Klinkt héérlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Perruche het volgende:
Ik ga koken
Heilbot in de oven gegaard in witte wijn met een beetje dille en peterselie en citroen, aardappelpuree en gestoofde venkel.
Klinkt als iets wat je in een restaurant bestelt!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef Perruche het volgende:
Ik ga koken
Heilbot in de oven gegaard in witte wijn met een beetje dille en peterselie en citroen, aardappelpuree en gestoofde venkel.
Ja, nu zit ik dus te janken, hè.quote:
Dankje! PM is verzonden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef _aurum_ het volgende:
Rituals gefeli met je baan! Wil je mij ajb. nog even PM'en wat je gaat doen?
Dankjewel!quote:
Ha, ik zie dat als een compliment. Nu nog de uitvoering!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat je in een restaurant bestelt!
Gelukkig maar. Heb je Hachi wel eens gezien? Tranen met tuiten!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook.Maar happy end, happy end!!
Maar je moet je toch omkleden? Dan zet je toch eerst dat horloge aan, leg 'm voor het raam, kleed je om, en dan zou dat ding wel een satteliet moeten hebben gevonden. Hij moet wel naar buiten kunnen kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's op de Overtoom toch? Ben er nog niet geweest, is voor mij echt uit de richting.
Rituals: gefeli met de baan!!
Ik heb net op 100 meter na 7 km. gerend, als ik dat had geweten had ik nog even 100 m. doorgelopen.
Het Garminhorloge is voor mij een miskoop. Als ik uit het werk kom wil ik direct gaan rennen, als ik eerst moet gaan wachten tot een satelliet zo vriendelijk is om me te vinden, zit ik al lang en breed aan de wodka. Nu kijk ik het naderhand maar na op afstandmeten.nl en ik kijk ook niet meer naar snelheid. Ik vind het wel best.
Slecht lijsje IMO. Veel suiker (je hele ontbijt + 2e T), die wasa voorverpakte dingen zijn geen goede keuze. Lunch en D vind ik prima.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:50 schreef mille-feuille het volgende:
Goede avond!
Lijstje van vandaag:
O: koffie met melk en suiker, smoothie (magere yoghurt, banaan, blauwe bessen)
T: 2 pakjes van die wasa sandwich-dingen (4 stuks dus)
L: 6 volkoren boterhammen (2 met appelperenstroop en 4 met pesto)
T: koffie met melk en suiker, magnum mini en een gekookt ei
D: gevulde paprika denk ik
Je ziet een punt over het hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, dat pak moet eerst uit, anders wordt t gekreukeld enzo.
Foto?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donkere jurk gaat retour, want ik zie er in uit alsof ik over 6 weken moet bevallen. De witte met bloemen houd ik
. Ze pasten dus wel alletwee!
Nee. Ik zie er niet uit op het moment. Misschien een keer als ik 'm aan hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |