Meh, volgens mij heb ik gemist over welke twee jurkjes het gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donkere jurk gaat retour, want ik zie er in uit alsof ik over 6 weken moet bevallen. De witte met bloemen houd ik
. Ze pasten dus wel alletwee!
Heeft het een HE?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heb je Hachi wel eens gezien? Tranen met tuiten!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan het proberen, maar dat omkleden neemt maar 1 minuut in beslag of zo. Zal het vrijdag een kans geven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar je moet je toch omkleden? Dan zet je toch eerst dat horloge aan, leg 'm voor het raam, kleed je om, en dan zou dat ding wel een satteliet moeten hebben gevonden. Hij moet wel naar buiten kunnen kijken natuurlijk.
6,9 km:
[Gezond Slank] #1463: met knokkie en gnotsjiequote:Op woensdag 11 mei 2011 19:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Meh, volgens mij heb ik gemist over welke twee jurkjes het gaatLinkje?
Ook is 'hetzelfde'.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat is dat /ook steeds?
En hoeveel volkorencrackers?
Leuk jurkje Rituals!!
O en 5 crackers.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:33 schreef Ravka het volgende:
[..]
Ook is 'hetzelfde'.
Gefeliciteerd met je baan Rituals!
Thanks...quote:
Ja, ik ben weer lekker bijgekomen! Op 't werk was 't ook vrij rustig. En Wolve doet niet echt mee nee...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks...
Al helemaal uitgerust? Sport Wolve ook mee trouwens?
Nee, niet echt in mijn herinnering... Ik heb bij geen enkele film zo hard gehuild als bij deze, zo sneu...quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft het een HE?anders begin ik er niet aan. Toen ik vroeger Old Jeller las, was ik een week ontroostbaar.
wat voor de / staat heeft ze gisteren gegeten en als er na de / 'ook' staat dan heeft ze dat vandaag ook gegeten (hetzelfde als gisteren dus)quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:02 schreef Perruche het volgende:
Ravka ik snap niets van dat /ook. Maar goed. 5 crackers is prima denk ik.
oh. thanks! Dan hoef je dat toch niet erbij te doen? Nou ja. Eten bijna klaar!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat voor de / staat heeft ze gisteren gegeten en als er na de / 'ook' staat dan heeft ze dat vandaag ook gegeten (hetzelfde als gisteren dus)
ik moest ook ff 3x kijken voor ik het snapte
Begin er maar niet aan dan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft het een HE?anders begin ik er niet aan. Toen ik vroeger Old Jeller las, was ik een week ontroostbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst even eten![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Niet zo onzeker!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rijden ging goed deze keer!
Rituals, gefeli! Wat voor baan?
Elke lees als er post is van mn werkgever, krijg ik het gevoel dat ze me niet meer hoevenZo ook vanmiddag.
In plaats daarvan was het over de dag van de zorg, mèt VVVbon van 15 euro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |