Mja, dat roept bij mij het gevoel op van: 'Tja, ik zeg niet dat ze verkracht had moeten worden, maar als een meisje zo'n kort rokje draagt vraagt ze er wel om'.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was in Anton zijn praktijk. Je gaat geen sex hebben in een dokters praktijk bovendien was Lucas provocerend aan het doen tijdens het eten met allemaal vieze onsmakelijke opmerkingen.
Ik zeg niet dat Anton zo ver had moeten gaan maar Lucas heeft er ergens zelf om gevraagd .
Bovendien Anton heeft gezegd dat het hem spijt. En hij accepteert het nu min of meer dat zijn zoon homo is. Hij wil Lucas en Edwin zelfs tegemoet komen en heeft al moeten boeten voor wat hij gedaan heeft door oa 3 weken lang het gezeur van Bianca te moeten aanhoren. Dat hij door een foutje nu zijn baan dreigt te verliezen en dat Lucas maar het slachtoffer blijft spelen is natuurlijk super egoïstisch van Lucas. Ik geef Edwin groot gelijk. Oke Anton heeft een fout gemaakt maar nu is het moment om weer nader tot elkaar te komen inplaats van Lucas die maar vol wraak en wrok blijft zitten daar schiet je niets mee op. Het is net Nina zonder kut.
Helemaal mee eens, playmobielhoofd heeft iequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is mooi
wat is Danny toch een walgelijk personage![]()
het is echt een grote kleuter
Dat in elkaar slaan was verkeerd, dat zul je me nooit horen ontkennen. Het is gebeurd en dat kan je niet meer ongedaan maken. Waar het nu omgaat is 'hoe nu verder'. Na het incident wil Lucas samen met Edwin verder, dus zal hij ook met zijn schoonvader te maken hebben. Daar waar Anton sinds het incident serieus heeft geprobeerd eraan te wennen, zijn best te doen en ze niks meer in de weg te staan, blijft Lucas zaniken, jammeren en etteren. En dat is volgens mij het grote probleem dat men hier (net als ik) heeft met Lucas.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mja, dat roept bij mij het gevoel op van: 'Tja, ik zeg niet dat ze verkracht had moeten worden, maar als een meisje zo'n kort rokje draagt vraagt ze er wel om'.
Anton had in zijn recht gestaan als 'ie Lucas de deur had gewezen. Maar niet nu hij per ambulance afgevoerd moest worden.
Nou ja, goed, dat gaat over de beleving die mensen bij de serie hebben. In mijn beleving heeft Anton ab-so-luut niet welgemeend zijn best gedaan. Naar mijn mening voelt Lucas dat dan ook terecht aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat in elkaar slaan was verkeerd, dat zul je me nooit horen ontkennen. Het is gebeurd en dat kan je niet meer ongedaan maken. Waar het nu omgaat is 'hoe nu verder'. Na het incident wil Lucas samen met Edwin verder, dus zal hij ook met zijn schoonvader te maken hebben. Daar waar Anton sinds het incident serieus heeft geprobeerd eraan te wennen, zijn best te doen en ze niks meer in de weg te staan, blijft Lucas zaniken, jammeren en etteren. En dat is volgens mij het grote probleem dat men hier (net als ik) heeft met Lucas.
Daar gaat dit hele topic overquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, goed, dat gaat over de beleving die mensen bij de serie hebben.
Dan verschilt je beleving nogal van die de meeste hier, niks ergs aan, heb ik ook weleens.quote:In mijn beleving heeft Anton ab-so-luut niet welgemeend zijn best gedaan. Naar mijn mening voelt Lucas dat dan ook terecht aan.
Mooi dat het uit is, hopelijk blijft het zo en krijgt Anton niet de schuld. Sowieso is het helaas de gewoonte dat Anton of Ludo overal de schuld van krijgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef Frey het volgende:
Lucas heeft de laatste tijd steeds zitten janken dat Anton aan het stoken was tussen Edwin en hem. Maar in mijn ogen is dat ook gewoon omgekeerd.
Al hij nu nog eens doorzet...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef sherezade het volgende:
[..]
werd tijd ja, hij had haar allang de straat op moeten trappen![]()
charlie
Idd.. Hopelijk dumpt Rik haar voorgoed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:28 schreef MoiMoi85 het volgende:
Shortie van maandag. Wat een verschrikkelijk wijf is Charlie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |