Je werkt voor Wehkamp?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het nogal plat om te zeggen dat hij het bedrijf (of iemand anders) gaat kopen om mij daar te ontslaan. Los van het feit dat het een bedrijf betreft wat een marktwaarde kent van honderden miljoenen euro's, kunnen er meer zijn hoor.
Je gelooft die kleuter toch niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het nogal plat om te zeggen dat hij het bedrijf (of iemand anders) gaat kopen om mij daar te ontslaan. Los van het feit dat het een bedrijf betreft wat een marktwaarde kent van honderden miljoenen euro's, kunnen er meer zijn hoor.
Misschien niet op niveau maar zeker inhoudelijk. Als het zo'n prutopmerking was zou je die toch makkelijk horen te weerleggen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij noemt het gooien met een zinsnede als 'ja, maar mensen hebben een uitgebreid netwerk en komen eenvoudig weer aan een baan' inhoudelijk?
Niemand spreekt tegen dat er sprake moet zijn van een maximale duur van de WW. We hadden het erover dat jij vindt dat een werkloze (een WW'er) de eerste beste baan moet accepteren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat pretendeer ik ook niet, ik schets alleen kaders waarin uitkeringen verstrekt mogen worden, en de duur daarvan. We kunnen niet eeuwig bezig blijven met deze gigantische verzorginsstaat.
Ik heb (zover mogelijk) al jouw informatie, en als ik merk dat jij ook maar iets doet wat mij niet aanstaat dan ligt er binnen no-time een abuse-melding bij jouw provider. Heb jij dat goed begrepen jongeman?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alles binnen de grenzen van de wet en de community guidelines.
Houdoedoe.quote:
Het hebben van een uitgebreid netwerk staat niet garant voor het (direct) beschikbaar hebben van een passende baan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien niet op niveau maar zeker inhoudelijk. Als het zo'n prutopmerking was zou je die toch makkelijk horen te weerleggen?
Gelukkig niet.quote:
Wat maakt die opmerking inhoudelijk? Het is aanname die niet wordt beargumenteerd. Wat wil je nou?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien niet op niveau maar zeker inhoudelijk. Als het zo'n prutopmerking was zou je die toch makkelijk horen te weerleggen?
Nee duh, maar ik vind het nogal dreigerig overkomen.quote:
Succes ventje, ik zie die met plezier tegemoet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb (zover mogelijk) al jouw informatie, en als ik merk dat jij ook maar iets doet wat mij niet aanstaat dan ligt er binnen no-time een abuse-melding bij jouw provider. Heb jij dat goed begrepen jongeman?
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Succes ventje, ik zie die met plezier tegemoet.
Sterker nog, kan je die mischien nu al naar mijn provider sturen, ik heb wel zin in een dergelijke aanklacht.
Dat gaat niemand iets aan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom gelukkig niet?
Welke fabriek beun je dan?
Kappen, nu!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Succes ventje, ik zie die met plezier tegemoet.
Sterker nog, kan je die mischien nu al naar mijn provider sturen, ik heb wel zin in een dergelijke aanklacht.
Nee, op het moment dat jij iets doet wat mij schade berokkend, internet en prive hoor je gescheiden te houden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het staat je toch niet aan wat ik doe?
Nou dan, zorg ervoor dat ik mijn passende straf krijg.
Eens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, op het moment dat jij iets doet wat mij schade berokkend, internet en prive hoor je gescheiden te houden.
Schaam je je ervoor?quote:
Nee, ik heb verteld wat ik reeds gedaan heb en wat ik nog doe, meer zeg ik daar niet over. Waar ik werk en voor welk bedrijf is echt een privezaak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor?
In fabrieken werken achtereenvolgens ir-ingenieurs, ing-ingernieurs, MBO4'ers en '3ers.
Het gemiddelde salaris niveau ligt hoger dan bij een school voor voortgezet onderwijs, de materie waarmee zij zich bezig houden ligt ook vele malen hoger qua complexie dan de gemiddelde materie van een school voor voortgezet onderwijs.
Waar schaam jij je voor?
Mensen hebben een verkeerde perceptie van wat een fabriek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |