abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96741988
Leuk dat Rosa nu eens een verhaallijn krijgt :D
De geniaalste scene met haar vond ik dat stuk met '' Meneer, is dit een nieuwe vorm van kubisme?''
Toen Ludo (of was het Stefano ofzo?) zn auto aan de deur kreeg in elkaar gedrukt als een vierkantje
_O_ :D _O_
kan er helaas geen filmpje van vinden

Sjoerd heeft ook meesterlijke uitspraken trouwens, echt een leuk personage :D

Bing en Sjors :r x10000. Kom op zeg, hoe ongeloofwaardig is dit?!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96742498
Nina vind ik echt een super irritant personage, en Charlie ook, die denkt dat ze alles kan maken
Wiet vind ik wel een grappig meisje
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:25:51 #103
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96742536
Wiet :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_96742853
Sjoerd is btw een baas (:
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:39:48 #105
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96743053
Lucas is nou echt zo'n type waarom je homo's irritant kan vinden.
Snap niet dat deze verhaallijn nou positief zou moeten uitpakken voor de acceptatie van homo's.
Lucas gedraagt zich wraakzuchtig en dat is meestal geen goede manier om je zaak te bepleiten.
Ik weet echt niet wat de bedoeling van de schrijvers is.
Ik krijg alleen meer begrip voor Anton, want ik vind dat hij in ieder geval zijn best doet om te dealen met de situatie. Je kunt niet van iemand verwachten om te veranderen als je die persoon niet de tijd geeft, maar alles doet om dat onmogelijk te maken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:40:38 #106
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96743093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef roos85 het volgende:
Wiet :')
Een "oud wijf" is het. Jammer, want ze schijnt in het echt wel gezellig te zijn, dacht ik begrepen te hebben.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:51:59 #107
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96743537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Snap niet dat deze verhaallijn nou positief zou moeten uitpakken voor de acceptatie van homo's.
Lucas gedraagt zich wraakzuchtig en dat is meestal geen goede manier om je zaak te bepleiten.
Ik krijg alleen meer begrip voor Anton, want ik vind dat hij in ieder geval zijn best doet om te dealen met de situatie. Je kunt niet van iemand verwachten om te veranderen als je die persoon niet de tijd geeft, maar alles doet om dat onmogelijk te maken.
hoezo is Lucas wraakzuchtig? hij heeft gewoon recht op een schadevergoeding.
Anton en Edwin zijn juist hypocriet bezig door de zaak rooskleuriger voor te doen dan hij in werkelijkheid was.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:06:40 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96744090
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:51 schreef roos85 het volgende:

[..]

hoezo is Lucas wraakzuchtig? hij heeft gewoon recht op een schadevergoeding.
Anton en Edwin zijn juist hypocriet bezig door de zaak rooskleuriger voor te doen dan hij in werkelijkheid was.
Lucas is gewoon een aandachtshoer en die zoeken dit soort dingen zelf op.
Hij kan van mij wel een schadevergoeding krijgen hoor, maar of hij daar blij mee zou zijn. Ik betwijfel het. Kan hij weer gaan janken. Hij moet zich gewoon gedragen, dan loopt hij ook niet tegen zulke extreme dingen op.
Schadevergoeding, my ass. :+
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:27:20 #109
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96744867
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Lucas is gewoon een aandachtshoer en die zoeken dit soort dingen zelf op.
Hij kan van mij wel een schadevergoeding krijgen hoor, maar of hij daar blij mee zou zijn. Ik betwijfel het. Kan hij weer gaan janken. Hij moet zich gewoon gedragen, dan loopt hij ook niet tegen zulke extreme dingen op.
Schadevergoeding, my ass. :+
Hij en Edwin deden toch niets verkeerds in die kamer?
Als Rikki en Sjoerd daar hetzelfde hadden gedaan, was de reactie van Anton dan wel gerechtvaardigd?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 12:45:51 #110
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96745676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef roos85 het volgende:

[..]

Als Rikki en Sjoerd daar hetzelfde hadden gedaan, was de reactie van Anton dan wel gerechtvaardigd?
Het gaat om het feit dat hij aan het idee moest wennen, tsja, en dan hou je daar een beetje rekening mee. Het getuigt niet van respect als je in de praktijk van je vader, waar hij dus zo kan binnenstappen, zoiets doet.
Ik denk dat als het Rikki en Sjoerd waren, zou hij er ook niet blij mee zijn, maar hij zal Rikki niet in elkaar slaan, denk ik. :+ :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:00:09 #111
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_96748396
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Iemand die het snapt.
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:02:08 #112
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96748491
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Hebben wij gisteren dezelfde aflevering gekeken?
Lucas doet overdreven zielig zonder enige reden. Wijt daarnaast ook niets aan zichzelf, terwijl hij wel het stereotype vervelende homo is, waar praktisch iedere hetero last van heeft en daarnaast probeert hij oo nog eens doelbewust het leven van z'n vriendje te verneuken door z'n vaders baan naar de knoppen te helpen.
Daarnaast toonde die zelfvoldane blik van Lucas wel zijn walgelijke hypocrisie. :r
Hoe kun je Lucas hier in hemelsnaam de schuld van geven?
Anton heeft hem het ziekenhuis in geslagen en hij heeft dus alle recht om daar de waarheid over te vertellen.
Ik moet er niet aan denken om zo'n huisarts te hebben, met zoveel opgekropte woede.
Het is belachelijk dat Edwin het uitmaakt, alleen omdat Lucas de waarheid heeft verteld.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:02:21 #113
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96748507
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het was in Anton zijn praktijk. Je gaat geen sex hebben in een dokters praktijk bovendien was Lucas provocerend aan het doen tijdens het eten met allemaal vieze onsmakelijke opmerkingen.
Ik zeg niet dat Anton zo ver had moeten gaan maar Lucas heeft er ergens zelf om gevraagd .

Bovendien Anton heeft gezegd dat het hem spijt. En hij accepteert het nu min of meer dat zijn zoon homo is. Hij wil Lucas en Edwin zelfs tegemoet komen en heeft al moeten boeten voor wat hij gedaan heeft door oa 3 weken lang het gezeur van Bianca te moeten aanhoren. Dat hij door een foutje nu zijn baan dreigt te verliezen en dat Lucas maar het slachtoffer blijft spelen is natuurlijk super egoïstisch van Lucas. Ik geef Edwin groot gelijk. Oke Anton heeft een fout gemaakt maar nu is het moment om weer nader tot elkaar te komen inplaats van Lucas die maar vol wraak en wrok blijft zitten daar schiet je niets mee op. Het is net Nina zonder kut.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:13:50 #114
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96749000
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Hoe kun je Lucas hier in hemelsnaam de schuld van geven?
Anton heeft hem het ziekenhuis in geslagen en hij heeft dus alle recht om daar de waarheid over te vertellen.
Ik moet er niet aan denken om zo'n huisarts te hebben, met zoveel opgekropte woede.
Het is belachelijk dat Edwin het uitmaakt, alleen omdat Lucas de waarheid heeft verteld.
Hoe?
Als hij zo doorgaat zal ik toch op den duur het gevoel moeten onderdrukken dat hij het verdiend heeft. Hij heeft er immers niet van geleerd. Hij blijft een relnicht.
Doe mij maar Jan de Hoop, die doet tenminste normaal en zo zijn er nog wel meer. Denk niet dat ze blij zullen zijn met Lucasje.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:12:38 #115
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_96751303
Even een vraag voor de die hard gtst fans hier;

is er ooit aangegeven dat GTST er mee gaat stoppen? Zijn hier ooit plannen voor geweest of blijft GTST vrolijk doorgaan?
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_96751528
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:12 schreef Stekelbees het volgende:
Even een vraag voor de die hard gtst fans hier;

is er ooit aangegeven dat GTST er mee gaat stoppen? Zijn hier ooit plannen voor geweest of blijft GTST vrolijk doorgaan?
Jawel, sowieso twee keer:

De eerste keer in 1990, vier weken na de start. De kijkcijfers vielen tegen bij de verwachtingen en RTL-baas Freddy Thyes wilde de serie stopzetten; hij gaf Henri Roemer de opdracht om de serie te beeindigen. Echter was Roemer de week dat het uiteindelijke besluit moest vallen ziek en juist in die week begonnen de kijkcijfers te stijgen, mede door de opbouwende verhaallijn rondom Marc de Waal. Zodoende wist Joop van den Ende Freddy Thyes te overtuigen om de serie nog even aan te houden.

De tweede keer is vrij recent: in het voorjaar van 2008 gaf RTL4-programmadirecteur Erland Galjaard in een interview met het AD aan "Dat hij er geen moeite mee zou hebben om met de serie te stoppen en een nieuwe soap te starten als de kijkcijfers tegen bleven vallen" (GTST trok in die tijd vaak nauwelijks het miljoen, dus niet rendabel gezien het hoge budget). Hij gaf de makers een kans om het tij te keren, waarna hun de familie Huygens introduceerden en de verhaallijnen realistischer lieten worden.

Bronnen:
Rap van Fortuin, Arjan Snijders, 1997
Alles voor de kijkcijfers, Bert van der Veer, 1998
De TV-Oorlog, Peter Contant, 2000
Interview met Erland Galjaard, 2008
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:37:40 #117
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_96752313
@Peterkelder - en hoe zit het met de kijkcijfers van dit jaar? Kan ik dat ergens terugzien?

Alvast bedankt
Ja, nou ja, best stekelig dus.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:40:20 #118
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_96752458
www.kijkonderzoek.nl
daar vind je alle kijkcijfers. Volgens mij is laatst gezegd dat het sowieso tot 2015 doorgaat
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_96752675
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef Stekelbees het volgende:
@Peterkelder - en hoe zit het met de kijkcijfers van dit jaar? Kan ik dat ergens terugzien?

Alvast bedankt
Die van dit seizoen?

http://goedetijden.web-log.nl/goedetijden/kc/

Hier vindt je alle kijkcijfers van het huidige en vorige seizoen(en) terug, per uitzendweek ingedeeld.
pi_96753530
Ik ben benieuwd hoe Anton reageert als blijkt dat Bianca degene is die de klacht heeft ingediend. >:)

Ze heeft hem nu precies waar ze hem hebben wil. Ze is niet langer het brave huisvrouwtje dat danst naar de pijpen van haar man. Ze werkt niet alleen (tegen de zin van Anton), maar wordt ook nog eens hoofdkostwinner. Antons ego krijgt het flink te verduren dit seizoen. ~O>
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:20:39 #121
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96754365
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Anton reageert als blijkt dat Bianca degene is die de klacht heeft ingediend. >:)

Ze heeft hem nu precies waar ze hem hebben wil. Ze is niet langer het brave huisvrouwtje dat danst naar de pijpen van haar man. Ze werkt niet alleen (tegen de zin van Anton), maar wordt ook nog eens hoofdkostwinner. Antons ego krijgt het flink te verduren dit seizoen. ~O>
Bianca moet gewoon een toontje lager gaan zingen, die denkt dat ze in een sprookjeswereld leeft als doktersvrouw.
Ze komt er nog wel achter, it's a jungle out there.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 16:32:54 #122
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96754947
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:

elke vrouw heeft in gtst de broek aan ~O>

en zo hoort het :P
pi_96756329
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 16:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

elke vrouw heeft in gtst de broek aan ~O>

en zo hoort het :P
Een nieuw topic zou moeten heten 'waar we vrouwen de broek uittrekken' :P

Op enkele verzuurde feministe na vinden de meeste vrouwen hier gelukkig nièt dat het zo behoort ^O^

En zo hoor het :D
Een heer met stijl
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:04:56 #124
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96756501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een nieuw topic zou moeten heten 'waar we vrouwen de broek uittrekken' :P

Op enkele verzuurde feministe na vinden de meeste vrouwen hier gelukkig nièt dat het zo behoort ^O^

En zo hoor het :D
_O-

Rik laat in de shortie aardig zien dat ie ballen heeft :)

en ik ben absoluut geen verzuurde feministe >:)
pi_96756930
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef roos85 het volgende:

[..]

_O-

Rik laat in de shortie aardig zien dat ie ballen heeft :)
[q]
en ik ben absoluut geen verzuurde feministe >:)
I know ;)
Een heer met stijl
  vrijdag 13 mei 2011 @ 17:28:54 #126
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96757572
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

I know ;)
dat is mooi :)

wat is Danny toch een walgelijk personage :r
het is echt een grote kleuter
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 18:02:34 #127
43556 miss_dynastie
pi_96758851
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het was in Anton zijn praktijk. Je gaat geen sex hebben in een dokters praktijk bovendien was Lucas provocerend aan het doen tijdens het eten met allemaal vieze onsmakelijke opmerkingen.
Ik zeg niet dat Anton zo ver had moeten gaan maar Lucas heeft er ergens zelf om gevraagd .

Bovendien Anton heeft gezegd dat het hem spijt. En hij accepteert het nu min of meer dat zijn zoon homo is. Hij wil Lucas en Edwin zelfs tegemoet komen en heeft al moeten boeten voor wat hij gedaan heeft door oa 3 weken lang het gezeur van Bianca te moeten aanhoren. Dat hij door een foutje nu zijn baan dreigt te verliezen en dat Lucas maar het slachtoffer blijft spelen is natuurlijk super egoïstisch van Lucas. Ik geef Edwin groot gelijk. Oke Anton heeft een fout gemaakt maar nu is het moment om weer nader tot elkaar te komen inplaats van Lucas die maar vol wraak en wrok blijft zitten daar schiet je niets mee op. Het is net Nina zonder kut.

Mja, dat roept bij mij het gevoel op van: 'Tja, ik zeg niet dat ze verkracht had moeten worden, maar als een meisje zo'n kort rokje draagt vraagt ze er wel om'.
Anton had in zijn recht gestaan als 'ie Lucas de deur had gewezen. Maar niet nu hij per ambulance afgevoerd moest worden.
pi_96760651
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat is mooi :)

wat is Danny toch een walgelijk personage :r
het is echt een grote kleuter
Helemaal mee eens, playmobielhoofd heeft ie
pi_96761386
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, dat roept bij mij het gevoel op van: 'Tja, ik zeg niet dat ze verkracht had moeten worden, maar als een meisje zo'n kort rokje draagt vraagt ze er wel om'.
Anton had in zijn recht gestaan als 'ie Lucas de deur had gewezen. Maar niet nu hij per ambulance afgevoerd moest worden.
Dat in elkaar slaan was verkeerd, dat zul je me nooit horen ontkennen. Het is gebeurd en dat kan je niet meer ongedaan maken. Waar het nu omgaat is 'hoe nu verder'. Na het incident wil Lucas samen met Edwin verder, dus zal hij ook met zijn schoonvader te maken hebben. Daar waar Anton sinds het incident serieus heeft geprobeerd eraan te wennen, zijn best te doen en ze niks meer in de weg te staan, blijft Lucas zaniken, jammeren en etteren. En dat is volgens mij het grote probleem dat men hier (net als ik) heeft met Lucas.
Een heer met stijl
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 19:09:46 #130
43556 miss_dynastie
pi_96761490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat in elkaar slaan was verkeerd, dat zul je me nooit horen ontkennen. Het is gebeurd en dat kan je niet meer ongedaan maken. Waar het nu omgaat is 'hoe nu verder'. Na het incident wil Lucas samen met Edwin verder, dus zal hij ook met zijn schoonvader te maken hebben. Daar waar Anton sinds het incident serieus heeft geprobeerd eraan te wennen, zijn best te doen en ze niks meer in de weg te staan, blijft Lucas zaniken, jammeren en etteren. En dat is volgens mij het grote probleem dat men hier (net als ik) heeft met Lucas.
Nou ja, goed, dat gaat over de beleving die mensen bij de serie hebben. In mijn beleving heeft Anton ab-so-luut niet welgemeend zijn best gedaan. Naar mijn mening voelt Lucas dat dan ook terecht aan.
pi_96762791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou ja, goed, dat gaat over de beleving die mensen bij de serie hebben.
Daar gaat dit hele topic over ;)
quote:
In mijn beleving heeft Anton ab-so-luut niet welgemeend zijn best gedaan. Naar mijn mening voelt Lucas dat dan ook terecht aan.
Dan verschilt je beleving nogal van die de meeste hier, niks ergs aan, heb ik ook weleens. :)
Een heer met stijl
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:05:55 #132
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_96763985
Lucas heeft de laatste tijd steeds zitten janken dat Anton aan het stoken was tussen Edwin en hem. Maar in mijn ogen is dat ook gewoon omgekeerd.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_96764209
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef Frey het volgende:
Lucas heeft de laatste tijd steeds zitten janken dat Anton aan het stoken was tussen Edwin en hem. Maar in mijn ogen is dat ook gewoon omgekeerd.
Mooi dat het uit is, hopelijk blijft het zo en krijgt Anton niet de schuld. Sowieso is het helaas de gewoonte dat Anton of Ludo overal de schuld van krijgen :')
Een heer met stijl
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:15:59 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_96764435
Noud maakt alles tot goud. :')
pi_96764923
Oh logisch! Je hebt ruzie met je broer en dan ga je in het café zitten waar hij dagelijks werkt..
pi_96765016
Rik met de scheidingspapieren _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_96765067
En dan nog verbaast zijn ook dat hij wil scheiden :')
pi_96765105
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:28 schreef MissJ het volgende:
Rik met de scheidingspapieren _O_
werd tijd ja, hij had haar allang de straat op moeten trappen :r :r charlie
pi_96765274
Anton, zo lief tegen Edwin O+
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_96765276
Aaaaaah ik word er gewoon emotioneel van....
pi_96765289
Mooie scene tussen Anton en Edwin. O+
pi_96765318
Anton laat zich duidelijk van zijn grootmoedige kant zien, als mensen nu nog op hem zeiken snap ik het echt niet.
Een heer met stijl
pi_96765444
Jaaaaaaa Danny, dump Charlie ook!!!
pi_96765935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef sherezade het volgende:

[..]

werd tijd ja, hij had haar allang de straat op moeten trappen :r :r charlie
Al hij nu nog eens doorzet...
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:58:20 #145
268260 Dr.Mikey
pi_96766634
Oei Rikkie wil neuken ik denk dat ik Maandag ga kijken O+
Jammer van dat gay gedoe.
R.I.P DTS.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:06:22 #146
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_96767101
Charlie :') :') :')

En dan maandag :') :') :') :') :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:09:57 #147
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_96767314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:
Mooie scene tussen Anton en Edwin. O+
Inderdaad een prachtige scène. _O_
pi_96776068
Shortie van maandag. Wat een verschrikkelijk wijf is Charlie.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:38:20 #149
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_96776694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef MoiMoi85 het volgende:
Shortie van maandag. Wat een verschrikkelijk wijf is Charlie.
Idd.. Hopelijk dumpt Rik haar voorgoed.
Ik erger me nu ook aan Lucas en Edwin, vooral Lucas die meteen wil wat hij vraagt. Het is gewoon niet rationeel. Gelukkig een lichtpuntje dat Edwin en Anton een goed gesprek hebben gehad. (mooie scene was dat idd)
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:49:02 #150
268260 Dr.Mikey
pi_96777353
Inderdaad dat van Edwin en Lucas rekken ze veel te lang aan uit aan uit boos blij boos blij en die zijn nu hoelang samen een maand ? Als ik een zo een relatie had gehad was ik er in een week al klaar mee.
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 23:49:10 #151
43556 miss_dynastie
pi_96777367
Ik heb voor het eerst het gevoel dat Anton het meent.
Maar Lucas verdient beter dan Edwin. Ik hoop dat het uit blijft.

Laura de bemoeial _O-

Zouden Rik en Danny eindelijk een eindje aan deze soap binnen een soap maken? Omg :')
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:59:45 #152
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96777986
Echt ... oh mijn God ... wat is die Edwin walgelijk.
Het uitmaken en nog te beroerd zijn om een verklaring te geven?
Zelfs Anton ziet in dat Edwin ontzettend onredelijk is.
As Lucas Edwin weer terugneemt, overweeg ik serieus te stoppen met kijken.
Edwin behandelt hem als oud vuil en Lucas verdient absoluut beter.
Edwin. :r
pi_96779304
Wat is Lucas toch een vreselijk, misselijkmakend, ventje :r :r :r
Je gaat toch niet de vader van je vriend brodeloos maken, hij is de kostwinner in de familie met 2 inwonende kinderen. Logisch dat Edwin zo voor zijn vader op komt, een beetje loyaliteit mag je ook wel verwachten tussen vader en zoon.

En wat heb ik me geërgerd aan dat overdreven gegaylord in dansatoria, er kijken ook nog kinderen en andere kwetsbare doelgroepen om 20:00 gtst, die moet je in bescherming nemen tegen dit soort ongein. :{w
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2011 @ 00:34:16 #154
43556 miss_dynastie
pi_96780032
quote:
13s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat is Lucas toch een vreselijk, misselijkmakend, ventje :r :r :r
Je gaat toch niet de vader van je vriend brodeloos maken, hij is de kostwinner in de familie met 2 inwonende kinderen. Logisch dat Edwin zo voor zijn vader op komt, een beetje loyaliteit mag je ook wel verwachten tussen vader en zoon.

En wat heb ik me geërgerd aan dat overdreven gegaylord in dansatoria, er kijken ook nog kinderen en andere kwetsbare doelgroepen om 20:00 gtst, die moet je in bescherming nemen tegen dit soort ongein. :{w
Eigen verantwoordelijkheid! Lucas heeft zichzelf niet in elkaar geslagen, Anton heeft dat gedaan! If you can't do the time, don't do the crime! We gaan hier dader toch niet tot slachtoffer maken? Hij had zich even moeten bedenken voor 'ie zich liet gaan, in zijn beroep kan je je dit niet zomaar veroorloven.
pi_96780715
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Eigen verantwoordelijkheid! Lucas heeft zichzelf niet in elkaar geslagen, Anton heeft dat gedaan! If you can't do the time, don't do the crime! We gaan hier dader toch niet tot slachtoffer maken? Hij had zich even moeten bedenken voor 'ie zich liet gaan, in zijn beroep kan je je dit niet zomaar veroorloven.
Anton ging om een andere reden zo tekeer dan de meestal ongegrond aangenomen homohaat, dat rechtvaardigt hetgeen wat is voorgevallen geenszins maar daarvoor heeft Anton zijn straf gekregen. Daarnaast heeft hij ook nog meermaals zijn excuses aan Lucas en ook nog Janine aangeboden.

Dan is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg laag, tot de bodem laag, om dan ook nog een klacht in te dienen bij het Medisch Tuchtcollege.

Lucas :r 2
  zaterdag 14 mei 2011 @ 02:04:41 #156
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96783212
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef LWD-Godius het volgende:

Dan is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg laag, tot de bodem laag, om dan ook nog een klacht in te dienen bij het Medisch Tuchtcollege.

Lucas :r 2
Dat weet je helemaal niet. Er is nooit gezegd dat Lucas die klacht in heeft gediend; hij heeft zelfs gezegd dat hij het niet heeft gedaan.
Er zaten genoeg patienten in de wachtkamer toen Lucas een scene ging schoppen, dus er zijn ook heel veel mensen die een klacht in gediend kunnen hebben.
Als er iemand walgelijk is, is het Edwin wel.

Hij heeft zijn vader zelf ook ontzettend vaak geprovoceerd (dat zoenen op zijn vaders verjaardag was zíjn idee, niet dat van Lucas en dat gerommel in de praktijk was ook Edwins idee, terwijl Lucas naar huis wou).
Dat is wat mij betreft een stuk provocerender dan praten over mannen in roze stringen.
Dus om nou te zeggen dat Lucas het heeft uitgelokt ... Edwin heeft er meer aandeel in.
En dan toch om elk onzinnig dingetje ruziemaken met Lucas of hem zelfs dumpen, hem uitschelden voor flikker en hem willen wurgen?
Dát is pas walgelijk.

quote:
13s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef LWD-Godius het volgende:
En dat is gewoon homofoob. Je moet kwetsbare mensen in bescherming nemen tegen twee zoenende mannen, terwijl er in GTST mensen worden verkracht, mishandeld en vermoord? :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Madame_Paon op 14-05-2011 02:13:33 ]
  zaterdag 14 mei 2011 @ 04:02:15 #157
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_96784504
Logisch dat Sjors weer zo blij met Bingeling is. Ze kon geen abortus plegen wegens haar geloof (wel vreemdgaan bijvoorbeeld :')), maar wilde het kind ook niet houden. Bing loste het voor haar op. Wat een hypocriet weer, die Georgette :').
pi_96785384
Wel leuk om te zien hoe de verhaallijn van Anton-Lucas-Edwin zoveel reacties en discussies altijd weer oplevert en vooral dat er duidelijke tegenpartijen zijn die lijnrecht tegenover elkaar staan. :D
  Redactie Sport zaterdag 14 mei 2011 @ 09:34:21 #159
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_96785390
De shortie :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 14 mei 2011 @ 12:48:07 #160
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_96789636
Op naar een nieuwe week
Is er nog wat gebeurd vrijdag
Heb gemist
pi_96791062

Op 4:13 min. een promo voor aflevering 61 van GTST ;)
pi_96793141
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 02:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat weet je helemaal niet. Er is nooit gezegd dat Lucas die klacht in heeft gediend; hij heeft zelfs gezegd dat hij het niet heeft gedaan.
Er zaten genoeg patienten in de wachtkamer toen Lucas een scene ging schoppen, dus er zijn ook heel veel mensen die een klacht in gediend kunnen hebben.
Als er iemand walgelijk is, is het Edwin wel.

Hij heeft zijn vader zelf ook ontzettend vaak geprovoceerd (dat zoenen op zijn vaders verjaardag was zíjn idee, niet dat van Lucas en dat gerommel in de praktijk was ook Edwins idee, terwijl Lucas naar huis wou).
Dat is wat mij betreft een stuk provocerender dan praten over mannen in roze stringen.
Dus om nou te zeggen dat Lucas het heeft uitgelokt ... Edwin heeft er meer aandeel in.
En dan toch om elk onzinnig dingetje ruziemaken met Lucas of hem zelfs dumpen, hem uitschelden voor flikker en hem willen wurgen?
Dát is pas walgelijk.
Idd, Lucas is om van te walgen.
quote:
[..]

En dat is gewoon homofoob. Je moet kwetsbare mensen in bescherming nemen tegen twee zoenende mannen, terwijl er in GTST mensen worden verkracht, mishandeld en vermoord? :')
Turrlijk, jij zegt het, dan is het ook zo :')
  Redactie Sport zaterdag 14 mei 2011 @ 20:48:14 #163
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_96807242
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:29 schreef LWD-Godius het volgende:

Nou nou, ik denk dat een moord voor kinderen erger is dan twee homo´s die zoenen. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_96813621
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 14:29 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Idd, Lucas is om van te walgen.

[..]

Dit is het enige waar ik het mee oneens ben van je, ik vind niet dat 'men' er meer tegen beschermd moet worden dan hetero's die bezig zijn of inderdaad de ergere dingen die je ziet bij gtst.

Verder vind ik dat Anton na het slaan zich niet meer verwijtbaar heeft gedragen en alles heeft gedaan om de schade te beperken voor alle partijen. Wat hij gisteren tegen Edwin zei was daarin een hoogtepunt en hij stelde duidelijke de belangen voor zijn zoon boven de zijne. Ik vind juist dat de rest van de familie Bouwhuis en vooral Lucas het Anton in deze periode (na het incident dus) onnodig en tergend moeilijk hebben gemaakt. Terwijl hij juist zijn best deed en de de confrontatie met zichzelf aanging. Lucas is degene die ik hierin de meeste verwijten maakt, meer dan Edwin dus. Hierin ben ik het dus meer met jou eens dan met MwPaon.
Een heer met stijl
  zaterdag 14 mei 2011 @ 22:30:28 #165
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_96814086
En ik ben het wederom eens met Bartolhoven. :P
  zondag 15 mei 2011 @ 15:17:11 #166
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_96840002
Ik ga even verder op een discussie van pagina 1/2:

Ik was ooit op de kermis in... Vught (Moest het even navragen) waar toen Yasmin oftewel Fajah Lourens over de kermis heen wandelde. Horde fans om d'r heen die allemaal meewandelden, praatje maken enzo... Ik geloof dat ik destijds te verlegen was om een praatje met haar te maken (Ik was echt nog een klein ventje, was toen ze net in GTST zat geloof ik) dus hoe ze precies was weet ik ook niet echt, maar het feit dat al die fans met haar meeliepen zag er wel uit alsof ze het leuk met hun had. :)

Ander onderwerp; Is er al een cover voor de seizoen 4-box bekend? :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 15 mei 2011 @ 15:18:47 #167
328189 ArnieAlberts
pi_96840092
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 22:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit is het enige waar ik het mee oneens ben van je, ik vind niet dat 'men' er meer tegen beschermd moet worden dan hetero's die bezig zijn of inderdaad de ergere dingen die je ziet bij gtst.

Verder vind ik dat Anton na het slaan zich niet meer verwijtbaar heeft gedragen en alles heeft gedaan om de schade te beperken voor alle partijen. Wat hij gisteren tegen Edwin zei was daarin een hoogtepunt en hij stelde duidelijke de belangen voor zijn zoon boven de zijne. Ik vind juist dat de rest van de familie Bouwhuis en vooral Lucas het Anton in deze periode (na het incident dus) onnodig en tergend moeilijk hebben gemaakt. Terwijl hij juist zijn best deed en de de confrontatie met zichzelf aanging. Lucas is degene die ik hierin de meeste verwijten maakt, meer dan Edwin dus. Hierin ben ik het dus meer met jou eens dan met MwPaon.
Eens
pi_96846012
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 15:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even verder op een discussie van pagina 1/2:

Ik was ooit op de kermis in... Vught (Moest het even navragen) waar toen Yasmin oftewel Fajah Lourens over de kermis heen wandelde. Horde fans om d'r heen die allemaal meewandelden, praatje maken enzo... Ik geloof dat ik destijds te verlegen was om een praatje met haar te maken (Ik was echt nog een klein ventje, was toen ze net in GTST zat geloof ik) dus hoe ze precies was weet ik ook niet echt, maar het feit dat al die fans met haar meeliepen zag er wel uit alsof ze het leuk met hun had. :)
Tja, de ene acteur denkt "cashen!" en maakt nauwelijks tijd voor zijn/haar fans, terwijl de ander gewoon de tijd neemt voor de fans. Fajah Lourens lijkt me (ik heb haar nooit in levende lijve gezien) echt een aardig iemand, zo komt ze tenminste op mij over.

Mijn nichtje van 15 was een paar maanden geleden helemaal ondersteboven van het feit dat ze Ferry Doedens had gezien en gesproken. Is dus een hele aardige gast, geen sterallures ofzo.

Maar zo'n Inge Schrama moet je volgens mij niet op een kermis zetten, die loopt gillend weg :P

quote:
Ander onderwerp; Is er al een cover voor de seizoen 4-box bekend? :P
Nope, tenmiste op bol.com is nog geen afbeelding beschikbaar. Ik denk dat de cover pas rond augustus/september wordt getoond.
pi_96902889
Charlie wil er over nadenken. Waarover? :|W
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 16 mei 2011 @ 20:07:27 #170
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96903009
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Stiekem houdt ze nog super veel van Rik, en wilt eigenlijk met hem verder, maar is bang van Danny
pi_96903183
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:

[..]

Stiekem houdt ze nog super veel van Rik, en wilt eigenlijk met hem verder, maar is bang van Danny
Nee, ze wilde ze allebei en is nu in de veronderstelling dat zij nu de keuze heeft _O-
  maandag 16 mei 2011 @ 20:09:30 #172
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_96903203
Ze wil gewoon beide :')
  maandag 16 mei 2011 @ 20:10:25 #173
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96903281
Danny :r
pi_96903309
Danny. You lose it like you get it :D
pi_96903382
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
Kan aan mij liggen, maar Charlie is hier de persoon om op te kotsen.
Zeggen dat je van iemand houdt terwijl je doelbewust vreemdgaat en 'm gek maakt. _O-
pi_96903404
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Of ze met Danny wilt rommelen terwijl ze wacht tot Rik niet meer boos is.
pi_96903417
Niets aan man, laat de Sanders-verhaallijn maar komen na de pauze.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:20:55 #178
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_96904238
Go Danny.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  maandag 16 mei 2011 @ 20:21:19 #179
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96904267
Danny doet ietsje teveel aan projectie
  maandag 16 mei 2011 @ 20:21:45 #180
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_96904311
Janken kreng!
pi_96904666
Straks Rikki zwanger. :') "Straks zit je eraan vast."
  maandag 16 mei 2011 @ 20:31:24 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96905089
Kan Charlie niet dood ofzo? :r
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 16 mei 2011 @ 20:31:56 #183
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96905132
Helemaal niets in playmobileland, Helemaal niets in playmobileland *O*
pi_96905243
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan Charlie niet dood ofzo? :r
Ja indd. Mevrouw gaat vreemd, liegt daar meerdere malen over, houdt ze beide aan het lijntje en als klap op de vuurpijl, denkt mevrouw óók nog eisen te kunnen stellen. Als Rik zijnde, zou ik zonder moeite op haar kotsen. :(
  maandag 16 mei 2011 @ 20:34:51 #185
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_96905366
Gewoon die scheiding doorzetten, Rik.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:11:41 #186
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96908031
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef James1988 het volgende:
Gewoon die scheiding doorzetten, Rik.
ze komen vast weer bij elkaar :')
  maandag 16 mei 2011 @ 21:16:47 #187
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_96908440
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor. Net zoals Lucas en Edwin het wel weer goed gaan maken.
Ik vind Sjoerd en Rikki wel leuk samen. Maar hoeft niet de hele aflevering door te horen dat ze het binnenkort met elkaar gaan doen.
  maandag 16 mei 2011 @ 21:17:48 #188
268260 Dr.Mikey
pi_96908520
Hebben ze nou nog geneukt of moet ik de aflevering niet terug te kijken ?
R.I.P DTS.
pi_96909305
quote:

[..]

Als dat zo is dan ga ik persoonlijk verhaal halen bij die schrijvers en trakteer iedereen die mee wilt doen op een biertje (of wijntje) ^O^
Een heer met stijl
pi_96909504
quote:

[..]

Dat denk ik dus ook....
pi_96909697
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
Danny a.k.a de Helm :r
  maandag 16 mei 2011 @ 21:48:36 #192
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96911096
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als dat zo is dan ga ik persoonlijk verhaal halen bij die schrijvers en trakteer iedereen die mee wilt doen op een biertje (of wijntje) ^O^
deal :P
  maandag 16 mei 2011 @ 21:50:29 #193
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_96911245
quote:

[..]

Dan ga ik de schrijvers omleggen. :{w :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 16 mei 2011 @ 21:55:36 #194
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_96911680
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben ze nou nog geneukt of moet ik de aflevering niet terug te kijken ?
Nee nog niet.
pi_96912193
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dan ga ik de schrijvers omleggen. :{w :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
  maandag 16 mei 2011 @ 22:01:28 #196
268260 Dr.Mikey
pi_96912250
Haha same voor Danny Trouwens
R.I.P DTS.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:13:55 #197
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96913287
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha same voor Danny Trouwens
  maandag 16 mei 2011 @ 22:56:43 #198
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_96916833
De aflevering van vandaag: :{
Charlie heeft tijd nodig om na te denken.. WTH! Ze dook anders wel heel snel met Danny onder de lakens. Natuurlijk komen Rik en Charlie wel weer bij elkaar :') hoe triest dat ook is.
Danny is een kwal, maar hij had vandaag wel gelijk :D
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:17:01 #199
328189 ArnieAlberts
pi_96927979
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Helemaal prima :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 14:32:08 #200
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_96939776
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')