Wat weet jij daarvan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in die positie zou je genoeg netwerken opgebouwd hebben om snel weer een nieuwe baan te kunnen vinden.
Jongen, er zijn hier een heleboel mensen die je van het Fok forum af willen wippen, jij hebt geen idee hoe slecht jij ligt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent slap aan het lullen, ouwehoeren, gezemel. Gewoon mee stoppen dus.
Sowieso, iedereen hoort te sparen voor onvoorziene omstandigheden, en verder heb vind ik het nogal misplaatst om een auto te hebben op kosten van de belastingbetaler.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in die positie zou je genoeg netwerken opgebouwd hebben om snel weer een nieuwe baan te kunnen vinden.
Je oma met haar AOW'tje kan best een paar honderd missen in de maand, die heeft genoeg aan aardappelen en gehakt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat betalen je ouders toch? En anders je broers of zussen?
Stel je voor dat je arbeidsongeschikt raakt, wat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net zei jij nog dat jij een heel bedrijf ging kopen om zodoende mij te ontslaan. Wat wil jij nu?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jongen, er zijn hier een heleboel mensen die je van het Fok forum af willen wippen, jij hebt geen idee hoe slecht jij ligt.
Heeft iedereen wat mij betreft recht op een fatsoenlijke WAO uitkering, uiteraard moet je wel opzoek gaan naar ander werk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor dat je arbeidsongeschikt raakt, wat dan?
Dat is onzin, hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jongen, er zijn hier een heleboel mensen die je van het Fok forum af willen wippen, jij hebt geen idee hoe slecht jij ligt.
O.a. ik wil je gewoon weghebben van POL-SC.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net zei jij nog dat jij een heel bedrijf ging kopen om zodoende mij te ontslaan. Wat wil jij nu?
Als ik kijk naar de huidige bijstands norm ben ik al 2/3de van dat geld kwijt aan mn vaste lasten en dan neem ik evt huur nog niet eens mee(je moet tenslotte eerst je eigen huis opeten voordat je bijstand krijgt).quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:00 schreef betyar het volgende:
Maar mijn biertje is op, morgen om 05.00 gaat de wekker.
[..]
Ja joh, huis, auto, verzekeringen, eten, drinken, gas, water, licht, school kost niks meer tegenwoordig.
Makkelijk he? Als men het inhoudelijk niet kan winnen gaan ze persoonlijk doen. Vooral de linkse-users hebben daar een handje vol van.quote:
Deze staat genoteerd in mijn PCquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
O.a. ik wil je gewoon weghebben van POL-SC.
Stel je voor dat ongelukkig gevallen bent en daardoor een hersenbeschadiging hebt opgelopen. Hierdoor kan je niet meer lopen, niet meer goed spreken etc.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heeft iedereen wat mij betreft recht op een fatsoenlijke WAO uitkering, uiteraard moet je wel opzoek gaan naar ander werk.
Mensen hebben op een gegeven moment een leven opgebouwd. De WW zorgt ervoor dat het gezin niet direct in de problemen raakt. Maar, nogmaals, en je bent er al door anderen op gewezen, jij hebt totaal geen weet van het echte leven (ik kom ook nog maar net kijken overigens). Lul dan ook niet alsof je dat wel hebt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Sowieso, iedereen hoort te sparen voor onvoorziene omstandigheden, en verder heb vind ik het nogal misplaatst om een auto te hebben op kosten van de belastingbetaler.
Jou opnaaien, wat denk jij dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Net zei jij nog dat jij een heel bedrijf ging kopen om zodoende mij te ontslaan. Wat wil jij nu?
Ik weet niet wat jij allemaal van plan bent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval is er niets meer mogelijk, dus een nette wao uitkering.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor dat ongelukkig gevallen bent en daardoor een hersenbeschadiging hebt opgelopen. Hierdoor kan je niet meer lopen, niet meer goed spreken etc.
Wat voor baan zou je voor dat soort mensen in gedachten hebben?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Makkelijk he? Als men het inhoudelijk niet kan winnen gaan ze persoonlijk doen. Vooral de linkse-users hebben daar een handje vol van.
Alles binnen de grenzen van de wet en de community guidelines.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal van plan bent.
Jij noemt het gooien met een zinsnede als 'ja, maar mensen hebben een uitgebreid netwerk en komen eenvoudig weer aan een baan' inhoudelijk?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Makkelijk he? Als men het inhoudelijk niet kan winnen gaan ze persoonlijk doen. Vooral de linkse-users hebben daar een handje vol van.
Dan kom je in aanmerking voor de Algemene Arbeidsongeschiktheids Wet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor dat je arbeidsongeschikt raakt, wat dan?
Ja, maar ik vind het nogal plat om te zeggen dat hij het bedrijf (of iemand anders) gaat kopen om mij daar te ontslaan. Los van het feit dat het een bedrijf betreft wat een marktwaarde kent van honderden miljoenen euro's, kunnen er meer zijn hoor.quote:
Dat pretendeer ik ook niet, ik schets alleen kaders waarin uitkeringen verstrekt mogen worden, en de duur daarvan. We kunnen niet eeuwig bezig blijven met deze gigantische verzorginsstaat.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen hebben op een gegeven moment een leven opgebouwd. De WW zorgt ervoor dat het gezin niet direct in de problemen raakt. Maar, nogmaals, en je bent er al door anderen op gewezen, jij hebt totaal geen weet van het echte leven (ik kom ook nog maar net kijken overigens). Lul dan ook niet alsof je dat wel hebt.
Als dit je doel is dan doe je dat maar elders.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alles binnen de grenzen van de wet en de community guidelines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |