Een "oud wijf" is het. Jammer, want ze schijnt in het echt wel gezellig te zijn, dacht ik begrepen te hebben.quote:
hoezo is Lucas wraakzuchtig? hij heeft gewoon recht op een schadevergoeding.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Lucas is nou echt zo'n type waarom je homo's irritant kan vinden.
Snap niet dat deze verhaallijn nou positief zou moeten uitpakken voor de acceptatie van homo's.
Lucas gedraagt zich wraakzuchtig en dat is meestal geen goede manier om je zaak te bepleiten.
Ik weet echt niet wat de bedoeling van de schrijvers is.
Ik krijg alleen meer begrip voor Anton, want ik vind dat hij in ieder geval zijn best doet om te dealen met de situatie. Je kunt niet van iemand verwachten om te veranderen als je die persoon niet de tijd geeft, maar alles doet om dat onmogelijk te maken.
Lucas is gewoon een aandachtshoer en die zoeken dit soort dingen zelf op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoezo is Lucas wraakzuchtig? hij heeft gewoon recht op een schadevergoeding.
Anton en Edwin zijn juist hypocriet bezig door de zaak rooskleuriger voor te doen dan hij in werkelijkheid was.
Hij en Edwin deden toch niets verkeerds in die kamer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lucas is gewoon een aandachtshoer en die zoeken dit soort dingen zelf op.
Hij kan van mij wel een schadevergoeding krijgen hoor, maar of hij daar blij mee zou zijn. Ik betwijfel het. Kan hij weer gaan janken. Hij moet zich gewoon gedragen, dan loopt hij ook niet tegen zulke extreme dingen op.
Schadevergoeding, my ass.![]()
Het gaat om het feit dat hij aan het idee moest wennen, tsja, en dan hou je daar een beetje rekening mee. Het getuigt niet van respect als je in de praktijk van je vader, waar hij dus zo kan binnenstappen, zoiets doet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij en Edwin deden toch niets verkeerds in die kamer?
Als Rikki en Sjoerd daar hetzelfde hadden gedaan, was de reactie van Anton dan wel gerechtvaardigd?
Iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Lucas is nou echt zo'n type waarom je homo's irritant kan vinden.
Snap niet dat deze verhaallijn nou positief zou moeten uitpakken voor de acceptatie van homo's.
Lucas gedraagt zich wraakzuchtig en dat is meestal geen goede manier om je zaak te bepleiten.
Ik weet echt niet wat de bedoeling van de schrijvers is.
Ik krijg alleen meer begrip voor Anton, want ik vind dat hij in ieder geval zijn best doet om te dealen met de situatie. Je kunt niet van iemand verwachten om te veranderen als je die persoon niet de tijd geeft, maar alles doet om dat onmogelijk te maken.
Hoe kun je Lucas hier in hemelsnaam de schuld van geven?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hebben wij gisteren dezelfde aflevering gekeken?
Lucas doet overdreven zielig zonder enige reden. Wijt daarnaast ook niets aan zichzelf, terwijl hij wel het stereotype vervelende homo is, waar praktisch iedere hetero last van heeft en daarnaast probeert hij oo nog eens doelbewust het leven van z'n vriendje te verneuken door z'n vaders baan naar de knoppen te helpen.
Daarnaast toonde die zelfvoldane blik van Lucas wel zijn walgelijke hypocrisie.
Het was in Anton zijn praktijk. Je gaat geen sex hebben in een dokters praktijk bovendien was Lucas provocerend aan het doen tijdens het eten met allemaal vieze onsmakelijke opmerkingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij en Edwin deden toch niets verkeerds in die kamer?
Als Rikki en Sjoerd daar hetzelfde hadden gedaan, was de reactie van Anton dan wel gerechtvaardigd?
Hoe?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hoe kun je Lucas hier in hemelsnaam de schuld van geven?
Anton heeft hem het ziekenhuis in geslagen en hij heeft dus alle recht om daar de waarheid over te vertellen.
Ik moet er niet aan denken om zo'n huisarts te hebben, met zoveel opgekropte woede.
Het is belachelijk dat Edwin het uitmaakt, alleen omdat Lucas de waarheid heeft verteld.
Jawel, sowieso twee keer:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:12 schreef Stekelbees het volgende:
Even een vraag voor de die hard gtst fans hier;
is er ooit aangegeven dat GTST er mee gaat stoppen? Zijn hier ooit plannen voor geweest of blijft GTST vrolijk doorgaan?
Die van dit seizoen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef Stekelbees het volgende:
@Peterkelder - en hoe zit het met de kijkcijfers van dit jaar? Kan ik dat ergens terugzien?
Alvast bedankt
Bianca moet gewoon een toontje lager gaan zingen, die denkt dat ze in een sprookjeswereld leeft als doktersvrouw.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Anton reageert als blijkt dat Bianca degene is die de klacht heeft ingediend.
Ze heeft hem nu precies waar ze hem hebben wil. Ze is niet langer het brave huisvrouwtje dat danst naar de pijpen van haar man. Ze werkt niet alleen (tegen de zin van Anton), maar wordt ook nog eens hoofdkostwinner. Antons ego krijgt het flink te verduren dit seizoen.
elke vrouw heeft in gtst de broek aanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Anton reageert als blijkt dat Bianca degene is die de klacht heeft ingediend.
Ze heeft hem nu precies waar ze hem hebben wil. Ze is niet langer het brave huisvrouwtje dat danst naar de pijpen van haar man. Ze werkt niet alleen (tegen de zin van Anton), maar wordt ook nog eens hoofdkostwinner. Antons ego krijgt het flink te verduren dit seizoen.
Een nieuw topic zou moeten heten 'waar we vrouwen de broek uittrekken'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
elke vrouw heeft in gtst de broek aan![]()
en zo hoort het
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een nieuw topic zou moeten heten 'waar we vrouwen de broek uittrekken'![]()
Op enkele verzuurde feministe na vinden de meeste vrouwen hier gelukkig ničt dat het zo behoort![]()
En zo hoor het![]()
I knowquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Rik laat in de shortie aardig zien dat ie ballen heeft
[q]
en ik ben absoluut geen verzuurde feministe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |