Of ze met Danny wilt rommelen terwijl ze wacht tot Rik niet meer boos is.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Charlie wil er over nadenken. Waarover?
Ja indd. Mevrouw gaat vreemd, liegt daar meerdere malen over, houdt ze beide aan het lijntje en als klap op de vuurpijl, denkt mevrouw óók nog eisen te kunnen stellen. Als Rik zijnde, zou ik zonder moeite op haar kotsen.quote:
Daar ben ik ook bang voor. Net zoals Lucas en Edwin het wel weer goed gaan maken.quote:
Als dat zo is dan ga ik persoonlijk verhaal halen bij die schrijvers en trakteer iedereen die mee wilt doen op een biertje (of wijntje)quote:
dealquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ga ik persoonlijk verhaal halen bij die schrijvers en trakteer iedereen die mee wilt doen op een biertje (of wijntje)
Dan ga ik de schrijvers omleggen.quote:
Nee nog niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben ze nou nog geneukt of moet ik de aflevering niet terug te kijken ?
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga ik de schrijvers omleggen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Helemaal primaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ga ik persoonlijk verhaal halen bij die schrijvers en trakteer iedereen die mee wilt doen op een biertje (of wijntje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |