raam, kleed je om, en dan zou dat ding wel een satteliet moeten hebben gevonden. Hij moet wel naar buiten kunnen kijken natuurlijk.
6,9 km:
[Gezond Slank] #1463: met knokkie en gnotsjiequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Meh, volgens mij heb ik gemist over welke twee jurkjes het gaatLinkje?
Ook is 'hetzelfde'.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat is dat /ook steeds?
En hoeveel volkorencrackers?
Leuk jurkje Rituals!!
O en 5 crackers.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:33 schreef Ravka het volgende:
[..]
Ook is 'hetzelfde'.
Gefeliciteerd met je baan Rituals!
Thanks...quote:
Ja, ik ben weer lekker bijgekomen! Op 't werk was 't ook vrij rustig. En Wolve doet niet echt mee nee...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks...
Al helemaal uitgerust? Sport Wolve ook mee trouwens?
Nee, niet echt in mijn herinnering... Ik heb bij geen enkele film zo hard gehuild als bij deze, zo sneu...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft het een HE?anders begin ik er niet aan. Toen ik vroeger Old Jeller las, was ik een week ontroostbaar.
wat voor de / staat heeft ze gisteren gegeten en als er na de / 'ook' staat dan heeft ze dat vandaag ook gegeten (hetzelfde als gisteren dus)quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:02 schreef Perruche het volgende:
Ravka ik snap niets van dat /ook. Maar goed. 5 crackers is prima denk ik.
oh. thanks! Dan hoef je dat toch niet erbij te doen? Nou ja. Eten bijna klaar!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat voor de / staat heeft ze gisteren gegeten en als er na de / 'ook' staat dan heeft ze dat vandaag ook gegeten (hetzelfde als gisteren dus)
ik moest ook ff 3x kijken voor ik het snapte
Begin er maar niet aan dan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft het een HE?anders begin ik er niet aan. Toen ik vroeger Old Jeller las, was ik een week ontroostbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst even eten![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Niet zo onzeker!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rijden ging goed deze keer!
Rituals, gefeli! Wat voor baan?
Elke lees als er post is van mn werkgever, krijg ik het gevoel dat ze me niet meer hoevenZo ook vanmiddag.
In plaats daarvan was het over de dag van de zorg, mèt VVVbon van 15 euro!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:27 schreef Muis006 het volgende:
Mo, ik heb dit shirt gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt op een andere beaverquote:
[ afbeelding ]
Ik wil ergens challenge accepted zeggen maar toch ook maar niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een andere beaver. Maar daar zijn hier ergens op Fok! al foto's van te vinden (niet van de jouwe hoor
)
[ afbeelding ]
Nou ja, ik moet ècht mn rijbewijs halen... Op dit moment voldoe ik eigenlijk niet, omdat ik geen diensten kan doen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo onzeker!. En gefeli met je bon!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |