Eigen verantwoordelijkheid! Lucas heeft zichzelf niet in elkaar geslagen, Anton heeft dat gedaan! If you can't do the time, don't do the crime! We gaan hier dader toch niet tot slachtoffer maken? Hij had zich even moeten bedenken voor 'ie zich liet gaan, in zijn beroep kan je je dit niet zomaar veroorloven.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat is Lucas toch een vreselijk, misselijkmakend, ventje![]()
![]()
![]()
Je gaat toch niet de vader van je vriend brodeloos maken, hij is de kostwinner in de familie met 2 inwonende kinderen. Logisch dat Edwin zo voor zijn vader op komt, een beetje loyaliteit mag je ook wel verwachten tussen vader en zoon.
En wat heb ik me geërgerd aan dat overdreven gegaylord in dansatoria, er kijken ook nog kinderen en andere kwetsbare doelgroepen om 20:00 gtst, die moet je in bescherming nemen tegen dit soort ongein.
Anton ging om een andere reden zo tekeer dan de meestal ongegrond aangenomen homohaat, dat rechtvaardigt hetgeen wat is voorgevallen geenszins maar daarvoor heeft Anton zijn straf gekregen. Daarnaast heeft hij ook nog meermaals zijn excuses aan Lucas en ook nog Janine aangeboden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid! Lucas heeft zichzelf niet in elkaar geslagen, Anton heeft dat gedaan! If you can't do the time, don't do the crime! We gaan hier dader toch niet tot slachtoffer maken? Hij had zich even moeten bedenken voor 'ie zich liet gaan, in zijn beroep kan je je dit niet zomaar veroorloven.
Dat weet je helemaal niet. Er is nooit gezegd dat Lucas die klacht in heeft gediend; hij heeft zelfs gezegd dat hij het niet heeft gedaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Dan is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg laag, tot de bodem laag, om dan ook nog een klacht in te dienen bij het Medisch Tuchtcollege.
Lucas2
En dat is gewoon homofoob. Je moet kwetsbare mensen in bescherming nemen tegen twee zoenende mannen, terwijl er in GTST mensen worden verkracht, mishandeld en vermoord?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:21 schreef LWD-Godius het volgende:
En wat heb ik me geërgerd aan dat overdreven gegaylord in dansatoria, er kijken ook nog kinderen en andere kwetsbare doelgroepen om 20:00 gtst, die moet je in bescherming nemen tegen dit soort ongein.
Idd, Lucas is om van te walgen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Er is nooit gezegd dat Lucas die klacht in heeft gediend; hij heeft zelfs gezegd dat hij het niet heeft gedaan.
Er zaten genoeg patienten in de wachtkamer toen Lucas een scene ging schoppen, dus er zijn ook heel veel mensen die een klacht in gediend kunnen hebben.
Als er iemand walgelijk is, is het Edwin wel.
Hij heeft zijn vader zelf ook ontzettend vaak geprovoceerd (dat zoenen op zijn vaders verjaardag was zíjn idee, niet dat van Lucas en dat gerommel in de praktijk was ook Edwins idee, terwijl Lucas naar huis wou).
Dat is wat mij betreft een stuk provocerender dan praten over mannen in roze stringen.
Dus om nou te zeggen dat Lucas het heeft uitgelokt ... Edwin heeft er meer aandeel in.
En dan toch om elk onzinnig dingetje ruziemaken met Lucas of hem zelfs dumpen, hem uitschelden voor flikker en hem willen wurgen?
Dát is pas walgelijk.
Turrlijk, jij zegt het, dan is het ook zoquote:[..]
En dat is gewoon homofoob. Je moet kwetsbare mensen in bescherming nemen tegen twee zoenende mannen, terwijl er in GTST mensen worden verkracht, mishandeld en vermoord?
Nou nou, ik denk dat een moord voor kinderen erger is dan twee homo´s die zoenen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Turrlijk, jij zegt het, dan is het ook zo
Dit is het enige waar ik het mee oneens ben van je, ik vind niet dat 'men' er meer tegen beschermd moet worden dan hetero's die bezig zijn of inderdaad de ergere dingen die je ziet bij gtst.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:29 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Idd, Lucas is om van te walgen.
[..]
Turrlijk, jij zegt het, dan is het ook zo
Eensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit is het enige waar ik het mee oneens ben van je, ik vind niet dat 'men' er meer tegen beschermd moet worden dan hetero's die bezig zijn of inderdaad de ergere dingen die je ziet bij gtst.
Verder vind ik dat Anton na het slaan zich niet meer verwijtbaar heeft gedragen en alles heeft gedaan om de schade te beperken voor alle partijen. Wat hij gisteren tegen Edwin zei was daarin een hoogtepunt en hij stelde duidelijke de belangen voor zijn zoon boven de zijne. Ik vind juist dat de rest van de familie Bouwhuis en vooral Lucas het Anton in deze periode (na het incident dus) onnodig en tergend moeilijk hebben gemaakt. Terwijl hij juist zijn best deed en de de confrontatie met zichzelf aanging. Lucas is degene die ik hierin de meeste verwijten maakt, meer dan Edwin dus. Hierin ben ik het dus meer met jou eens dan met MwPaon.
Tja, de ene acteur denkt "cashen!" en maakt nauwelijks tijd voor zijn/haar fans, terwijl de ander gewoon de tijd neemt voor de fans. Fajah Lourens lijkt me (ik heb haar nooit in levende lijve gezien) echt een aardig iemand, zo komt ze tenminste op mij over.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga even verder op een discussie van pagina 1/2:
Ik was ooit op de kermis in... Vught (Moest het even navragen) waar toen Yasmin oftewel Fajah Lourens over de kermis heen wandelde. Horde fans om d'r heen die allemaal meewandelden, praatje maken enzo... Ik geloof dat ik destijds te verlegen was om een praatje met haar te maken (Ik was echt nog een klein ventje, was toen ze net in GTST zat geloof ik) dus hoe ze precies was weet ik ook niet echt, maar het feit dat al die fans met haar meeliepen zag er wel uit alsof ze het leuk met hun had.
Nope, tenmiste op bol.com is nog geen afbeelding beschikbaar. Ik denk dat de cover pas rond augustus/september wordt getoond.quote:Ander onderwerp; Is er al een cover voor de seizoen 4-box bekend?
Stiekem houdt ze nog super veel van Rik, en wilt eigenlijk met hem verder, maar is bang van Dannyquote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie wil er over nadenken. Waarover?
Nee, ze wilde ze allebei en is nu in de veronderstelling dat zij nu de keuze heeftquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Stiekem houdt ze nog super veel van Rik, en wilt eigenlijk met hem verder, maar is bang van Danny
Kan aan mij liggen, maar Charlie is hier de persoon om op te kotsen.quote:
Of ze met Danny wilt rommelen terwijl ze wacht tot Rik niet meer boos is.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie wil er over nadenken. Waarover?
Ja indd. Mevrouw gaat vreemd, liegt daar meerdere malen over, houdt ze beide aan het lijntje en als klap op de vuurpijl, denkt mevrouw óók nog eisen te kunnen stellen. Als Rik zijnde, zou ik zonder moeite op haar kotsen.quote:
Daar ben ik ook bang voor. Net zoals Lucas en Edwin het wel weer goed gaan maken.quote:
Als dat zo is dan ga ik persoonlijk verhaal halen bij die schrijvers en trakteer iedereen die mee wilt doen op een biertje (of wijntje)quote:
dealquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ga ik persoonlijk verhaal halen bij die schrijvers en trakteer iedereen die mee wilt doen op een biertje (of wijntje)
Dan ga ik de schrijvers omleggen.quote:
Nee nog niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben ze nou nog geneukt of moet ik de aflevering niet terug te kijken ?
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga ik de schrijvers omleggen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Helemaal primaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ga ik persoonlijk verhaal halen bij die schrijvers en trakteer iedereen die mee wilt doen op een biertje (of wijntje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |