Ik ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind een sixpack helemaal niet mooi. Niet bij een vrouw.
Hm, dan zou je met 20km toch ook op bijna 600 kcal zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn hometrainert gaf gister na drie kwartier iets van 370 kcals aan geloof ik. Was 13 km ofzo.
Vrouwen met dezelfde bouw als jij?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gek genoeg vind ik bij andere vrouwen juist vaak mooi wat ik bij mezelf te dik zou vinden.
700 Kcal voor 75 min fietsen is volgens mij echt onzin! Als ik een hartslagmeter draag, verbruik ik met spinning gemiddeld 600 in een uur (ben net zo klein als jij), en als ik beter getraind ben, 500. lijkt me dat ik met gewoon fietsen echt een stuk minder verbruik, misschien 300? 350?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hm, dan zou je met 20km toch ook op bijna 600 kcal zitten.![]()
Meerdere van die bereken-sites zeggen het ook... Nou ja, zelfs als het 200 kcal minder is doe ik het ervoor.
Ik vind een sixpack ook niet mooi, maar een strakke buik toch wel.
Ik weet niet precies wat mijn bouw is, maar ik denk het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Wat is dat /ook steeds?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:59 schreef Ravka het volgende:
lijstjes gisteren/vandaag
o: havermout/ook
t appel/ -
l: volkorencrackers geitenkaas/salade linzen,tomaat, schapenfeta, rode ui
d: aubergine met quorngehakt en sla/fajitas met groenten, kip en sla
t: sojayoghurt/ook
Gaat hard hier, straks bijlezen.
Liefquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rituals, volgens mij ben jij bloedmooi.
Klinkt als een paradijsje, heerlijk!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb echt de most fabulous supermarkt ontdekt! Het heet Marqt en het is duur en fantastisch. Grote counters met dagverse groenten, fruit, vlees, vis, kaas, en echt hele vissen op ijs. Zoals een supermarkt moet zijn! Niet die crappy AH. En de jongen bij de visafdeling was echt damn sexy. En hij gaf me nog tips ook om de vis klaar te maken. En hij raadde me een goedkopere vis aan omdat de beter zou passen bij het gerecht.
![]()
Wel duur600 gram vis 12 euro
maar ja het is echt supervers enzo, en zo vaak eet ik het niet.
Da's op de Overtoom toch? Ben er nog niet geweest, is voor mij echt uit de richting.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:05 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb echt de most fabulous supermarkt ontdekt! Het heet Marqt en het is duur en fantastisch. Grote counters met dagverse groenten, fruit, vlees, vis, kaas, en echt hele vissen op ijs. Zoals een supermarkt moet zijn! Niet die crappy AH. En de jongen bij de visafdeling was echt damn sexy. En hij gaf me nog tips ook om de vis klaar te maken. En hij raadde me een goedkopere vis aan omdat de beter zou passen bij het gerecht.
![]()
Wel duur600 gram vis 12 euro
maar ja het is echt supervers enzo, en zo vaak eet ik het niet.
Oh ik kende'm nog niet en maar goed dat ze erbij zeggen dat ie nog leeft, want dat zou je niet zeggen.quote:
Overtoom is voor mij ook uit de richting, ik ga naar die op het rembrandplein!quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's op de Overtoom toch? Ben er nog niet geweest, is voor mij echt uit de richting.
Rituals: gefeli met de baan!!
Ik heb net op 100 meter na 7 km. gerend, als ik dat had geweten had ik nog even 100 m. doorgelopen.
Het Garminhorloge is voor mij een miskoop. Als ik uit het werk kom wil ik direct gaan rennen, als ik eerst moet gaan wachten tot een satelliet zo vriendelijk is om me te vinden, zit ik al lang en breed aan de wodka. Nu kijk ik het naderhand maar na op afstandmeten.nl en ik kijk ook niet meer naar snelheid. Ik vind het wel best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |